Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz orbano #32 üzenetére

    Ideális esetben így lenne, de a gyakorlatban ez már ott bukik, hogy nincs két egyforma GPU sem, a feladatok végrehajtásának hatékonyságát, sőt egyátalán a támogatott fícsörök terén... Eltérő hozzáállást kíván pl. a DX9 és DX10 -> eltérő code-path. R6xx/7xx vs. G8x/9X/GT2xx -> DX10.1 vs. DX10. A G8x/9x-esek még a DX10 egyes fícsörjeiben is használhatatlanul lassúak (pl. Geometry Shader). Ha más nem, a shaderprogramok számára nem igazán lesz mindegy, hogy egy sok számolóegységes GPU-n, vagy egy 16 magos CPU-félén (Larrabee) fut. Szerencsére az Intel is belátta, hogy nem bízhat mindent a CPU magokra, mert sok dologhoz 16-32 is kevés lenne: a Larrabee-ben is lesznek fix-funkciós (pl. textúrázó, stb.) egységek. De nyugodtan elképzelhető, hogy bizonyos megoldások nagyon, vagy éppen nagyon nem fognak neki feküdni. És ezek nem fognak feltétlenül egybeesni a megszokott GPU-k esetével.

Új hozzászólás Aktív témák