Hirdetés
- Nikon DSLR topik
- Akciókamerák
- Az AI-piac kivégezte a Micronhoz tartozó Crucialt
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan ment is a világ legdrágább csúcs-VGA-ja?
- Milyen videókártyát?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Bambu Lab 3D nyomtatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
tlala
addikt
A mai Cib-es ügyintéző már tudott a tokenről, és azt is tudta, hogy Android 11 alatt használhatatlan a mobilos app.
Előbb azt mondta, hogy a használatbavétele ingyenes, és telefonos segítséget kér, hogy megkérdezze a havidíjat. Megkérdeztem, hogy 22 év banki hűség után létezik-e olyan, hogy méltányosságból elengedik a havidíjat. Mondta, hogy igen, jóváírják - de azt már megint elment megkérdezni, hogy ez hogyan történik. Visszatért, és ekkor már azt mondta, hogy van használatbavételi díj, 1500 Ft, de azt és max. 3 hónap használati díjat jóváírnak. Sajnos rendkívüli vírushelyzet ide vagy oda, nincs lehetőség sem futáros, sem postai kiszállításra üfsz aktiválással. Reméli, hogy 3 hónap múlva helyreáll az app (az előző frissítés több mint 4 hónapja volt...), és akkor majd megint visszaszerződhetek mobil app azonosításra.Az azonosítással együtt 11 perc és 58 mp volt, amíg ügyintézőhöz jutottam. Megkérdeztem a végén, hogy van-e valamilyen előírás a minőségbiztosításukban arra, hogy max. hány percen belül kell az ügyfelet fogadni.
Megpróbálta elmagyarázni nekem, hogy ez attól függ, hogy hány ügyfél hív azonos időben...
Itt kedvesen elköszöntünk egymástól, és tájékoztattam, hogy én is rögzítettem a felvételt. -
tlala
addikt
-
tlala
addikt
Ezzel az októberi frissítéssel sem sikerült megoldani, hogy ne omoljon azonnal össze a Cib app Android 11 alatt (visszafordíthatatlan frissítés a friss telefonomon). Ezzel a panasszal tele van a Google Play áruház oldaluk, szóval nem mondhatják, hogy nem tudnak az app hibájáról.
Hetek óta be sem tudok lépni a bankomba, mert mind a webes, mind a PC-re/Mac-re telepített verzióba KIZÁRÓLAG az app segítségével lehetNE belépni.
Így gyakorlatilag a saját bankom kizárt a bankszámlámra rálátásból, belépésből, mert nem képesek frissíteni a saját banki alkalmazásukat.
Mindez 2020 végén.
Még az az szerencse, hogy van Revolut kártyám, annak feltöltése még működik (az app-juk pedig fényévekre megelőzi a Cib-et.)
A telefonos ügyintéző szerint nem létezik semmilyen alternatív SMS, üfsz asszisztált, stb. belépési opció - sajnálja, de nem tud működő megoldást ajánlani. "Majd visszahívnak" - 3 hete.
Elfogadhatatlan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kiadta Sam Altman a parancsot: bajban a ChatGPT!
- Sweet.tv - internetes TV
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Papírvékony a jövő a Samsungnál: íme, a Galaxy TriFold!
- Nikon DSLR topik
- Akciókamerák
- Windows 11
- Az AI-piac kivégezte a Micronhoz tartozó Crucialt
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple Imac 21,5 Inch, Late 2015! Intel Core I5 + Intel Iris Pro Graphics. 1TB Háttértár!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Boyoye digitális beltéri HD tv antenna / 12 hó jótállás
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


