Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz Kobe #2 üzenetére

    Azt honnan lehet tudni, hogy nem a rendszerüket üzemeltető IT szolgáltató oldalán volt a hiba? :F

    A cikk alapján úgy látom, hogy az internet bank sem volt elérhető. Nekem ez hálózati (vagy az azt üzemeltető szerver/virtuális háttértár/memóra/stb.) problémának tűnik.

    Alapvetően én elégedett vagyok a CIB Internet Bank-kal. A felhasználói felületét, funkcióit, lhetőségeit illetően a legjobb a piacon.

    Már nem is tudom, hogy hány éve (sokkal 10+) vagyok náluk, és egyetlen igazi problémaként azt tudom felhozni, hogy váltottak a kötelező mobil token használatra.

    Nekem a régi, hardveres token megoldás sokkal praktikusabb volt, és még biztonságosabbnak is tartom a "Login + (bonyolult, hosszú) jelszó + 4 jegyű HW-es token kód" kombinációt, mint a "Login + 6 jegyű mobil generált token kód" variációt.

    Nem is beszélve arról, hogy mennyivel praktikusabb, egyszerűbb és gyorsabb volt a kicsi, "dobókocka" méretű, nyomógombos hardveres token használata, mint a mobiltelfonos applikációé.

    Ők ugyebár a "nagyobb biztonságra" hivatkozva tették ezt a változást kötelezővé.

    Persze magát a mobilos netbank felületet nem ismerem (mert azt a részét nem használom), és azt is megértem, hogy bosszantó az ilyen szolgáltatás kimaradás, ha valaki éppen akkor utalna, vagy vásárolna. Ám azért elég gyorsan elhárították, nemde?

Új hozzászólás Aktív témák