- Októberi bevetésre indul a hardveralakulat
- Továbbfejlesztette az SP szériás, kompakt tápegységeit a Lian Li
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Jegeli pénznyelő projektjét az Apple, az okosszemüvegben látják a jövőt
- Olcsónak ígérkező, madzagos egér jelent meg az ASUS ROG-os portfóliójában
- Apple asztali gépek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen egeret válasszak?
- Egérpad topik
- Lenovo Legion Go: a legsokoldalúbb kézikonzol
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar_
addikt
A fény/árnyék hatásoknak a jelenlegi módszerekkel megvannak a limitációi. Persze sok szituációban nem jobb látványosan a RT, csak fizikailag korrektebb. A RT is olyan, mint a PBR. Egy kihagyhatatlan lépcső a fotorealisztikus grafika irányába. Ja és az említett reflection demo. Azért nem olyan rossz az sem egy sima V56-on. (Persze azt nem tudni, hogy egy mozgalmasabb jelenetben hogyan működne. És ugye kb. ez volt a fő feature BFV-ben is RTX on-nál a reflections..)
-
wjbhbdux
veterán
Ez a komment arra emlékeztet, amikor kijöttek az elsô 3D játékokat gyorsító videokártyák (ma geforce és radeon) és voltak akik azt magyarázták hogy erre semmi szükség jó minden ahogy van 2D-ben. Még hogy mi egy karakter seggét lessük hátulról???
Valahogy el kell kezdeni, és az AMD is rákényszerül, hogy tartsa a lépést, ez a RT háború kezdete, idôvel alap feature lesz és jobban megvalósítják meg jobban viszik majd a gépek.
-
ribizly
veterán
Mindig mosolyt csal az arcomra, amikor egyesek olyan kommentet írnak, amiről kiderül, hogy fogalmuk sincs miről beszélnek.
A RT nem egy effekt. Az a fény (fotonok) fizikai működésének pontos leírása. Ez az alapja mindennek. Ennek elérése a cél évtizedek óta. Csak rettentő nagy az erőforrásigény, mert minden objektum/felület, minden felületére, és azokról a többi objektum/felület-re való szóródását, tükröződését az adott felületek tulajdonságainak megfelelően kell(ene) kiszámolni méghozzá 4k@120Hz-re, ami még évekig lehetetlen. Az is nagy szám, hogy vannak címek, ahol 1080p@~60Hz-et képes tartani. Az egyik legnagyobb gond, hogy itt már nem elég az általunk látható felületet lerenderelni, hanem mindent kéne, hiszen az objektumok meg a nézőpontunk mögött is közlekedik a fény...
Szóval meg kell köszönni Nvidia-nak, hogy tudott nagyot álmodni, de ezzel legalább kap egy kis fókuszt a dolog és talán egy kicsivel nagyobb ütemben fog tudni fejlődni, mint eddig.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPad Pro 11 (2018) 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 32UN880P - 32" IPS ERGO / 4K UHD / 60Hz 5ms / DisplayHDR 400 / USB Type-C / AMD FreeSync
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 16 128GB,Újszerű,Kábel,12 hónap garanciával
- Xiaomi Redmi A3 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest