Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
szegény intel (nem) most gáz hogy szakítottak a m$-el, régen csak leszólt volna hogy "ne ugráljatok annyit a amp-el, várjatok addig vele amíg nem készítünk rendes gpgpu-t"
-
szabi80sz
tag
Sajnos nem ezt jelenti. Itt van egy 145 oldalas kis olvasmány hozzá... (amit érteni is kell a használathoz) Az, hogy a nevében benne van a C++ csak azt jelenti, hogy ez kizárólag a C++ nyelv kiterjesztése. A Cuda-nak és az OpenCl-nek is van C++-os kiterjesztése és azokat sem nehezebb megtanulni, mint a C++ Amp-ot (főleg a Cuda-t nem, mert ennél nem kell annyi mindennel vacakolni és alapból fut minden Geforce-os rendszeren, ami támogatja az adott Cuda verziót -tehát legjobb esetben a 2007-ben megjelent kártyáktól felfelé, a megfelelő driver-ekkel- ) .
-
alevan
őstag
Akkor ha jól értem, az C++ AMP-vel egyszerübb, általánosabb kóddal könyebb kihasználni a grafikus gyorsítók erejét, az OpenCL-el peddig nehezebb (pl. bonyolúlt kód szükséges) viszont jól megírva sokkal nagyobb az elérhető teljesítmény?
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!