- Milyen alaplapot vegyek?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Minden USB-C kábel egyforma? Hát NEM. És ez a baj. – Tech Percek #7
- Vaku topic
- Elkészült a nagymama hardverbefőttje
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen egeret válasszak?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Clear Sky-ban sok probléma volt. A teljes motort DX10.1-re akarták írni, de a szerződések nem engedték. Így maradt a DX10. Amikro megjelent a játék, akkor nem volt jó a game teljesítménye. Miután lejárt a szerződés rögtön nekikezdtek a DX10.1-es kód szerkesztésének, de a kritikus kódokat már nem lehetett újraírni, mert sok munkát vett volna igénybe, így úgy döntöttek a fejlesztők, hogy azokat az effekteket átírják DX10.1-re amik profitálnak az API-ból. Innen lett a játéknak Élsimítás támogatása, és szebb árnyékok illetve napsugarak jelennek meg az új API-val. Emellett némileg tudtak gyorsítani rajta. Többet nem nagyon tudtak csinálni, mert nem volt rá idő. Konkrétan az átszerkesztés 6 hónapot venne igénybe teszteléssel együtt. De a többi project addig állna. Ezt a GSC nem tudja bevállalni, nincs meg az anyagi forrás rá. Az egész DX10.1 patch egy kapálózás volt, hogy javítsanak a teljesítményen, amit az NV elbaszott nekik.
A Far Cry 2-őt már a patch elvileg javította. Gyakorlatilag fixálta az FPS-t 30-ra és jó lett. Elkúrták a motort. Nem kellett volna a fázisok időzítésére játszani, hogy az Radeon teljesítményét visszafogják. Persze az NV is megszívta, mert globális a probléma.
A pletyik szerint ilyenkor lett elege az UBI-nak az NV-ből és újratárgyalták a szerződést. Gondolom már alig várják, hogy lejárjon a partneri viszony.
A H.A.W.X. (az UBI másik játéka) nekem nagyon sokat gyorsult a DX10.1-gyel. AA-val Kb. 30-40%-kal sebesebben fut a DX10 módhoz képest, AA nélkül 20-25%. Ennyit tesz az, amikor az NV már nem kap beleszólást a fejlesztésbe. Nem tudják elkúrni a kritikus részeket. Ráadásul a gépigény is alacsony lesz.
A Battleforge és a Stormrise fejlesztése is az alapoktól zajlott a DX10.1 API-ra. Azok a játékok már az AMD DX10.1-es programozói leírásai szerint készültek, mondjuk jelenleg minden fejlesztő ezeket használja, mert a modern eljárásokra csak az AMD-nek van dokumentációja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen alaplapot vegyek?
- Formula-1
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Tőzsde és gazdaság
- Minden USB-C kábel egyforma? Hát NEM. És ez a baj. – Tech Percek #7
- Vaku topic
- Elkészült a nagymama hardverbefőttje
- Elemlámpa, zseblámpa
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Gamer / irodai szék noblechairs ICON TX
- LG 38GL950G-B - Ívelt Nano IPS / 3840x1600 / 175hz 1ms / G-Sync Modul / FreeSync / HDR 400
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GENIUS vezetéknélküli, rózsaszín csajos egér
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest