Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz twine #157 üzenetére

    A Clear Sky-ban sok probléma volt. A teljes motort DX10.1-re akarták írni, de a szerződések nem engedték. Így maradt a DX10. Amikro megjelent a játék, akkor nem volt jó a game teljesítménye. Miután lejárt a szerződés rögtön nekikezdtek a DX10.1-es kód szerkesztésének, de a kritikus kódokat már nem lehetett újraírni, mert sok munkát vett volna igénybe, így úgy döntöttek a fejlesztők, hogy azokat az effekteket átírják DX10.1-re amik profitálnak az API-ból. Innen lett a játéknak Élsimítás támogatása, és szebb árnyékok illetve napsugarak jelennek meg az új API-val. Emellett némileg tudtak gyorsítani rajta. Többet nem nagyon tudtak csinálni, mert nem volt rá idő. Konkrétan az átszerkesztés 6 hónapot venne igénybe teszteléssel együtt. De a többi project addig állna. Ezt a GSC nem tudja bevállalni, nincs meg az anyagi forrás rá. Az egész DX10.1 patch egy kapálózás volt, hogy javítsanak a teljesítményen, amit az NV elbaszott nekik.

    A Far Cry 2-őt már a patch elvileg javította. Gyakorlatilag fixálta az FPS-t 30-ra és jó lett. Elkúrták a motort. Nem kellett volna a fázisok időzítésére játszani, hogy az Radeon teljesítményét visszafogják. Persze az NV is megszívta, mert globális a probléma. :) A pletyik szerint ilyenkor lett elege az UBI-nak az NV-ből és újratárgyalták a szerződést. Gondolom már alig várják, hogy lejárjon a partneri viszony. :D

    A H.A.W.X. (az UBI másik játéka) nekem nagyon sokat gyorsult a DX10.1-gyel. AA-val Kb. 30-40%-kal sebesebben fut a DX10 módhoz képest, AA nélkül 20-25%. Ennyit tesz az, amikor az NV már nem kap beleszólást a fejlesztésbe. Nem tudják elkúrni a kritikus részeket. Ráadásul a gépigény is alacsony lesz.

    A Battleforge és a Stormrise fejlesztése is az alapoktól zajlott a DX10.1 API-ra. Azok a játékok már az AMD DX10.1-es programozói leírásai szerint készültek, mondjuk jelenleg minden fejlesztő ezeket használja, mert a modern eljárásokra csak az AMD-nek van dokumentációja.

Új hozzászólás Aktív témák