- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Akciókamerák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
Egyszerű a megoldás,csak be kéne állítani hogy nagyobb szórásképpel lőjön az ellenség,cserébe nyugodtan sebezzen sokkal többet ha eltalálnak,ennyi szerintem megoldaná a problémát. AI mozgása minden más rendbe van.Legtöbb játékba meg tudják oldani:
Far Cry 1
Ghost Recon Future Soldier
Rainbow Six Vegas 1-2
Max Payne 3
Mafia 1-2-3
Tomb Raider(új részek közül mindegyik,régieket nem ismerem)
Brother In Arms
Hirtelen ők jutottak eszembe.Ezekben a játékokban akár sebződés nélkül is letudhatod az egyes tűzharcokat.Én szoktam azt csinálni hogy ha eltalálnak Reload Checpoint vagy manuálisan mentek a tűzharc előtt és visszatöltöm.Addig próbálkozom míg nem sikerül Hit nélkül az adott harc. Nagyon izgalmasnak találom így játszani.
Codba ez elképzelhetetlen,és nem azért mert béna a játékos, a harcrendszer alkalmatlansága miatt.Ezért hanyagolom a COD Sinle Playert jó ideje.
Meggyőződésem hogy más játékosoknál is ezért mutatták ki hogy nincs igénya COD Sinle Playerére.Oké, a többség nem a No hitre játszik,viszont a folyamatos hitelés többségnél ugyanúgy csökkenti az adrenalin hatást: A harc közbe nem érzi azt az izgalmat amit más játékoknál már megszokott, és pl az a siker élmény is elmarad amikor alacsony/Zero sebeződéssel kinyírsz 20-30 rád támadó ellenséget.
Más gond nincs a Codokkal, Vizuálisan a tűzharcok elég látványosak,jól megoldották a találatok megjelenítését és a filmszerű események is valamennyi Codba kúrva jól vannak meg csinálva.
-
KaitouP
nagyúr
válasz kikikirly #26 üzenetére
Most már valamivel érthetőbb, de akkor te hogyan terveznéd meg, raknád össze a saját játékodat elméletben, hogy ne olyan legyen mint amilyennek körülírtad? Nem kötekedni akarok, tényleg érdekel.
[ Szerkesztve ]
Magyarország legnagyobb PlayStationnel foglalkozó weboldala: https://playstationcommunity.hu
-
kikikirly
senior tag
"Most egyébként nem értem mi a problémád.,,
Azt látom.
A problémám az hogy halál pontosan lőnek az AI katonák,cserébe 4-5 ször is el kell találniuk és relativ rövid idő alatt regenerálódik a HP-d First Aid Kit vagy bármilyen Item használata nélkül,ergo végtelenszer regenerálódsz.Kihangsúlyozom ismét hogy nem ezzel van bajom,hanem hogy ezzel azt ellensúlyozzák hogy ha kidugod a pofád a fedezék mögül 2-3 másodpercenként bekapsz egy golyót,és ez ellen nem tudsz tenni lényegébe semmit(ha lehetetlen helyeken is lemész kúszásba és folyamatosan azon görcsölsz nehogy fél secnél tovább kihajolj a fedezék mögül, teljesen életszerűtlen így játszani és persze élvezhetetlen).Ez öli meg nálam az akció faktort.
Ennél jobban nem tudom körül írni.[ Szerkesztve ]
-
Ha hajdan az Operation Flashpointban, vagy az utána következő Armed Assault szériában csináltál küldetést, akkor tudhatja az ember, hogy még ott sincs olyan, hogy csak lerakok egy NPC-t, és azt mondom neki, hogy "Élj". Magától nem fog csinálni semmit.
Megadhatok neki waypointokat, megmondhatom hogy viselkedjen, ha odaér X vagy Y waypointhoz, mekkora körben "mozogjon", ha eléri azt, vagy hogy mire hogy reagáljon. De ezek mind-mind előre leprogramozott (scriptelt) jellemzők.
Tök mindegy, hogy csőben (kvázi zárt területen) mozogsz, vagy open world (szabad mozgás lehetősége nagy területen), az NPC-k viselkedését különféle scriptek határozzák meg.
Az Open World esetében is mondjuk a városok, régiók között mozgó emberek, járművek, stb. is mind-mind előre meghatározottak, scripteltek.
Értem, hogy arra gondolsz, hogy a CoD szintű játékokban úgy néz ki, hogy előre meg van szabva, hogy a gonosz ágyútöltelék egy azonosítójú NPC ha meglátja, hogy belépsz az adott szobába, akkor egy előre lescriptelt eseménnyel felborítja az előtte lévő asztalt, és a mögé bújva keres menedéket, előre meghatározott módon néz ki mögüle és lő rád. Ezt pedig akárhányszor lépsz be, mindig ugyanúgy fogja megcsinálni.
Csakhogy ez nem különbözik semmiben az open world féle scriptelés metodikájától, csak részletekbe menően, egy adott szituációra van kihegyezve az egész. Az open world játékok esetében az ilyen szintű részletek általában nincsenek lemodellezve, mert egyszerűen kevés alkalom lenne arra, hogy az asztalt felborítsa egy NPC.
A CoD féle cső előnye, hogy a játékfejlesztők pontosan előre meghatározhatják, mit lásson a játékos, mibe keveredjen, és hogy keveredhet ki belőle. Egy kissé filmszerű a dolog, és kevés mozgásteret az a szabadságnak. Cserébe látványos és életszerűnek tűnhet. Az Open world általában nagyobb szabadságot adhat, cserébe azt látja az ember, hogy az NPC-k az olyan alapdolgokat nem képesek lekezelni, minthogy rendesen fedezékbe húzódjanak.
Mindkettőt lehet rosszul és jól is csinálni, a rossz cső játékokra élő példa a Star Wars Battlefront 2 egyjátékos módja, ahol egyfelől megpróbálták a szabadság viszonylagos érzetét kelteni azzal, hogy nagyobb nyílt tereket adnak, meg van, amikor két vagy három folyosón is elérsz az adott terem végére, de közben az olyan alapdolgokat sem tudták megcsinálni, hogy az egy szinttel felettünk lévő NPC ne az előtte lévő korlátot lőjje izomból. Mindezt egy egyszerű, zárt folyosó szakaszon. Ilyesmivel az open world játékokban teljesen bevett módon találkozhatsz...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Xaels
félisten
Na de olyan máshol sincs igazából, még a Cyberpunkban sem lesz. Openworld / openworld szerű FPS-nek ott a Sralker, Far Cry, Shadow Warrior 2, W: Youngblood, Rage 2, Borderlands, Dishonored. Ezekben annyira nem vagy bezárva egy csőbe.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
KaitouP
nagyúr
válasz kikikirly #16 üzenetére
Most egyébként nem értem mi a problémád. Minden egyes CoD piskóta nehézségű volt, ha csak nem állítottad Veterán nehézségre, egy 5 éves kisgyerek szintjén kell eljutni A-B-be, és lepuffogtatni a katonákat. És ha valami, akkor EZ a probléma az ilyen játékokkal, hogy 0 IQ kell a végigjátszásukhoz.
Milliószor nehezebb játékokat játszottam, mint amilyen nehéz tud lenni maximum egy CoD. Utóbbi egy interaktív film, csak puffogtatsz mellé kvázi. Minden más script.[ Szerkesztve ]
Magyarország legnagyobb PlayStationnel foglalkozó weboldala: https://playstationcommunity.hu
-
kikikirly
senior tag
Láttam.
Továbbra is úgy lőnek mintha mesterlövész suliba végzett volna valamennyi enemy soldier.
Ergo nem megsérülni fogok hanem kb 2 találat után elpatkolni.Nem tudom valóságba mennyire lőnek pontosan katonák/terroristák de egy játéknak nem dolga mindenáron realisztikusnak lennie.Szórakoztatónak lenni viszont igenis dolga.Alapvetően nem a regenerálódós életerővel van problémám hanem hogy arra alapozták a harcrendszert.Anno a Rainbow Six Vegas 2-be is regenes HP volt,és elég pontosan lőtt az ellenség,de volt fedezék rendszer és a level design is úgy volt megcsinálva hogy voltak holt terek(kitakart egy oszlop vagy valami igy 1-2 latona leszedáse után át tudtál futni a következő oszlopig úgy hogy nem voltál senki lövés zónájába), kis odafigyeléssel sebeződés nélkül le tudtad a tűzpárbajokat(társaim 10 sarokkal mögöttem,túl könnyű a játék ha jönnek velem.), ,,némileg" izgalmasabb mint mikor minden 2-3. sec-be benyelsz egy golyót,tegyél bármit is.Ghost Recon Wildlands ugyanez,amig lopakodsz baromi jó a harcrendszer,viszont ahogy akcióznál kicsit átcsap az egész Cod-ba. Legegyszerűbb az lenne ha állitanának az AI katonák szórásképén, azt felőlem Hardon lőhetnek úgy ahogy most,de könnyebb nehézségi szinteken had élvezze már az is a gamet aki nem mazochista.[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
nagyúr
Nehéz módban kell elinditani a sztorit, és mindjárt nem lesz az a problémád hogy az auto-regen visszatölt.ha utóbbi sebessége egyébként olyan lesz mint a multiban, akkor nem lesz olyan könnyű dolgunk.
[ Szerkesztve ]
Magyarország legnagyobb PlayStationnel foglalkozó weboldala: https://playstationcommunity.hu
-
KaitouP
nagyúr
A Ghosts szorítja volt az egyik legunalmasabb, leglaposabb sztori valaha szvsz. Jellemtelen karakterek, 0 karakter fejlődés, csavar nuku, cserébe kliséhalom. Inkább azt ne folytassák soha.
[ Szerkesztve ]
Magyarország legnagyobb PlayStationnel foglalkozó weboldala: https://playstationcommunity.hu
-
Xaels
félisten
32v32-t csak LevelCap videójában néztem. [link] engem nem győzött meg, ott a BFV ha ilyenre vágyom. Cyber Attack tetszett csak ahhoz kellenek fix emberek.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Hát BF multit is utoljára talán a BF4-ben játszottam, CoD-ban meg... a fene tudja, 10 éve talán? Emberemlékezet előtt. Kb. ennyire tartom őket...
Mindegyiket már csak a Single miatt próbálom ki, ha megérdemli. Mondjuk a döcögős történeteken túl az erősen csőben futó játékmenet se feltétlenül tetszik, de ha igényesen van megcsinálva, akkor még ezt is meg tudom bocsátani.
A trailer mondjuk meghozta a kedvemet, de vegyes érzéseim vannak a játékkal kapcsolatban...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
ribizly
veterán
A 32v32 egy kicsit kiherélt BF4-nek érződött. Annyira, hogy legalább megjött a kedvem, hogy feltegyem a BF4-et. A legnagyobb gond az, hogy minden jármű fennakad minden fűszálon meg nem lehet semmit sem bontani. Ez szerintem mindenkinek fura egy ilyen játékmódnál a BF-ek után.
A 2v2-t nem próbáltam, de az egész ígéretesnek tűnik.
A többi játékmód meg semmi újat nem hozott számomra élményben.
A gunplay néhol fura. Ugyanakkor rengeteg apróság került bele, ami taktikussá tehetné a játékot, csak nincs időd használni őket.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Xaels
félisten
Nyomtam az Alfát, so-so azért nem estem hasra mert tipikus COD betegségei meg voltak. BETA-ban egy kör Cyber-t mentem de nem rántott be, volt akkor épp más játék ami teljesen beszippantott.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Corpuscle
őstag
Black Ops 1 óta úgy sem játszottam Cod single-t, majd most. Erről a spec ops módról lehet tudni valamit?
-
ribizly
veterán
A trailer odab@sz rendesen.
A béta alapján viszont elengedtem a dolgot, mert egy ideje ráálltam a taktikusabb játékstílusra (PUBG, Siege után) és kihullik a hajam, hogy non-stop mögém spawn-olnak az ellenfelek.[ Szerkesztve ]
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
kikikirly
senior tag
Csináljanak végre valamit a harcrendszerrel,ez a minden pillanatba eltalálnak cserébe regenerálódik a HP dolog hazavágja az akciót.Nem csoda hogy részek óta csak a Multiplayer kedvelői vették.Igy aztán könnyű kimutatni hogy a Single player részre nincs igénye a piacnak.Elbacott harcrendszerű Single Playerre nem óhajtanak pénzt kiadni az emberek, ez aztán a felfedezés.
Maga a trailer baromi bejövős, sajna a gameplayből nem mutatott semmit. -
Xaels
félisten
Ez a trailer nekem nagyon bejött, a BETA-val szinte nem is játszottam ezért nem nagyon tudom eldönteni, hogy megvegyem e vagy sem.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest