Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz oO7 #208 üzenetére

    Valószínűleg arra gondolsz, hogy az OpenGL és a DirectX másképp működik. Ez igaz, de ez a játékfejlesztő oldalán nem túl nagy gond. Akiknek ezt komolyan figyelembe kell venni azok a rendszerprogramozók.

    szerk.: Persze, vannak eltérések, de a legfontosabb, hogy a futószalag alapvetően hasonló. A fejlesztőknek tudnia kell, hogy az OpenGL nem pont úgy működik, ahogy a DX, de ha tudják, akkor ez nem jelent nehézséget. Márpedig nyilván tudják. :) A működésbeli eltéréssel pedig a drivert író csapatnak kell törődni.
    Ahol az OpenGL gondban lehet azok a DX11-es programok. A DirectCompute elég jól illeszkedik a DX11-be, arra tervezték, hogy a fejlesztők kényelmesen használják. Az OpenGL-nél ez nem ilyen egyszerű, mert OpenCL interop kell, hacsak nem keresel valami más megoldás az effekt implementálására (lehet, hogy van). Persze az OpenCL-es út járható, csak jóval körülményesebb, mint a DX+DirectCompute.

Új hozzászólás Aktív témák