Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    Szerintem a Convictiont az első Splinter Cellel összevetve kissé olyan, mint a 24 mondjuk 6. évadát a legelsővel összehasonlítva. Az első kiválóan felépített, alattomosan előre kúszó thriller, szinte mindvégig logikus és hatásos, a 6. évadban a szénné kínzott, összetört Jack Bauer meg vonul előre, és egy Shakespeare-t megszégyenítő össznépi családi mészárlás keretében, kvázi-bosszú címszóval halomra gyilkol mindenkit. A többet-nagyobbat elv a játékokban annyival veszi ki magát rosszabbul, hogy már-már műfajváltás következik be a taktikától az akciójátékok felé, és ez bizony sokakat elriaszthat. Az automatikus assault mód pl. engem is. :(

  • Silenzio

    addikt

    Én mindig úgy tudtam, már a Double Agent alatt is U3-as motor volt. A Chaos Theory-t kigyúrták, de 1-2 helyen látszott (gyerekszoba a szöuli pályán pl., ahol a falon forognak a bölcső fölött zenélő izé kacatjainak az árnyékai, de Sam Fisherre mindebből a fényből nem vetül semmi - biztos már nanosuit-tal dolgozott), hogy a motor a limitjeit feszegeti. Hiába írtak hozzá dinamikus fény-árnyék rendszert, ha a motor eleve nem a fény-árnyék hatások fizikai modellezésére készült ( mint a Tech 4 pl.).

    Szal a Double Agent ehhez képest mérföldekkel szebb. Nagyságrendekkel élethűbb figurák, bődületes shader effektek... Nehéz elhinnem, hogy ez nem a next gen motor.

    És erre tessék: a Conviction sem azt használja. Az Ubinak nincs pénze licenszelni, vagy ennyire mocskos, olcsójános, harácsoló banda lettek?

    A felbontás-mizériára visszatérve: a Chaos Theory-t most toltam végig. 1440x900-ban vígan ment. A Double Agent következett: ez viszont 1280x720-nál (asszem) a Jóistennek se menne feljebb. Persze van hack hozzá, de nem tom megállni: Gratulálok, Ubi!

Új hozzászólás Aktív témák