Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Janaboy

    veterán

    Bár még nem az én konkrét esetemre válaszoltak, de szerintem már ez is kielégítő (forrás nfhforum.hu):
    "Amennyiben a javítások több ízben eredménytelenül végződnek, a fogyasztó jogszerűen érvényesítheti egyéb, hibás teljesítésen alapuló igényeit, így kérheti a termék kicserélését, a vételár utólagos csökkentését, illetve a vételár teljes egészének visszafizetését. Az igényérvényesítési lehetőségeknek sorrendisége van, ami azt jelenti, hogy az Ön esetében, ha lehetősége van a kereskedőnek a javításra, úgy elsősorban azt fogja felajánlani. Ha a javításra nincs lehetősége, akkor egy minden paraméterében megegyező új termékre kell cserélnie a hibás terméket. Amennyiben ezt a lehetőséget nem tudja a kereskedő biztosítani, úgy lehetősége van áttérni a következő igényérvényesítési lehetőségre (a vételár visszakérésére).

    Azt, hogy pontosan hányadik sikertelen javítási kísérlet alapozza meg a fogyasztó másik igény áttérésére való jogát, jogszabály nem határozza meg, az mindig csak az adott ügy valamennyi körülményének – így például a sikertelen javítások száma, a fogyasztónak okozott kényelmetlenség, a fogyasztó által fizetett ellenérték mértéke, stb. – ismeretében dönthető el."

Új hozzászólás Aktív témák