Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- PC-karbantartás havonta: 5 lépés, amit nem érdemes kihagyni! - Tech Percek #3
- Milyen monitort vegyek?
- Apple MacBook
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
-= Sony Xperia Z3 Compact =-
Új hozzászólás Aktív témák
-
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #24569 üzenetére
Megvan, koszi
-
Janaboy
veterán
Sziasztok,
Olvastam vissza is, de nem találtam egyértelmű választ vagy rosszul kerestem.
Van ötlet a kijelzo normális beragasztasara?
Kétszer cseréltem kinabol rendelt ragasztót, de gyakorlatilag pár hét es ugyanúgy eszik ki a kijelzo.
Barmi megoldást elfogadok, hamarosan úgyis cserélni lesz muszáj.Koszi,
Udv -
-
Janaboy
veterán
Slim 5.0
Gps: nagyon pontosA lakasban megis nehezen talal poziciot, a gyari rommal nem volt ilyen gondom.
Mi lehet a kinja?
-
Janaboy
veterán
Van arra vmi megoldás, hogy elrejtsem a progik elől, hogy rootolt a telo?
-
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #19243 üzenetére
Hm..melyik zipre gondolsz?
Amugy mar osszekapaltam mindent.
-
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #19238 üzenetére
Lehet az lesz, mar ugyis gyakorlott vagyok, mindjart rakeresek a lepesekre.
Latom..vissza katira root, aztan recovery es mehet a slim..mar amennyit.el szorakoztam mar az is mind1 lett volna
-
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #19235 üzenetére
Miutan rajottem h vakeger vagyok megtalaltam a linket az osszefoglaloban
Amugy most epp root keresek h leszedjem a frissitesi ertesitot, de en mar nem akarok meg egy romot flashelni
-
Janaboy
veterán
Vissza szeretném állitani a legutolso lollit a telon, de gőzöm sincs, hogy milyen CDA-m van..a service menu meg 6.0.1-en nem megy..ötletek?
Továbbá azt hogy tudom meg, hogy a lollibol melyik votl a legutolso?
Köszi!
-
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #19017 üzenetére
Vagy visszarakom az 5ost mert ott ment szepen, de nincs kedvem telepiteni
-
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #19015 üzenetére
Ment, de sajna 4 eve nem volt frissites, de meg remenykedek hatha.
-
Janaboy
veterán
Hali!
Segitseget kerek, hatha van otletek a megoldasra.
6.0.1-en vagyok es mar ezer hasznalok egy Calendar Snooze nevu progit.
Ez a gyari naptar hangjelzes reszet egesziti ki, viszont a 6 ota ez hol mukodik hol nem.
Lehetseges h adnom kellene neki vmi extrem beallitast h mukodjon?
Vagy nemtom, de nagyon szeretnem ha mukodne, mert jo app.
Ha jelez, nincs hang, vagy nem is jelez, van amikor muxik szepen.Koszi elore is!
Udv -
Janaboy
veterán
válasz
kárátékutyá #18477 üzenetére
En ugy tudom, h nem lehet tiltani..
-
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #18331 üzenetére
5.1.1 gyari (pontosabbat hirtelen nem tudok)
Direkt csak keszulekre allitottam..
Gps status es gps test is ugyanazt mutatta..
De ma megneztem a fateret megegyszer es most szepen mukodott..
Rakerdezek a havertol h az ovevel mi van.. -
Janaboy
veterán
Hali!
A Fateromnak, Tesomnak es az egyik haveromnak ugyanaz a gps hibaja van..
A gps statusz lat muholdakat de kb mindnek az erossege 1mmes csikban kifejezheto.
Oteletek?Koszi
Udv -
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #16297 üzenetére
Tudom, ezert is nem irtam utana semmit
-
Janaboy
veterán
-
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #15184 üzenetére
Érdekesség, hogy miután felraktam a programot, akkor a beállítások egy része visszajött..mondjuk azért reméltem, hogy van annyira intelligens a visszaállítás, hogy minden csengőhangot stb visszaállít, eléggé csalódás ez így, de ez van, szerencsére nem sok minden volt ezen a telón..
-
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #15180 üzenetére
Hát az marha jó, mert semmilyen beállításom nem állt helyre, csak az smsek, meg a wifik..kb..sok értelme van így a pcc-nek..
-
Janaboy
veterán
Halihó!
Visszakaptam ma a telómat és korábban a pcc-vel csináltam mentést, most szeretném helyreállítani, de a fájlokon kívül semmilyen beállítást nem állít vissza, mert azt mondja, hogy nincsenek telepítve a programok (elég terjedelmes lista), pl:
com.sony.smallapp.appframework
com.sony.snei.vu
com.sonyericsson.album
com.sonyericsson.extras.liveware
com.sonyericsson.photoeditor
com.sonyericsson.videoDe ezek többnyire gyáriak..mi a bajkarika baja van? A programokat nem állítja helyre?
Köszi!
-
Janaboy
veterán
válasz
levente222 #15113 üzenetére
Én ma mérgelődtem miattuk, 31-én felhívott a csaj, hogy kész a telefon, megbeszéltük, hogy küldök érte futárt meg minden! Ma jutott a futár a felvételhez, bement 10kor, ahol közölték, hogy a telefon még nincs becsomagolva (gondolom jelezte a futár, hogy nem baj, 13 körül is jár arra és akkor addig oldják meg), persze cseszték megoldani. A legidegesítőbb, hogy még csak felhívni se tudja őket az ember, hogy ugyan legyenek szívesek közölni, hogy mégis mikor lehet felvenni a telefont és ne járassam a futárt feleslegesen.
-
Janaboy
veterán
válasz
Viktor0610 #15052 üzenetére
Ők sztem azt hitték a Sonynál vagy..
-
Janaboy
veterán
válasz
Viktor0610 #15052 üzenetére
De te valami szolgáltatónál vagy, nem?
-
Janaboy
veterán
válasz
mackoapo11 #15035 üzenetére
Szep kis volt baratno...
-
Janaboy
veterán
válasz
holozis_HUN #15020 üzenetére
Tudok!
-
Janaboy
veterán
Még, hogy nem dolgoznak a Cordonnal, most hívtak, hogy kész a telóm
-
Janaboy
veterán
Két hete elküldött készülékemre ma kaptam választ, hogy még alkatrészre vár
Kijelző felvált a háztól, meg a microUSB fedő nem zárt tökéletesen..
-
Janaboy
veterán
Futárral küldtem a Cordonba a telót, ők visszaküldik ingyen?
-
Janaboy
veterán
A Sony PC Companion mentése teljes? Tehát szerviz előtt érdemes azzal menteni?
-
Janaboy
veterán
Ti ezt hogy értelmeznétek?
Elküldtem a Cordonnak egy Delivery Note nevű papírt, mivel Angliában konkrétan nem adnak állítólag számlát szolgáltatós vásárlás esetén és megkérdeztem, hogy a csatolt papír elegendő-e, erre ez volt a válasz:
Tisztelt Ügyfelünk
A csatolt számlával lehetséges a készülék garanciális javítása.
Szerk: mivel nem számlát csatoltam...így nem egyértelmű..ha csak ő azt a papírt nem annak tekinti..
-
Janaboy
veterán
válasz
Janaboy #14254 üzenetére
Kaptam választ a Sonytól:
"Szeretnénk Önt tájékoztatni, hogy az Ön által megadott, xx IMEI számmal rendelkező Sony Xperia Z3 Compact telefont cégünk valóban az Egyesült Királyság piacára szánta eladásra hivatalos Sony Mobile értékesítőkön keresztül. A Sony Mobile jótállási feltételei alapján ha az Európai Gazdasági Térség (EGT) egyik tagállamában, illetve Svájcban vagy a Török Köztársaságban vásárolta meg a terméket, és az EGT tagállamaiban, illetve Svájcban vagy a Török Köztársaságban kívánja értékesíteni, a termék szervize az EGT bármely tagállamában, Svájcban vagy a Török Köztársaságban is ellátható az abban az országban érvényes jótállási feltételek mellett, amelyben a szervizt kérte, feltéve ha az adott országban ugyanazt a terméket egy Sony által megbízott terjesztő forgalmazza. Jótállási feltételeinkről bővebben az alábbi honlapon olvashat: http://support.sonymobile.com/hu/xperiaz3compact/supportDocumentation/" -
Janaboy
veterán
Egy kérdés, az én z3c-m Angliából származik..és sajnos most vettem észre hogy elkezdett a kijelző elválni a háztól
Szerintetek a Cordon megjavítja itthon? -
Janaboy
veterán
válasz
levente222 #13959 üzenetére
Mennyiert csereltek gsm boltban amugy?
-
Janaboy
veterán
Arra van beallitas h dokkolba teve ejjeli orakent mukodjon? Csokkentett fenyero stb.
-
Janaboy
veterán
Bár még nem az én konkrét esetemre válaszoltak, de szerintem már ez is kielégítő (forrás nfhforum.hu):
"Amennyiben a javítások több ízben eredménytelenül végződnek, a fogyasztó jogszerűen érvényesítheti egyéb, hibás teljesítésen alapuló igényeit, így kérheti a termék kicserélését, a vételár utólagos csökkentését, illetve a vételár teljes egészének visszafizetését. Az igényérvényesítési lehetőségeknek sorrendisége van, ami azt jelenti, hogy az Ön esetében, ha lehetősége van a kereskedőnek a javításra, úgy elsősorban azt fogja felajánlani. Ha a javításra nincs lehetősége, akkor egy minden paraméterében megegyező új termékre kell cserélnie a hibás terméket. Amennyiben ezt a lehetőséget nem tudja a kereskedő biztosítani, úgy lehetősége van áttérni a következő igényérvényesítési lehetőségre (a vételár visszakérésére).Azt, hogy pontosan hányadik sikertelen javítási kísérlet alapozza meg a fogyasztó másik igény áttérésére való jogát, jogszabály nem határozza meg, az mindig csak az adott ügy valamennyi körülményének – így például a sikertelen javítások száma, a fogyasztónak okozott kényelmetlenség, a fogyasztó által fizetett ellenérték mértéke, stb. – ismeretében dönthető el."
-
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #13276 üzenetére
Én sose írtam, hogy a szerviztől kellene visszakérni a pénzt! Sőt korábban azt írtam, hogy amennyiben elállunk a szerződéstől (így nevezi a jogszabály), akkor lehetőség van a vételár visszakérésre, amennyiben jól tudom ilyenkor a szerviz kiállít egy papírt, hogy a készülék javíthatatlan és a kereskedő ez alapján visszaadja a termék árát!
Amúgy még korábban olvastam a törvényi tervezetet (az új ptk megjelenése előtt) és abban volt benne, hogy az elállás jogának lehetősége a vételár visszakérése (is)!
De lehet azóta változások is volta, így most írtam a fogyasztóvédelmi fórumra (ahol elvileg szakember válaszol) és meglátjuk a választ! -
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #13253 üzenetére
Milyen igényeket lehet érvényesíteni hibás teljesítés esetén?
Hibás teljesítés esetén a fogyasztó
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.A szerződéstől való elállás azt jelenti, hogy olyan állapotot kell létrehozni, mintha a szerződés létre sem jött volna, vagyis a fogyasztó visszaadja a terméket, és visszakapja a teljes vételárat.
-
Janaboy
veterán
Egy WSKEN kábelről honnan tudjam, hogy eredeti? Elég sok a kínai eladó és azért mert odaírja, hogy Genuine, nem hiszek neki
Vagy tudtok olyan forrást jó áron, amelyik tuti eredeti?Köszi!
-
Janaboy
veterán
válasz
holozis_HUN #12885 üzenetére
Én úgy vettem ki a fórumokból hogy nem lehet dokkolóban tölteni a ringó fúziós tokkal
-
Janaboy
veterán
-
Janaboy
veterán
válasz
Kroni1 #11919 üzenetére
Én úgy tudom, hogy ez nem teljes így van, tehát ha a Sony összes készülékére alapból ad 2 évet, akkor nem teheti meg egy készülék csere után sem (ami lényegében az előző készüléktől való elállást jelenti), hogy arra nem úgy ad, mint az összes többire!
Williamgrant: Sajnos tudom, de attól még büntetést kaphatnak miatta
-
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #11905 üzenetére
Meg nem, de kiprobalom oket, koszi!
-
Janaboy
veterán
Korábbi bluetooth headset túl hangos problémámra, sajnos a sony fórumán is azt tapasztaltam, hogy szinte mindenki szív ezzel..reméljük fogják javítani egyszer..ha rootolás után lehet valami módosítani, ne fogjátok vissza magatokat!
-
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #11840 üzenetére
Igen! De beraktam a belső memóriára, most amikor hívott jól szólt.. majd tesztelem, annyira nem vészes!
Headsetes dologra valami ötlet/megoldás?Más: Korábban volt kérdés, hogy mi van ha a telóban cserélnek részeket (vagy az egészet), akkor hogy alakul a jótállás, a Fogyasztóvédelmi Fórum válasza:
"Amennyiben a terméket teljes egészében kicserélik, úgy az eredetileg biztosított jótállási feltételekkel kell újra indulnia. Ha főrészeket cserélnek, úgy a főrészek tekintetében indul újra a jótállási ill. szavatossági időszak.
A szavatossági igény két éves elévülési idejének újraindulásáról a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:163.§ (5) bekezdése rendelkezik, mely szerint a dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik."
-
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #11836 üzenetére
Még csak tegnap állítottam be
De majd törlöm és beállítom megint
-
Janaboy
veterán
Aki gyári rommal bluetoothos headsettel használja a telót, nem tapasztalja, hogy a headset a legkisebb hangerőre véve is ordít mint az állat? Ha simán telefonálok ott feljebb kell vennem a hangerőt, de a headset gáz..előző és a másik telefonnal nincs ilyen bajom..orvosolható ez?
Más: nekem se engedi a gyári 5.1 beállítani az egyedi csengőhangot névjegyhez..látszólag ott marad a beállítás, de nem úgy csörög, ha hív..
-
Janaboy
veterán
Két kérdésem lenne:
1. Aki használ a telóval okos órát (android wearest), az tudja, hogy van-e lehetőség beállítani, hogy az okos óra automatikusan elnémuljon megadott időre? Tehát a telón van hang továbbra is, de az óra ne jelezzen, ne rezegjen! Egyszerűen KitKatnal simán némítottam az órát külön és addig amíg nem kapcsoltam ki, addig úgy maradt..most max a theater modeal tudom ezt, mert ha az órát némítom, akkor a teló is némul..A Theater mode-al meg az a baj, hogy ha 3x koppintasz akkor ez a mode kikapcsol..tudom, hogy ez nem a telóhoz kapcsolódik teljesen, de mivel azzal használom
2. Csinál olyat a kijelző, hogy olyan szürkés a kép és egyszer csak kifehéredik..ez az automatikus fehéregyensúly hatása? Képjavítás ki van kapcsolva (be se tudom kapcsolni, mert mindig kikapcsol
), automata fényerő kikapcsolva, adaptív fényerő kikapcsolva! Egyszerűen szebb lesz a kép a szürkeségből, olyan mintha a fényerőt venné fel, de mégse..
Köszi!
-
Janaboy
veterán
válasz
Williamgrant #11250 üzenetére
Lehet, de a nagy része szerintem még most is aktuális, de nekem mind1
-
Janaboy
veterán
válasz
szabacsik #11245 üzenetére
Azért van érdekes abban, amit ír, mely szerint 1 évet kell nyújtani..ez részben igaz is..csak hogy a szabályok szerint [link] Legalább 1 év jótállás (garancia) és 1 év szavatosság illet meg..
E szerint mindenre két év vonatkozik, csak a szavatossági időn belül a fogyasztónak kell bizonyítani, hogy az adott hiba a termék/gyártás hibájából fakad és nem fogyasztói probléma..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma A japán gyártó újra egy kompakt házba csomagolt készülékkel rukkolt elő, mely elődjéhez képest még szebb formatervet, és még erősebb hardvert kapott.
Légy szíves először a Téma Összefoglalót olvasd el, hátha a kérdésedre már abban megtalálod a választ!
Boldog Karácsonyt minden Z5C tulajnak!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- PC-karbantartás havonta: 5 lépés, amit nem érdemes kihagyni! - Tech Percek #3
- Milyen monitort vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Apple MacBook
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Eredeti játékok OFF topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- iKing.Hu - Samsung Z Flip 6 - Silver Shadow - Használt, szép állapot
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest