- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- SONY LCD és LED TV-k
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hisense LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Epson nyomtatók
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbertkrl
aktív tag
válasz NavySeal #16284 üzenetére
Szvsz nem akkor fog garanciát vállalni a gyártó egy adott featurre, ha a vele kapcsolatos problémának "csekély" eséllyel kellene bekövetkeznie. Nézzük csak meg az Amoled paneleket. Beégnek. De ha normálisan használod, ennek még akkor sem csekély az esélye, tulajdonképpen törvényszerű, hogy egy idő után beég. Ráadásul magas fényerővel Te is "bedobhatod a mélyvízbe". Tehát ugyanolyan befolyásolható probléma, mint a beázás(de igazából elég nagy az esély rá, hogy beég és azonnal cserélik is a panelt). Nyilván más a két dolog jelentősége, csak a szemléltethetőség miatt hoztam fel a beégést. Egyébként S8-am volt az S10 előtt és víz alatt videózgattam vele és egy csomó jó élményt megörökítettem a víz alatt.
Komolyra fordítva a szót, az S7 óta baromi jól össze vannak rakva ezek a telók. Valóban minőségi anyagokkal dolgoznak. Simán levideóznék egy csobbanást. Persze tudni kell, hogy saját felelősségre csináljuk ezt a dolgot.
Az ámokfutás a jövő tömegsportja.
-
Keem1
veterán
válasz NavySeal #16284 üzenetére
Nem emiatt nem vállalnak. Ebben a helyzetben magas a user-faktor, nehezen bizonyítható, hogy nem gyártási hiba okozta a beázást, a bizonyítási teher pedig a gyártóé.
Te vállalnál garanciát a munkádra úgy, hogy a végfelhasználó könnyen hibázhat, te pedig nehezen (vagy semennyire sem) tudod bizonyítani, hogy te mindent jól csináltál?Az S7 óta él az emberek fejében, hogy azért nincs garancia, mert beázhat és a gyártó ki akar bújni a felelősség alól Nem, nem ezért van. És mivel te se tudod, hogy miképp működik ez (hiszen akkor nem kérdezted volna), így könnyen belátható, hogy a legcsekélyebb odafigyelés se feltételezhető a felhasználóktól, és ez még fokozottan lenne igaz, ha nyíltan kommunikálná a gyártó: nyugodtan vigyétek vízbe, mert garanciát vállalok rá. Na ekkor hirtelen mindenki elfelejtené, hogy tengervíz, nagy nyomású víz, tartós víz alatti használat, résnyire nyitva hagyott SIM tálca, stb. mind túlmutat az iparági szabványon. Dolgoztam végfelhasználókkal 10 évvel ezelőtt, 90%-uk olyan, hogy azon is csodálkozom, hogy élte túl a kisgyermekkort.
Mindenkinek jobb, hogy vízbalesetbiztos a készülék, persze rá vállalt garancia nélkül, így azért kicsit jobban odafigyelnek. Hülyék mindig is lesznek, de talán kevesebben.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- SONY LCD és LED TV-k
- Politika
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- REpont és hulladékgazdálkodás
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Rövid videón az Until Dawn mozifilm
- További aktív témák...
- Honor 200 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 12 Pro 128GB Vodafone Használt/1-3 hónap gar./Akku 89%/p3981
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 12 Mini 128GB Független Újszerű/1-3 hónap gar./Akku 100%/p3978