Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz dabadab #21 üzenetére

    A törmelékre vonatkozó adatot elég a memóriában tárolni. Például az Unreal Engine 5 úgy működik, hogy a textúrákra vonatkozó allokáció lehet maximum 500 GB az SSD-n, de ebből mindig maximum 400 MB-nyi szelet van betöltve a memóriába. Mindegy, hogy valójában mennyi adat van az SSD-n, a hot data méretét a számolt felbontás határozza meg. 4K esetében 400 MB, Full HD-ben például csak 100 MB-ot allokál a textúrákhoz az UE5 a memórián belül, teljesen lényegtelen, hogy az SSD-n esetleg van 500 GB-nyi textúraadatod. Ebben fog segíteni az új rendszere a konzoloknak. Amihez régen 2-3 GB-nyi memória is kellett, az az új generációval megcsinálható bőven 1 GB alatt, miközben a részletesség semmit sem romlik. Így viszont nyertél egy csomó memóriaterületet, amit szabadon elkölthetsz.

Új hozzászólás Aktív témák