- Milyen videókártyát?
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Steam Deck
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Házimozi haladó szinten
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laca0
addikt
Sziasztok!
XBMC 13.2 verzióhoz tudtok repo-t, ahonnan lehetne működő addon-okat letölteni?
Elsősorban Youtube érdekelne.
Köszi! -
Bunga 155
csendes tag
Sziasztok! Teljesen uj es laikus vagyok a temaban, ami a raspberry-t illeti, de lattam hogy valahol megoldottak hogy android 7 fusson rajta. Az en tervem az lenne hogy egy ilyenbol csinalnek medialejatszot autoba. lehetseges-e? Amit tudnia kene: wifi es bluetooth csatlakozas. spotify-on hallgatok zenet es bluetooth-al csatlakozok az auto erositojehez. kellene meg fusson rajta a youtube,google terkep es navigacio, bongeszo, nagyjabol ennyi. Mivel en nem ertek ugymond semennyire ehhez, legalabbis a telepiteshez es programozashoz, a kerdes az lenne hogy van e valaki aki ezt meg tudna nekem csinalni? persze nem ingyen. Koszonom
-
toroB86
csendes tag
Sziasztok,
raspberry pi 3-on futtatok KODI-t, külső DAC-ra USB-n küldtem a hangot, eddig. A napokban dugdostam a kábeleket, optikai ment a TV és a DAC közé, hogy a mindigTVt is lehessen kinahgosítani, de valamiért, valahogy a DAC optikai bemenetén jelenik meg a KODI hangja is, az USB-n meg nem. KODI libreelec alapú, ott nem állítottam semmit, az audio out maradt az alsa USB hangkártya. Nem zavar, emg nem probléma, de úgy tűnik, HDMI-n jut a tévébe a hang, onnan meg kijön az optikán, holott semmilyen beállítás nem indokolná ezt... Valakinek ötlet, hogy hagyjam így, vagy állítsam HDMI-re az audio out-ot, vagy esetleg menjek vissza az usb audio-ra?
-
Laca0
addikt
Sziasztok!
RPI ZeroW-n Kodi-t használok (most 8.2.5, de nemrég frissítettem erre).