Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meteorhead

    aktív tag

    válasz jedis #3 üzenetére

    A cégeknek ell kell adniuk magukat, de ezek a konferenciák jó esetben nem PR események. Azt a szervezők sem szeretik, ha a cégek egyszerű termékbemutatót tartanak nulla technikai vagy tudományos tartalommal. Azokat az embereket/cégeket nem látják szívesen legközelebb. Borzasztó kínos amikor összeül egy teremre való akadémikus, és az előadó bedob egy kérdést, hogy tudják-e vajon hány sora lehet egy excel táblának.

    Az hogy ötödjére van ez a konferencia, nagyban segít kiküszöbölni az ilyeneket. Egyedül az Nvidiának van a játékiparnak megfelelő "The way it's meant to be played"/"Gamin Evolved"/"Most volt róla hír Intenél hogy hívják" programja, de ott is az információ áramlás hatékonysága nem a legjobb. Ezeken az eseményeken az egyetemek/kutató intézetek is informálódhatnak a cégek akutális nézeteiről ami érinti őket, mert ezeket nagyon ritkán propagálják kifelé.

Új hozzászólás Aktív témák