- Olyan erőre tettek szert a böngészők, ami átformálhatja a piacot
- Milyen videókártyát?
- Nem folyik, nem kenődik, de hűteni azt tud
- Majdnem megfelezi a GeForce GPU-k gyártókapacitását az NVIDIA?
- Házimozi belépő szinten
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- Billentyűzet-választó: mechanikus vs membrános – kinek melyik a jobb?
- Milyen processzort vegyek?
- Mini PC
- VR topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raysen623
veterán
válasz
flashpointer
#7
üzenetére
Na igen, ettől én is mindig kikészültem. Legnagyobb kedvencem és ez szinte minden játéban működő exploit, amikor valaki nekiáll végtelenül szögdécselni és egyszerűen nem lehet lelőni emiatt, de persze ő mindenkit agyon tud lőni ezalatt. A legundorítóbb programhiányosság amivel találkozni lehet.

-
Duddi
aktív tag
válasz
flashpointer
#7
üzenetére
A karakterek mozgási sebessége szvsz nem a realizmus része hanem gameplay. Ha pl WOW ban a kontinenst úgy kéne végigfutnod ahogy egy átlag ember fut szerintem beszőnéd a hajad, vagy a játéktér mérete nem kontinens hanem csak egy sziget. De pl CSGO ban a karakterek kifejezetten köszvényes öregember tempóval mozognak, én Quake és Unreal fps ekkel nőttem fel nekem a csoszogó karakterek fájnak.
Az ilyesmit nem lehet kijelenteni hogy ez márpedig ennyi és kész.
Pl.: mennyivel megy egy átlagos zombi? m/s és hogy számoltad ki ?kikikirly
Van igazság is benne hogy jó lenne ha miden nyoma ott maradna a játékosnak. Annó UT 2k4 hez volt egy mutator amitől a hullák nem tűntek el. 30 percig mókás volt utána a gyengébb gépek elkezdtek belehalni.
Az a baj ezekkel hogy ha minden kis fizikai részecskét (töltényhüvely) meg akarnánk tartani akkor mindnek a helyzetét orientációját tárolni kell az adott meccs alatt, ha ezek később is mozdíthatóak akkor minden ilyen részecskére külön mindig ki kell számolni hogy mi történik vele. és ha ez netán multiplayer akkor mindezt szinkronizálni kell minden más játékosnak is. Van hogy a multis lövöldözős játékok így is lagosak mikor csak a karakterek és az éppen úton lévő lövéseket kell szinkronban tartani gondold el mi lenne ha lenne még a pályán fél millió olyan fizikai részecske amit szinkronban kell tartani (halottak, vér, lövésnyomok, törmelék, töltényhüvely)(#8) Z_A_P
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Olyan erőre tettek szert a böngészők, ami átformálhatja a piacot
- MasterDeeJay: Harc a DDR5 árak ellen
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Chieftec-Prohardver nyereményjáték
- Diablo IV
- Nintendo Switch 2
- Milyen videókártyát?
- Elite: Dangerous
- Nem folyik, nem kenődik, de hűteni azt tud
- További aktív témák...
- MacBook Pro 14 2021, M1 Pro 10 core, 32 GB RAM, 16 core GPU, 1 TB SSD 27% ÁFÁS (0275AB-3972)
- Dell Precision 7550 i7-10850H 32GB 512GB Nvidia RTX5000 16GB 1 év garancia
- HP 150W töltők (19.5V 7.7A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Crosshair VIII Extreme alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest




