Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz errorcode06 #16 üzenetére

    Az AMD erre a problémára a Mantle-t kínálta a fejlesztőknek, ami a DX 2k draw call határát 100k-ra terjeszti, tehát a Dead Rising 3 még a legdurvább terhelés mellett is bőven belefér az Xbox One modelljeivel is. Ez nem egy hardveres probléma, hanem egy szoftveres. Azért megy jól Xbox One-on, mert ott az API alacsonyabb absztrakciós szinten helyezkedik el, mint a PC-s DirectX. Vagyis megoldásképpen PC-n is alacsony szintű API-t kell használni.
    Nagyon leegyszerűsítve az a gond, hogy amíg a Dead Rising 3 parancsfeldolgozása Xbox One-on hat szálra van osztva, addig PC-n csak egy szálon fut. Effektíve akkor futna ez a program úgy PC-n, ahogy Xbox One-on, ha lenne egy egymagos 10-15 GHz-es processzor. Ha ez nem megoldható, akkor az API-t kell cserélni, mert ott keletkezik a limit.

Új hozzászólás Aktív témák