Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Firestormhun #22 üzenetére
Azóta már kapott egy 13 GB-os patchet. Már kifogástalanul fut. Az új SDK-val újra kellett fordítani, illetve a modelleket is cserélték a start óta. Ezeket a modelleket hozták át PC-re és ez volt a rossz döntés. PC-re nem olyan modellek kellenek, mint konzolra, mert nem lehet jól alkalmazni a kötegelést. Itt be kell férni 2k rajzolásba, akármi van a képen. Tehát a modellek szimpla megrajzolása és textúrázása nem elég. Textúra atlaszokat kell alkalmazni, hogy hatékony legyen a modellek rajzolása. Az rendben van, hogy ez egy rémálom a művészi munka szempontjából, de ez a PC. Ha már portolnak, akkor csinálják meg jól.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
errorcode06 #18 üzenetére
A progi az hat szálra van írva, csak a parancsfeldolgozás nem. Azért működik Xbox One-on hat szálon, mert ott az API független parancslistákkal dolgozik.
Nagyon egyszerű leszek most, éppen ezért nem szakszerű a megfogalmazás: Mantle azon segít, hogy ha a program több szálra van írva, akkor valóban több szálon fusson. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
errorcode06 #16 üzenetére
Az AMD erre a problémára a Mantle-t kínálta a fejlesztőknek, ami a DX 2k draw call határát 100k-ra terjeszti, tehát a Dead Rising 3 még a legdurvább terhelés mellett is bőven belefér az Xbox One modelljeivel is. Ez nem egy hardveres probléma, hanem egy szoftveres. Azért megy jól Xbox One-on, mert ott az API alacsonyabb absztrakciós szinten helyezkedik el, mint a PC-s DirectX. Vagyis megoldásképpen PC-n is alacsony szintű API-t kell használni.
Nagyon leegyszerűsítve az a gond, hogy amíg a Dead Rising 3 parancsfeldolgozása Xbox One-on hat szálra van osztva, addig PC-n csak egy szálon fut. Effektíve akkor futna ez a program úgy PC-n, ahogy Xbox One-on, ha lenne egy egymagos 10-15 GHz-es processzor. Ha ez nem megoldható, akkor az API-t kell cserélni, mert ott keletkezik a limit. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
errorcode06 #1 üzenetére
Ha sok a zombi a képernyőn, akkor 4,5 GHz közelébe tuningolt procik kellenek. Enélkül picit beakadhat. Ezzel a fejlesztők nem tudnak mit kezdeni. A játék ilyenkor eléri a 20 ezer rajzolásí parancsot. A DX-et 2 ezerre tervezték. Mivel szimplá a konzol modelleket hozták át, így ez nem jó PC-re. Át kellett volna alakítani a modelleket. Jobban optimalizálni az instancingre.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph A kezdetben Xbox One exkluzív akciójáték immáron a PC tulajdonosok számára is megvásárolható.
- Apple Watch Nike S6 44mm Space Gray LTE, ajándék új szíjakkal, üvegfóliával és ütésálló tokkal!
- BenQ MW523 3D DLP Projektor, 3000 ANSI lumen, 143 óra üzemidő + 2db 3D szemüveg + Ingyen posta
- 16" macbook pro m1pro.
- (új, bontatlan) Kingston 8GB DDR4 3200Mhz CL22 (Foxpost:+1400Ft)
- Új állapotú ASUS TUF Gaming A15 FA507NU - Ryzen 5 7535HS, 15.6FULL HD 144Hz, 1TB SSD, 32GB
- Xerox WorkCentre 3025 hibás/donor
- AKCIÓ! ASUS ROG Strix G513IE 15 Gamer notebook - R7 4800H 16GB RAM 512GB SSD RTX 3050Ti 4GB WIN
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- DELL, HP gyári töltők, sok db. 7,4x5mm - 4,5x3mm + USB-C/Type-C 65W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest