- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- BIOS frissítés
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Gaming notebook topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Megkapta a legújbb GRE Radeont kapott Kína
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Autós kamerák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz
#73495296 #184 üzenetére
Az 1-2% abból az ügyeskedésből jön ki, hogy bevállalod, hogy eladsz adott típusból 200 darabot 2 hét alatt. Kapsz rá 5% kedvezményt nagykernél, te ebből leveszel 2-4%-ot és máris be tudsz menni a többiek ára alá. Ennyi.
Narxis: Bemutatoterem.hu és társaira szerintem emlékszünk. Bár elég sokan nem. Ugyanez volt, vége felé akkora dőlések voltak garival is, mint atom. Azóta van az, hogy atompontos lista és SN alapján szűrés van az 1-2 év garikon felül mindenre és dobja kifele a márkaképviselet az akciókhoz.
-
#73495296
törölt tag
Én akkor vásároltam 40-ért náluk egy telefont, amikor nem találtam normális áron értelmezhető akkumlátor méretüt máshol. De nehezen vettem rá magamat akkor is, azóta sem vettem náluk mást. 2 évig használtam, aztán akkor már nem volt probléma, a Xiaomi Redmi X sorozatba közel akkora aksit tesznek, mint ami abban a "román csodában" volt.
-
válasz
Tikakukac #181 üzenetére
Most nem azért de én anno azért rendeltem emag-ról mert 1000 Ft-nál jóval nagyobb difi volt. Konkrétan egy LG G2 minit vettem ami náluk valamilyen akcióba volt és a hazai legolcsóbb bolt is 90 ezerért adta, emag meg kihozta nekem 60-ért. Aztán 1-2 év múlva lett hibája(asszem 3 év garit írtak rá) és akkor jöttem rá, hogy hoppá, ezt itthon nem szervizelik. Szerencsére így is gond nélkül megcsinálták, de azóta én is sok rosszat olvastam róluk. Nem vennék drága műszaki cikket tőlük.
Szerintem sokan nem is tudják, hogy az emag garancia az román garancia. Nem tudom elképzelni, hogy valaki akár 5 ezer Ft difiért is vállalja a szopórollert.
-
Tikakukac
titán
válasz
#24845312 #182 üzenetére
Azért kérdeztem, hogy hol dolgozol, mert akkor látnád a számokat, ismernéd a piac többi résztvevőjét, tudnád mi miért megy.
Az árazás a minden. Telemaxos garival beszoptad? Semmi gond. Veszel majd megint ugyanúgy levonót konzumerből. Mert ebben lesz 200k-ért gémer kari meg nagy proci, a többiben meg nem. Túlgondolod te a vásárlóközönséget. 2 nagy boltot tudok, ahol a vonalkód szikével kivakarása, SN hamisítás és társaik sok-sok éve alaptételek. Telefonban kommunikált adatok a boltban már totál mások, írás és írás ellentmond egymásnak. Virágzik a bolt, belsős infóm van, hogy konkrétan az egyik nagy márkából ők tolják ki a legtöbbet itthon. Semmi nem kell hozzá, csak fapados egyszerű reklámok és "oszd meg" hülyeségek. Nomeg sok ÁFA-csalt gépsas. Kész. Ennyi. Minden más ívesen le van tojva.
Egyébként sajnos de, a legtöbb termék a placcon konkrétan 5%-os résen belül fut. Minden más megoldhatatlan lenne azonos áron, a magyar piac ahhoz baromi kicsi, hogy minden kisker eladjon raklapszám egy rohadt hűtőpasztát akár. -
#24845312
törölt tag
válasz
Tikakukac #181 üzenetére
Sok problémás hely bezárt már az évek, évtizedek alatt, hullanak azok szép számmal. Az árazás csak egy dolog, mert hiába adnak olcsón valamit, ha egyszer folyamatosan problémák vannak más egyéb téren, kiszolgálás, garanciáztatás, stb., akkor önmagában az olcsó ár kevés lesz a hosszútávú talpon maradáshoz.
Mondjuk a legalja helyek közé én odasorolom a túlárazott termékekkel nyomuló kiskereket is, mert ha nem tud versenyképes áron adni valamit mint a többség, akkor semmi szükség nincs a jelenlétére. Nem 1-2%-os eltérésekről van csak szó, hanem nagyságrendileg sokkal többről.Hogy az Emag és az Edigital sorsa mi lesz a jövőben, majd meglátjuk, én személy szerint nem örülök az összefonódásuknak, jelentsen is ez bármit. Nekem az Edigitallal csak negatív tapasztalataim vannak, az Emaggal összességében pozitív a kép.
Nem tudok róla hogy kollégák lennénk, de több helyen is megfordultam már, álltam a "pult" mindkét oldalán kisker és nagyker részen is.
-
Tikakukac
titán
válasz
#24845312 #180 üzenetére
Kérdeztem már, hogy kollégák vagyunk-e? Szerintem igen, tippre nem vagy az.
Az Emag azért tudott betörni, mert bírja ontani a szürkeimportot, mint az állat. Az emberek itthon 100Ft kedvezmény miatt is inkább átmennek a város másik felére megvenni egy 200k-s mosógépet is. Ennyi a titok, semmi más. Tapasztaljuk, látjuk, tudjuk, érezzük.
Bezárni pedig sosem a legalja helyek fognak. Több kisker is kiszorult és bedobta a törülközőt úgy, hogy ezerszer többet tudtak tenni az ügyfelekért, mint a többiek. Érdekel ez bárkit? Francokat. 198000 Ft vagy 199000Ft. Ekkora diffiért már mondja azt a user, hogy emagról rendel szlovák billzetes gépet a magyar helyett.
Majd amikor szépen kinyíródnak a boltok itthon, akkor lehet írni privátot, ahogy szoktak: hát de meg kéne néznem, meg ránéznék arra a billentyűzetre, hogy milyen, kijelzőt kéne összehasonlítani blablablabla. Hááát nem fogsz. Ilyenkor szomorúan tapsolok, mert a show generálja magát. -
#24845312
törölt tag
válasz
Tikakukac #179 üzenetére
Semmi gond, dobd csak le nyugodtan ha így könnyebb, az önkifejezés egy módja akár ez is lehet. Sokszor téptem én magam is a hajam, amíg csak a hazai kiskereknél tudtam vásárolni/garanciáztatni, de szerencsére ez már a múlté.
Kutak tekintetében nekem sajnos nincs más választásom, vagy oda megyek, ahol már összetörött a korsóm, vagy pedig oda, ahol még nem. Ilyen helyzetben szerintem minden ember azt a kutat választaná, ahol még nem volt gondja. Ennyire egyszerű ez az egész.
És félreértés ne essék, nem az a szint magas amit az Emag nyújt, hanem az a szint alacsony, amit a hazai kiskerek. Pont ezért tudta megvetni itthon a lábát az Emag is, meg az Alza is, de remélem jönnek még majd további szereplők is, akik még náluk is jobbak lesznek, a legalja helyek pedig szép sorban bezárnak majd. -
Tikakukac
titán
-
#24845312
törölt tag
válasz
Tikakukac #177 üzenetére
Én jöttem Békéltetővel meg Fogyasztóvédelemmel? Hol? Mikor? Visszaolvastam a hsz-eim, egyikben sem szerepel egyik sem.
Az ÁSZF meg volt említve azzal kapcsolatosan, hogy abban is az szerepel, hogy rájuk is a magyar jogszabályok vonatkoznak. Ott valóban olvashattál békéltetőről is, meg fogyasztóvédelemről is, de nekem ahhoz semmi közöm, nem én írtam az emag.hu, azaz Dante International Kft. honlapjára az információkat ki.Említetted a korsót. Te vajon melyik kútra járnál? Ahol már összetörött, vagy ahol még nem?
-
Tikakukac
titán
válasz
#24845312 #176 üzenetére
Mert te jöttél ÁSZF-ekkel, meg majd a Békéltető meg a Fogyvédelem és stb. sületlenségekkel egy román székhelyes cég ellenében.
Nem, ezekkel szépen kitörölheted ha gondod van. Még nem volt. Ha lesz, akkor meg kezdődik a kálvária, blogírás, logout és felháborodás. Nem tudom miért annyira nehéz más kárából tanulni, de ha ez kell, járjon a korsó a kútra
-
#24845312
törölt tag
válasz
Tikakukac #175 üzenetére
Nem tudom ezt miért nekem címezted, illetve hogy mihez kívántál sok sikert, de köszönöm.
Maga az eset egyébként sajnálatos, de ezt eddig is tudta mindenki, hogy ilyen és ehhez hasonló dolgok bármikor előfordulhatnak (és elő is fordulnak) bármelyik céggel. Az Emaggal is, meg a többivel is. Én személy szerint eddig csak a hazai cégekkel (számtech webshopok/boltok) szívtam, sajnos egyetlenegyet sem tudnék közülük mondani, amelyikkel hosszabb távon is pozitív tapasztalataim lettek volna.
Kávéfőzőhöz nem értek, soha nem vettem még, és nem is ittam kávét sem. Emagnál eddig amit garanciáztattam, azok számtech alkatrészek voltak, tápegységek, alaplapok, memóriák, videokártyák, durván 1 millió Ft értékben. Eddig panaszra okom nem lehet, ment minden, mint a karikacsapás. Ingyen elvitték, és ingyen hozták is a cserét. Konkrét javításra eddig csak 1 alkalommal került sor egy videokártya esetében, a többi esetben vagy kaptam egy vadonatúj terméket, vagy visszautalták a termék árát, szóval részemről le a kalappal előttük.
(Alzában szintén nem csalódtam még garanciáztatás ügyében, ugyanúgy ingyen viszik és hozzák is a csereterméket, vagy pedig utalják a termék árát.) -
Tikakukac
titán
válasz
#73495296 #173 üzenetére
2 opció van: vagy az ügyfél a számláját felküldi és átírják a rendszerben az eladás dátumára vagy ha már kezd a gariból a gép kifutni és sokat áll számlával kocog be.
Utóbbi jellemzően inkább akkor kell, ha szürkeimportos vagy magánakciós a gép. És ezen szokott kihasalni rengeteg emagos, alzas, mallos stb. stb. gépsas is, amiknek az eredeteik nagyjából olyan, mint az átlagos cukornak vagy lisztnek
-
#73495296
törölt tag
válasz
Tikakukac #172 üzenetére
Tudom, hogy beregisztrálják a SN-t, de eltérő információkat hallottam, egy ismerősöm szerint eladáskor rögzíti a kereskedő, hogy eladta, ugyanakkor konkrétan a Laptopszalonnál azt mondta az eladó, hogy az eladást már nem rögzítik külön, így lehetséges 1-2 hónap a garancia végén, amikor blokkal/számlával kell igazolni.
-
#73495296
törölt tag
válasz
#24845312 #135 üzenetére
A gyártó hazai márkaképviseletéhez tudsz fordulni. Túl sok garanciális ügyintézésben még nem volt részem, Edigitalos konkrétan nem is, de Euronics-os például igen, és a gyártó számát hívtam fel, nem a Euronics-hoz fordultam. Ez mondjuk mosógép volt, de pl. a Dell és a HP laptopjainál sem kell garanciajegy, a kereskedő beregisztrál, és elég ha van számlád/blokkod.
-
snecy20
nagyúr
Összefújta a szemetet a szél, nem baj az.
Egy ilyen ajánlós listán mindkét cég az utolsók között szerepel, ha elektronikai, műszaki cikk vásárlása merül fel. -
carl18
addikt
Hát az Emag Román cég, ezt most tudtam meg nem is csodálkozok miért van tele "Kamu Akciókkal" az oldaluk.
Inkább a balkán és a szándékos átverés ami itt hétköznapi. Extreme Digital jobb egy fokkal mindig hibátlanul megérkezett az onnan rendelt termék azzal még nem volt bajom. Ami meglepett hogy az PCX nincs a toplistában, ez érdekes azt hittem jobbak az eladásaik mint iponnak. -
Tikakukac
titán
válasz
#24845312 #167 üzenetére
3 dolgot állítok:
- Az ÁSZF-ek 99%-a úgy szar ahogy van.
- Az ügyfelesek és call-centerek ki vannak szervezve. Saját maguknak is bármikor ellentmondanak. Ha szeretnéd, van pár vicces telefonbeszélgetésem és emailem is hazai igen komoly vállalatoktól, amikor bekapták a puska csövét.
- Olvasd már el mikor mire mit ír a Homáron az a pár agykombájn. Azt meg főleg, hogy amiket leírnak mit jelentenek a valóságban. Egy rakat bejegyzésnél konkrétan nincs is köze a válasznak a kérdéshez.Most tényleg elő kell keressem azokat a dokumentált sztorikat, amikor gondja volt embereknek román-szlovák-osztrák cégekkel és a híres GVH-d azt mondta, hogy bocsi, nem tudunk velük mit kezdeni, csak max az EFK, mert a cég székhelye nem magyar?
-
#24845312
törölt tag
válasz
Tikakukac #159 üzenetére
Tehát magyarán azt állítod, hogy az Emag nyíltan hazudik az Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF), amikor azt állítják, hogy rájuk is a magyar jogszabályok vonatkoznak? Hazudik az ügyfélszolgálatuk is, akiknél én írásban erre külön már rákérdeztem korábban, és ott is azt a választ kaptam (írásban), hogy a magyar jogszabályok vonatkoznak rájuk is? Illetve hazudik a Tékozló Homár oldalon a válaszlevélben a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda is, mivel ők is azt válaszolták, hogy a magyar jogszabályok vonatkoznak az Emagra?
-
-
Tikakukac
titán
válasz
MaxxDamage #163 üzenetére
Az a baj a másik kollégának is ezt próbálom elmagyarázni. Nem tudom miért nehéz megérteni
-
Chaser
legenda
válasz
MaxxDamage #163 üzenetére
és továbbra sem érted...
h nem basic garral veszed, a bolt megszűnése után még a gyártóhoz mehetsz, adott esetben pl a samsung garizni fogja az ssd-det, basic garral meg elhajt
ez olyan bonyolult? de egyébként felőlem vedd basic garral, aztán "reménykedj", nekem attól nem lesz rosszabb -
-
Chaser
legenda
válasz
MaxxDamage #157 üzenetére
és még mindig nem érti (((( :
nem arról van szó, h gond van velük, hanem _ha megszűnnének_ akármiért, akkor mehetsz a fogyvédhez, médiához, az fbi-hoz, meg akárkihez, ez a basic gar hátránya, _kizárólag_ náluk érvényesíthető, a termék gyártójánál nem - az megint más kérdés h mért nem, de ugye ilyenről nem beszélünk -
persze a megszűnés esélye kicsi, de nem lehetetlen, láttunk már innen kivonulni multikat -
#81524480
törölt tag
Nekem mindkét céggel kapcsolatban pozitív tapaszalatom van.
Remélem az összeolvadás végeredménye is pozitív lesz.
-
Tikakukac
titán
válasz
#24845312 #158 üzenetére
Nyugodtan, persze, te pénzed, te döntésed.
Csak neutrálisan add tovább az infókat és ha lehet falsokat ne. A fentebbi a magyar jogszabályos rész pölö totál hamis, ha erre kalkulál valaki akkor tud igen mélyre kerülni. Ha valaki ennek ellenére kerülgeti a forró kását, lelke rajta. Csak legyen maximálisan tisztában azzal, hogy ha elfogy a szerencséje akkor lesz pár nap-hét-hónap álmatlan vergődés
-
#24845312
törölt tag
válasz
Tikakukac #155 üzenetére
Már írtam, ilyen történeteket bármelyik haza kiskerről lehetne mesélni, hisz hibátlan cég nincs. Az viszont biztos, hogy nekem eddig több száz termék vásárlása (8 számjegyű összeg) után is teljesen pozitív tapasztalataim vannak az Emaggal (és Alzával) kapcsolatban, amit viszont egyetlen hazai kiskerről sem tudnék elmondani a számtech piacon. Problémák már voltak, de azt mindig maradéktalanul rendezték, soha nem volt keserű szájízem utána. És számomra ez a lényeg, mert így az összkép egyértelműen pozitív.
Ha meg valakinek mások a tapasztalatai, akkor vásároljon máshol, ilyen egyszerű. Nem kevés pénzt toltam már el hardverra a 90-es évek óta, úgyhogy el tudom dönteni, hogy hova akarom a pénzem vinni.
-
Jogos a feltételezés!
Ha gond van, ott van még a fogy.véd. és a média... (akár)
De bízom benne, hogy nem kerül sor ezekre ott. /emailekre is válaszoltak ahogy kell, meg minden úgy ment ahogy az ember elvárja/ A megfelelő kommunikáció is fontos tényező bármilyen ügy intézésnél... (és bármilyen boltról is legyen szó) amennyiben írsz egy levelet (hivatalos helyre) és már a megszólítás sem olyan amit elvárnak, vagy ami illendő... na ott már bukott az egész ügy. Ha viszont a másik fél nem úgy kezdi vagy folytatja ahogy kell, én megtehetem azt is, hogy az ottani nagy főnök, vagy helyi vezetővel veszem fel a kapcsolatot és elérem amit akarok, vagy máshogy... és lehetne még reggelig folytatni, annyi féle verzió és egyéb lehetséges. -
Chaser
legenda
válasz
MaxxDamage #154 üzenetére
szóval, akkor, ha esetleg kakukkolnának, nem tudod vinni a gyártóhoz, mivel csak náluk lehet a "basic" garos terméket gariztatni, és úgy elég nehéz ha közben kakukkol a cég - persze nem nagy esélye van, de lehet, és akkor gyakorlatilag a "basic" garral kitörölheted, mert a cég nincs, gyártó meg elhajt -
-
Tikakukac
titán
válasz
#24845312 #150 üzenetére
Jah, hogy szerinted csak a magyar kiskerek adják el őket teliárban újonnan
Csacsi öreg medvém, ahogy Róbert Gida. Saját tapasztalat, hogy a Curver ládák, amik nagymuterhez érkeztek visszárus volt. Ahogyan egy szék is. Ahogyan nem 1 ember vett már használt cuccokat is újnak hirdetve. DDR4-es RAM-ot rendelő kolléga emagtól DDR3-as ramot kapott a DDR4-es dobozban. Valaki megvette, kicserélte, visszaküldte, azok meg eladták megint
Tényleg az a baj, hogy nem képesek emberek tanulni más kárából. Amíg nem verik torokra, sírásig azt a bizonyos lompost, addig nem érdeklik az ilyenek. Utána már nagyon is, de késő.
-
Eddig egy termékem volt náluk (nem olcsó VGA [link]) és azt is sikeresen gariztattam elsőre. (cserélték - pedig csak RGB LED Matrix baja volt, működését nem befolyásolta) és Cseh szakszervizbe küldték ki, csak 30+ napig tartott (mire vissza ért hozzám - bolt->beszállító->szakszerviz->csere ott történt (kérésre)->beszállítóhoz vissza->bolt megkapta->majd én is... (ennek ez a menete)
-
Chaser
legenda
válasz
MaxxDamage #152 üzenetére
basicet sztem ne, az valami mutyis, írják h gyártói gar azokra nincs, kizárólag náluk érvényesíthető, ha bedőlnek - nem valószínű, de nem is lehetetlen -, akkor igen kellemetlen lehet ha későbbiekben gariztatni kell
-
-
Chaser
legenda
válasz
MaxxDamage #142 üzenetére
garidőket azért nézd meg, sok mindenre szeretnek 1 év gart adni, a sokszor 3-5-10 év helyett
-
Gusztáv
addikt
Nekem mindkét céggel jók a tapasztalataim (több mint 60 Edigital és 40 Emag rendelés).
Gariztatással sem volt eddig gond, pedig küldtem vissza Nexus 7-et két és fél év után mert nem töltött USB-n, cserélték (Emag). Edigitalnak is vittem vissza a boltba 2. év 10 hónap után Pana fényképezőgépet, saját garijegye volt, de a hivatalos szerviz nem esett útba. Korrekt módon tájékoztattak, hogy így hosszabb lesz az ügyintézés, mintha a márkaszervizbe vinném, de szó nélkül intézték a dolgot, és a végén visszakaptam az árát mert nem lehetett javítani. -
#73495296
törölt tag
válasz
Pityesz4734 #143 üzenetére
Akkor micsoda? A saját márkás termékeinél valóban nem pontos a megfogalmazásom, ott az ellátási láncnak a kereskedelmi szakasza csak egyetlen láncszemből áll, amik ők, de a teljes ellátási láncnak ez esetben is ők az utolsó láncszemei.
-
BiP
nagyúr
válasz
Pityesz4734 #143 üzenetére
De, gyenge.
-
Köszi a hasznos véleményeket, tapasztalatokat!
Akkor rendelek iPon-tól/drágábban igaz/
-
Chaser
legenda
válasz
MaxxDamage #138 üzenetére
nálam link besorolású, jogszabályban előírt kötelezettségének nem feltétlen tesz eleget, pl normális garjegy, fentebb írtam, az a menete ha vminek nincs saját garjegye, h " benne van a rencerben' ( : garjegyet nem opciós adni, hanem kötelező
én ennyit tapasztaltam, gart intézni nem kellett, de ahogy több helyen olvastam, nem fenékig tejfelmost láttam ezt a sérült termék dolgot, az biztos, bárhonnan is rendelnék nálam alapszabály:
max pár ezer ft-nál van előreutalás, felette nincs
kibontom a futár előtt a csomagot, ha nem akarja megvárni, viheti is vissza, oldja meg az xy bolt h meg lehessen nézni, mert utána csak a mutogatás van, vihetek én tanúkat is de macera...nekem biztos nem kell
szóval ez éppen elkerülhető -
#77646080
törölt tag
válasz
MaxxDamage #138 üzenetére
Nálam ilyen.
Senkinek sem ajánlom őket. S nem vagyok ezzel egyedül, beszédes a céltopik is, itt a PH!-n.
-
válasz
MaxxDamage #112 üzenetére
Erre valaki valamit?
Tudom ez nem konkrét topikja, és csak véleményt lehet akár nyilvánítani az adott témával kapcsolatban, de ez pörög most és ezért van kérdés is a véleményem mellett. -
spect80
senior tag
válasz
Tikakukac #130 üzenetére
Látom te nagyon benne vagy ebben a kisker-nagyker témakörben, hadd kérdezzek valamit. Gondolom a bontott termékek nagy része pont abból az elsőre jónak tűnő fogyasztóvédelmi szabályozásból adódik, hogy a websphopban vásárolt terméket vissza lehet küldeni 14 (?) napon belül. Viszont ha jól gondolom a törvény csak eddig szól, de pl. az ilyen visszahordott cuccokat a nagyker nem köteles visszavenni? ezt a buktát a kiskernek kellene benyelni? Nem lepődnék ha így lenne, tudom hol élek, csak kíváncsi vagyok.
-
#24845312
törölt tag
válasz
#73495296 #128 üzenetére
Igen, az Emagos garancia hozzájuk szól, de mivel ingyen viszik a hibás terméket, és ingyen hozzák is a csereterméket, így igazából nekem eddig gondom ebből nem volt semmi, sőt, csak előnyöm származott ebből. Szinte minden esetben kapsz egy vadonatúj csereterméket, nekem eddig összesen csak 1 alkalommal lett megjavítva egy videokártya. A többi esetben vagy kaptam egy vadonatúj terméket, vagy visszautalták az árát. Nem problémáztak semmin, nem próbáltak cselezni, nem próbálták rám verni a balhét mint itthon szokás, hogy biztos én tettem tönkre, biztos nem úgy használtam ahogy kell, biztos ez, biztos az, stb.
Edigital esetében ez a gyári garancia mit takar pontosan? Saját költségemen küldhetem ki külföldre a gyártóhoz a hibás terméket? Gyártói garancialevél vagy bármiféle papír nem kell hozzá? Mert az Edigital semmiféle garanciapapírt nem adott még nekem semmihez, tehát se Edigitalos garanciapapírt, se gyártói garanciapapírt, se semmit. Csak egy számlát, azon viszont se a garancia időtartama, se a termék sorozatszáma nem szerepel.
-
orion1025
őstag
válasz
Tikakukac #130 üzenetére
Engem pontosan ezért tartott vissza a magos vásárlás, hogy ha valami van, akkor jön a szopóroller, így csak azt rendeltem onnan javarészt, ami "elromolhatatlan". Itthoni cégekkel is lehet hadakozni, de kinek hiányzik egy ilyen eset?! Nem sok jót látok ebből a duettből, de engem nagy veszteség nem ér, a PCX marad az etalon.
-
Tigerclaw
nagyúr
Nem örülök a dolognak, mert csökkenti a versenyt és monopol helyzetet teremthet. Az külön "cute", hogy kiskereskedelemként definiálják magukat. (technikailag lehet, de másként messze nem kicsik)
-
Tikakukac
titán
válasz
#24845312 #126 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy míg magyar céget meg fogsz tudni fingatni, románt nem.
Én értem a tapasztalataidat, vannak bajok hazai cégekkel is, ofc. Csak egyáltalán nem mindegy mekkora ligában játszunk a szopókeréken. Egy külföldi székhelyű cégnél durvábbat nem nagyon tudok hirtelen.Az pedig, hogy mit írnak ki megint kutyát sem érdekli. Te vagy egy cég önnön magától nem bírálhat felül törvényeket. Román cég, román székhellyel, román törvények vonatkoznak rá meg uniós. Nekimész a magyar békéltetőkkel első körben pattintanak le. De olvasd már el bakker a sztorikat, nem nehéz.
-
#24845312
törölt tag
Nem tudom, de a 18.2-es pontban külön ki van emelve, hogy a fogyasztókra a magyar jogszabályok vonatkoznak (szavatosság, jótállás, elállás, stb.).
Én úgy vettem észre, hogy nem csak hogy betartják a jogszabályokat, de még annál többet is adnak (ingyen hozzák és viszik a terméket, nem csak 14 nap az elállás hanem 30 nap, és még sorolhatnám). A magyar cégeknél viszont már azért is harcolni kell, hogy egyáltalán a jogszabályoknak megfelelően járjanak el, vicc ez az egész, ami itt megy.
Edigital például kb 3ezer Ft-ért szállított ki egy terméket, amit aztán 4-szer annyiért, kb 12ezer Ft-ért vitt vissza. A pénzen (a termék árán) pedig több hónapot ültek, míg végre nagy nehezen visszautalták, többszöri megkeresésre/felszólításra! (Van külön egy facebook csoport is a károsultakról, többen pereskednek jelenleg is a lenyúlt pénzek miatt az Edigital ellen.)
Másik példa, rendeltem tőlük (szintén Edigital) egy laptopot, amihez "elfelejtettek" akksit és töltőt adni! Telefonos ügyfélszolgálat heteken át elérhetetlen, e-mailre pedig majdnem 1 hónap után válaszoltak csak! Így érvényesítsd a 14 napos elállási jogodat, ha tudod. -
#73495296
törölt tag
válasz
#24845312 #126 üzenetére
Az Edigitalnál a legtöbb termék gyári garis, így nem kell náluk szívni, az emagnál meg tudtommal minden webshop garanciás, ami saját termékük és nem csak közvetítenek, de javítson ki valaki, ha tévednék. A közvetített termékekről meg rémtörténeteket hallani.
Én amúgy az Iponnal voltam ezidáig legjobban megelégedve, kár hogy nemrég a Francia úti átvevőhelyüknek úgy csökkentették a nyitvatartási idejét, hogy munka után már nem tudnék odaérni. Így marad az Edigital, vagy kiszállítás (jobban szeretek érte menni), remélem az Edigital nem Emagosodik.
-
#73495296
törölt tag
Kérdés, hogy az Edigital fog az Emag szintjére sűlyedni, vagy az Emag javul majd, esetleg átlagolhatjuk.
Egyébként én már rendeltem emagtól, de szigorúan egy bizonyos értékhatár alatt, aminél még nem követnék el rituália öngyilkosságot, ha garanciális problémám lenne.
-
#24845312
törölt tag
válasz
Tikakukac #124 üzenetére
Ugyanilyen sztorik vannak a többi céggel kapcsolatban is ugyanúgy. Egyetlenegy kivételt sem tudnék mondani itt Magyarországon. Legalja kategória mondjuk számomra az Edigital egyértelműen, de a többi se sokkal jobb.
Elhiszem, hogy szívni lehet az Emag-gal is, de számomra párszáz vásárlás után még pozitív a mérleg minden téren. Ha probléma adódott, mindig megoldották. Egyetlenegy magyar céget nem tudnék mondani, akikkel hasonlóan jó tapasztalataim lennének, pedig rendszeresen vásárolok számítástechnikai alkatrészeket. -
Az eMAG a kezdetektől ignorálva részemről, az Extreme Digital belefért néha, ha valóban korrekt áron volt valami, amit épp vásárolni szándékoztam, de csak és kizárólag üzletben, személyesen eszközölt átvétel útján, illetve olyan termékek kapcsán, amiknél hivatalos viszonteladónak számítanak és az esetleges jótállási ügymenetnél nem kell az üzletre hagyatkoznom, hanem vihetem/küldhetem közvetlenül a gyártói/szerződéses szervizbe a terméket.
Ha megtörténik az összeolvadás, az ED kapcsán is jobban mérlegelem a későbbiekben még a fentiek szerinti vásárlást is... -
Tikakukac
titán
válasz
#24845312 #122 üzenetére
Jah, hogy irányadó?! Az máris sokkal jobb. Akkor ha már Homáron jársz, olvasd el a sztorikat is, ne csak a jogfinek büffentését. Na ott megmutatja neked a valóság, hogy mi az az irányadás
Én is gariztam épp elég terméket és követem nonstop, mert ebben dolgozom közvetve. Most akkor szeretnéd, hogy elmagyarázzam mi van akkor, amikor beleáll a fogaskerékbe a szög? Íme. Na ezzel akkor irányadózhatsz a világ 4 égtája felé bátran
-
#24845312
törölt tag
válasz
Tikakukac #100 üzenetére
Emag ÁSZF:
"18.2. A fogyasztókra vonatkozó jogszabályok tekintetében (különösen, de nem kizárólagosan jótállás, szavatosság, elállás) a magyar jog az irányadó."Az általad említett Homáron is ugyanezt írják:
"Az emag.hu weboldalt egy romániai gazdasági társaság üzemelteti, de az áruház általános szerződési feltételeinek 18.2. pontja alapján a fogyasztókkal megkötött szerződésekre a magyar jog az irányadó."Én egyébként garanciáztattam már náluk alaplapot, RAM-ot, videokártyát, tápegységet, és laptopot, de eddig le a kalappal előttük. Ingyen elviszik, ingyen vissza is hozzák a javított terméket, ha esetleg nem javítják, akkor pedig utalják a termék eredeti vételárát. Alza ugyanez, hogy ne csak mindig az Emagról legyen szó. Sőt, az Alzánál még olyan is volt egyszer, hogy el se vitték a hibás terméket, mondták, hogy nem kérik vissza, küldenek helyette anélkül is csereterméket. Alzánál bevett szokás az is, hogy elállás esetén, amint a futár elvitte tőlem a terméket, bekérik tőlem a csomagazonosítót, és amint ezt elküldtem nekik e-mailben, máris indítják a termék árának visszautalását. (Tehát nem kell kivárni, míg hozzájuk visszaérkezik a termék, hanem amint átvette tőlem a futár a terméket, már küldhetem is nekik e-mailben a csomagazonosítót, és el is indul a pénz visszautalásának a folyamata.) Érdekes módon mindkét cégnél gyorsan és gördülékenyen zajlanak a dolgok, folyamatosan tájékoztatnak az ügy menetéről (kiküldték hozzám a futárt, beérkezett hozzájuk a termék, szerviz bevizsgálta, küldik a csereterméket/indítják az utalást, stb.).
-
orion1025
őstag
Én csak annyit tudok mondani, hogy mind a két webshop egy nagy fostalicska, bár ha választani kéne, akkor inkább ED. Az emagos rendelések során több anomáliát tapasztaltam mint a hazainál, de egyik sem különb a másiknál, szóval kíváncsian várom mi lesz ebből a házasságból.
-
Hintalow
senior tag
eMag-ról, már jópár dolgot vettem, soha semmi probléma nem volt. Edigitalt nem ismerem.
Mindig előre fizetek kártyával, ha bármi gond van, és zsákutcába fut a céggel rendezés, 1-2 nap alatt visszachargeback-elem a pénzt.
De még csak reklamálnom sem kellett eddig soha, úgyhogy továbbra is bizalmat szavazok nekik. -
nyisziati
veterán
válasz
Pityesz4734 #115 üzenetére
Dolgoztam futárcégnél, eszembe nem jutna úgy rendelni, hogy ők szállítsák.
-
R.Woodoo
tag
Emagtól én is évek óta rendelek minden félét és eddig elégedett vagyok velük, viszont a szerviz partnerük egy nagy nulla ha saeco kávéfözőről van szó. Szervizből úgy kaptam vissza, hogy össze sem volt szerelve és hanyagul kezelték, minden oldala össze vissza volt karcolva. De a fogyasztóvédelemhez fordultam és egyből visszakoztak és úgy tünik visszafizetik az árát. eddig korrektek voltak, reméljük igy is marad.
-
nyisziati
veterán
Személyesen kell vásárolni, akkor nincs gond (legtöbbször).
A magyar webshop-kultúra egyelőre - tapasztalatom szerint - elég változó. Könnyű belefutni pofonokba. -
Extreme Digital az milyen besorolású? (ajánlott, nem ajánlott, stb. ?)
2x rendeltem eddig , mind2 termék nem magamnak lett rendelve és eddig semmi gond nincs a termékekkel (garik már lejártak)Ahogy elnézem, sokszor vannak jó árak és max. (gyártói) gari időt is megadják, de pl. náluk mit jelent az "élettartam garancia" (pl. egy SSD-re ?)
Írtam nekik emailt (már jó pár napja) és eddig semmi választ nem kaptam (aztán már eltelik a hét...)EMAG az eddig jó volt nálam (nagyon sok rendelés, jó árak és jó gari idők - 1x sem gariztattam, mert minden megy ahogy kell, ami olyan persze)
-
Pityesz4734
tag
Az Extreme Digital üzletpolitikája rendben, garanciába is helytálló, az
eMAG-tól is rendeltem már, brutál jó áron, garanciára nincs tapasztalatom. -
Tikakukac
titán
Ha vörös szőnyeget terítesz ki magad elé és egy teljes zenekart kérsz fel a köszönésed alá is vissza fogják dobni a nem honos SN-es gépedet.
Ez nem csak szerintem van így, hanem teljesen biztos is. Egészen addig, amíg hónapokig nem áll 200-300k pénze minden egyes embernek így egy cégnél úgy tűnik nem tanulnak belőle
-
Rick4
félisten
válasz
arnyekxxx #85 üzenetére
Az előz válaszod is helyesbíthetted volna, ehelyett megpróbáltad ismét bebizonyítani, hogy a logikád nem alkalmas egy ilyen gondolatmenet követésére is, és egy teljesen egyértelmű szitut sem fogsz fel.
Sebaj, azért nagyjából elmondom, hogy látom.
Te komolyan gondolod, hogy az emag folyamatosan nyomon követi, hogy ma van egy mindentolcsón webáruház, teszi a dolgát náluk 10 hónapja, majd jelzi, hogy 1 hónap múlva lelép, holnap jön egy nagyonolcsón webáruház, ami működik 12 hónapig, majd utána jelzi, hogy lelép, a kettő között semmi összefüggés, se székhely, se ügyvezető, se más tekintetében. Te mi alapján vonsz bármiféle párhuzamot, ha csak a száraz adatokat nézed?És ha az a dolgod, hogy kiküldj egy régi végnek megszüntető mailt, 2 hónap múlva meg kiküldj egy másik cégnek belépő papírt, lesz számodra összefüggés?
Amúgyis, hol érdekli az emagot, hogy egy magyar cég és egy magyar ügyfél között a megköttetett üzlet után mi és hogy zajlik? Sem a számlázáshoz, sem máshoz nincs köze, egy felületet biztosítanak a megjelenéshez, és ennyi. Vagy te beperled a szuperinfót is, ha a 6. oldalon hirdetett köcsögpolírozó gépet, amire annyira vágytál már, elvitte előled más?
Ja, bocsmár, mindenki Columbo a cégnél, én kérek elnézést..Hagyjuk is, köszi, ne válaszolj..
-
#79125504
törölt tag
Az Emag számomra nagy bullshit...
Bármit amit rendeltem vagy törött volt, vagy úgy nézett ki mintha már korábban kibontották volna. Pedig újként volt mindegyik meghirdetve... A garanciáztatásról meg inkább ne is beszéljünk.
-
Béééla
őstag
Ilyenkor csak popcornért megyek. Majd' mindenem az iPon-edigital-eMag hármasból szerzem be, eddig lekopogom. Csak most kezd az emag időhúzósat játszani egy hivatalosan is újracsomagolt (tehát nem bontatlan feliratú de bontott) kávéfőzővel, gondolom tele vannak melóval, szerencsére nem új elem a pacemakerbe így ráér.
Voltak garis cuccaim mindhárom helyen:
- iPonba vittem vissza inel integrált gpu-s itx deszkát mert biosba belépve HDMI-n szétesett a kép és se előre, se hátra, na ezzel visszazavartak, mert monitorra kötve vígan megy, ezt egy másik inteles deszka is eljátszotta, gúgli nem adott értelmes választ, ebben azért segíthet valaki. Oprendszert betöltve jó.
- edigitalban BT füles bírta kemény 2 óráig (raktárban elfáradt akku a diagnózisom), megvizsgálták, n+1 napra jött a látlelet hogy tényleg szar, pénzt kérek vagy két nap múlva hoznak ilyet másikat, azóta egy vezetékes philips van
- emagnál rx390 fordult meg kétszer ramhibával, ott egy hónapig elfelejtett jönni a futás érte, sűrű bocsánatkérés közepette cseréltékSzerintem a sikeres gariztatás nyitja a hangos, kedves köszönés
-
hegegabi80
addikt
Rendeltem már mind a két helyről, eddig semmi gond nem volt. Talán az emag néha lassabban küldi, meg ugyebár van amikor több terméket rendel az ember, más a forgalmazó, akkor külön csomagokban jön meg a cucc, nem lehet kérni egyben.
-
Cheesy
őstag
Dél-Afrikai központ lehet attól is, hogy ott kedvezőbb az adózás nem?
Nem most kezdődhetett ez a folyamat, az előkészítés látszik a számokból.
Míg 2014-ben 0,78mrd adózott eredménnyel zárt az Edigital, ez fokozatosan, 2017-re már átfordult -0,25mrd-ra (2018-as számokat még nem közölt). Az eMAG egy Dante International SA román cég, aki része a Naspers nemzetközi befektető csoportnak.
El lehet képzelni, hogy Mo-n marad az adózott eredmény és itt forgatják, vagy pedig áramlik kifele a pénz az országból.Most kellene új konfigot összeraknom, lehet hogy az alza, ipon olcsóbb lenne, de mégis inkább pl. az Aqua-t fogom választani, mert magyar cég, magyar tulajokkal, feltehetőleg a magyar gazdaságot fogja erősíteni továbbra is.
-
Tikakukac
titán
válasz
#24845312 #98 üzenetére
Itt erről szó sincs, Magyarországon vettem, magyar Ft-ban fizettem, Magyarországon tudom intézni a garanciáztatást is, és a magyar jogszabályok vonatkoznak rájuk is.
Na ez a baj, látod, sokan hozzád hasonlóan nem néznek utána a dolgoknak, amikor meg para van, megy a csapkodás.
Sorban:
-Nem Magyarországon vetted. Az, hogy te hol ültél a rendelésednél lényegtelen.
-Az, hogy milyen számláról fizettél és mire milyen valutában totál mindegy.
-Nem Magyarországon intézed a garit, legalábbis ameddig te ellátsz lehet magyarnak tűnik, aztán amikor a géped román garlappal vissza csak lesel, hogy mi micsoda is.
-Magyar jogszabályok vonatkoznak rájuk is. Ez itt a legnagyobb gond. Gyorsan olvass akkor után mi vonatkozik a külföldön bejegyzett székhelyű cégekre a magyar fogyasztói jogból. Eltaláltad. Semmi. Ebből is vannak a problémák.A számlán is a világrekord 27%-os magyar áfa szerepel, az ügyfélszolgálat is magyarul kommunikál. Hogy aztán mindezek mellett magának a cégnek hol van a székhelye, az meg számomra teljesen lényegtelen.
Olvass utána, hogy mit jelent a szürke-import kifejezés.
Továbbá az, hogy kiszervezel egy call-centert megint nem jelent semmit.
Az pedig, hogy hol van a cég székhelye neked lehet nem jelent, a jognak viszont annál inkább. Jelent esetben ez visz mindentSzumma: olvasgass Homárt, a sztorik egy része megtalálható. A többit képzeld el vagy ha szeretnéd tartok mesedélutánt. Egészen addig szokott járni az a bizonyos korsó, amíg nem kenik át irgalmatlanul a palánkon.
-
kpityu2
őstag
Amelyik e-kereskedő nem küld csomagszámot, az annyit is ér.
-
#24845312
törölt tag
válasz
Tikakukac #97 üzenetére
Román garancia számomra az, amikor Romániában kell intéznem valaminek a garanciális ügyét, a román jogszabályoknak megfelelően. Itt erről szó sincs, Magyarországon vettem, magyar Ft-ban fizettem, Magyarországon tudom intézni a garanciáztatást is, és a magyar jogszabályok vonatkoznak rájuk is. A számlán is a világrekord 27%-os magyar áfa szerepel, az ügyfélszolgálat is magyarul kommunikál. Hogy aztán mindezek mellett magának a cégnek hol van a székhelye, az meg számomra teljesen lényegtelen.
Védeni nem akarom őket, de nekem eddig pozitív tapasztalataim vannak velük kapcsolatban. Mint mindenhol, náluk is adódtak már problémák, de végig törekedtek a megoldásra, így részemről eddig minden problémás eset pozitív mérleggel zárult.
-
Tikakukac
titán
válasz
#24845312 #96 üzenetére
Alza és Emag tipikusan azok, akiknek totál fingjuk sincs semmiről
Bestbuy topikba egy ideje ugye kuss van, ha valaki berak valami szemetet, de óócsóóóó, egy ideig próbáltam levezetni miért nem olcsó az a cucc, ami románokhoz lesz garis, szlovák billzettel (lol), de ha nem, akkor nem.
Homáron épp ilyen sztori volt terítéken azt hiszem 1-2 napja pont. Itthon legalább vannak fogyvédes jogaid és Budaörsön rájuk tudod verni az ajtót. Románoknál meg... hát igen. Pislogás.
-
#24845312
törölt tag
válasz
Tikakukac #90 üzenetére
Az oké, hogy bármennyi lehet a garancia beszerzéstől függően, viszont ha 3 évet írt ki az Edigital a honlapjára, akkor remélhetőleg azért ehhez tartani is fogja magát. Ha viszont nem 3 év lett volna kiírva egy alaplap esetében, akkor eleve meg se vettem volna. (Pont emiatt nem vásárolok már jó ideje az Ipontól, mert kezdenek nagyon ráállni az 1 év garanciákra sok termék esetében.)
A RAM-oknál mondjuk fogalmam sincs már, hogy 3 év, 5 év, vagy 10 év szerepelt-e az Edigital oldalán, de kevesebb biztosan nem, mert akkor szintén egy fillért sem adtam volna érte. (10 évnél több garanciával meg eddig csak az Emagnál találkoztam. Az Edigital pont az ellentétük, mint látható, még garanciapapírt sem hajlandóak adni sem nyomtatott, sem digitális formában.)Emag garanciáztatással amúgy nekem még nem volt gondom, ingyen elvitték, és ingyen vissza is hozták a javított vagy cserélt terméket. Alza úgyszintén. Szívem szerint csak magyar cégektől vásárolnék, de ha sem árban, sem kiszolgálásban (pl. garancia ügyintézése) nem tudják hozni a román/cseh/stb. székhelyű cégek szintjét, akkor sajnos az esélyét sem adják meg ennek.
-
RudY
addikt
Ezt csak megerősíteni tudom egy röpke példval. Edigital nem akar közvetlenül hazai képviselettől és importőrtől vásárolni, mert csak...inkább megveszi belföldi nagykerből (mert vele bariznak), így a beszerzési áruk ugye 15-20%-kal magasabb. Pedig megtehetné, hogy ennyivel olcsóbban vásároljon közvetlenül és egyes akciók alkalmával valóban ennyivel kedvezőbb áron adják - az előzetes felárazgatás helyett -, de mint tudjuk, így is el lehet adni.
Az Emagnál megtörténik ugyanez a felállás. Nem vásárol közvetlen képviselettől abszolút korrekt áron, mert ők már nem nagyon akarnak. Inkább küzdjenek egymással a piacterükön a kiskereskedők, árazzák egymás alá ugyanazokat a termékeket, az emag úgyis megkapja a 7-10%-ot minden eladott termék után. Mindeközben folyamatosan sírnak a kiskerek, hogy a másik milyen rohadék, mert mindig alá áraz 5-10 forinttal, hogy őt dobja fel a piactér kiemeltnek.
A ravaszdi fajta kiskeres elkezdi kerülőúton behozatni a termékeket (román, cseh, szlovák stb. nagykerekből), kikerülve a hivatalos forgalmazót (környezetvédelmi termékdíjak és egyebek megfizetése nélkül), ami után a forgalmazó azzal szembesül, hogy egyre több nála a panasz. A termékeken nincs megfelelő magyar nyelvű címke, nincs használati útmutató, se semmi egyéb kötelezően előírt "apróság".
Gyakorlatilag az emag jár jól, mert megvan a saját jutaléka, a kiskeres pedig rizikóval és a bármikor várható büntivel összehoz magának egy lóherényi árrést. -
Chaser
legenda
válasz
#24845312 #89 üzenetére
nemrég mondta egy ügyvéd, látja rajtam, h én nem vagyok hívő...( :
eleve jogszabályt szegnek, ott kezdődik, másik meg, h nem érdekel a rendszerük...Tikakukac
van ses táp amire 10 év gyári gar is van, és van ahol meg is adják itthon, van ahol meg 1 évet adnak, de nem olcsóbb az ár, sőt, esetenként drágább (vicc garral ( :
hülyétkapok' topikba épp ma vittem egy élő példát -
Tikakukac
titán
válasz
#24845312 #89 üzenetére
Épp ez a baj ezzel, hogy sajnos nem. Beszerzéstől függően bármennyi lehet gyakorlatilag a gari.
Seasonic táp jó példa. Itt, ha minden stimmel 7év gari van. Egyes helyeken 5, máshol 3 legvégül 2 év volt. Ez mind a disztritől függött. Nyilván a garival együtt az ár is vonzóbb lett. Így van az, hogy egyes emberek nekifutásból mennek a falnak azzal, ha nem nézik meg pontosan mit is vesznek. Hány meg hány emagos sztorim van, hogy jöttek 3. évben garizni a rendszer meg dobta visszafele mindet, mert nem-nem. Ha itthon veszed, hivatalos forgalmazón keresztül, akkor igen, 3 év. Mert ő kifizette a garbővítést és eleve így adja el. Emag nem fizet semmit, hanem okosítja az ÁFA-t ide-oda és lesz egy alap garid random billzettel többnyire.
Csak hát ez már izmos logikát kér, a Kárpát-medence pedig ebből igen szegény.
-
#24845312
törölt tag
Pontosan ugyanígy jártam velük én is. Vettem már tőlük alaplapot, memóriát, stb. Soha egyetlen alkalommal sem kaptam garanciapapírt, csak számlát, azon viszont nem volt feltüntetve sem a garancia időtartama, de még csak a termékek sorozatszáma sem!
Alaplapokra mondjuk mindenhol 3 év garanciát adnak, így 3 éven belül ha gond van, visszaviszem nekik így, garanciapapír nélkül is, viszont memóriát láttam már (bolttól függően) 1-3-5-10-100 év garanciával is, és már fogalmam sincs, hogy épp náluk mennyi volt az oldalukra kiírva x évvel ezelőtt.Nem garancia téma, de szintén Edigitalos történet, amikor a kb 3ezer Ft-ért kiszállított terméket 12ezer Ft-ért szállították vissza (14 napon belüli elállás volt).
-
tuki2200
senior tag
Az Emag-ról többször rendeltem, soha nem volt semmilyen problema. Edigitalról nem, de mar nem is fogok. Közeledik az Amazon régióba lépése, valószínűleg ezért lépik meg, de szerintem így is kevés lesz ellene.
-
Chaser
legenda
emagról még nem vettem semmit, edigiből párszor, mindig személyes átvétellel
mikor gyári garleveles cuccról volt szó nem volt gond, adták, de mikor gyári garjegy nem volt, nem adtak semmilyen garpapírt
a kedves eladó azt mondta, benne vana rendszerükben
ezzel csak két bibi van
1. az erre vonatkozó jogszabályt lesz@rják, kell adni garpapírt
2. ha vkinek el akarom adni, akkor majd bemondom h x év, ő meg nyilván elhiszi
kértem is garpapírt ezekhez, kb mintha a fogát húzták volna a gyereknek ( : -
Tikakukac
titán
Én egy ideig tényleg azt hittem valami áprilisi tréfa csak elkuffantotta valaki az időzítést.
Gyerekek, itt csodák lesznek
Olyan kacifántos sztorik fognak születni, hogy azt kitalálni nem lehetne. Egy kis emagos román szürkézős okosban küldős megtévedős felárazott szemét, megtolva az edigi elképesztően hulladék support részlegével és nonstop "hibátlan, bontatlan" de közben használt és törött okosságaival.
Hatttttalmasss lesz
Versenyhivatal mondjuk pont kaksizza le, de mikor valaki dübögteti a mellét, hogy micsoda vételek vannak a román tezsvéreinknél, sokszor hangoztatom: legyen, évente 7%-ot nyeljen be a magyar kiskerektől-nagykerektől, de amikor bajod van és garizni kell és ömlik a fos kifele a gép előéletéből vagy csak szeretnél személyesen megnézni valamit, esetleg ki is próbálni, majd akkor is gondolj erre
-
arnyekxxx
veterán
Ezek a cégek jönnek- mennek, az SB projektmanagement, ahogy sejthető volt, jelen pillanatban kényszertörlés alatt van, a jelenlegi háttér cég a weboldal mögött még nincs egy éves, beszámolót sem adtak be,
és ezt az emag nem vette észre, meg az a jóhiszeműségük, hogy az isten áldja meg azt a jószándékú lelküket.
Te komolyan azt gondolod, hogy az emagnál hülyék dolgoznak?
-
Alert89
tag
Itt nálunk Erdélyben (Románia) az eMag az etalon. Mindenki csak fut utána, minden szinten (website - igen, ugyanaz, mint a .hu; webes profil, minden előző rendelés megtalálható rajta, smst, emailt küldenek -, 24 órás telefonos ügyfélszolgálat, időben felveszik a telefont; kiszállítás gyorsasága, termékválaszték, ár, megbízhatóság).
És itt már mindenki tudja mi az az újracsomagolt termék és hogy vannak más forgalmazók is a siteon, de általában ugyanarra árban és megbízhatóságban az emag a legbiztosabb, ezért ezt fontos vásárlás előtt megnézni. A termékekre rengeteg felhasználói visszajelzés van, így jobban tudsz dönteni.
Küldtem már vissza 2x is terméket a 30 napon belül, visszakaptam a pénzt (utalásost és készpénzest is!)
De ahogy egyik ismerősöm mondta, nálunk az online rendelés esetén a futárnak való készpénzes fizetés szent! És ez a legbiztosabb. Kártyával fizetéssel már én is megjártam és utána izgulsz, hogy mikor jön a termék, meg hogy kapd vissza a pénzed! Amíg van készpénzes, utánvételes fizetés, addig CSAK így szabad fizetni, így az eladó és a futárcég is motivált a kiszállításban!
Van ED nálunk is, kenyérpirítót vettem tőlük, pofátlanul olcsóbb volt mindenki máshoz képest a termék, megérkezett, minden rendben volt.
-
-
nfsu17
veterán
elég ritkán szoktam netről rendelni, mert van bőven bolt helyben is, és inkább szeretem látni mit veszek.
néha mégis kell netről vmi.az edigital itt van nem messze, így mindig oda kérem a csomagot.
nem volt még semmi baj velük.
sőt...km sor állt valamikor ünnepek előtt, de mivel nekem volt rendelésem, és nem csak úgy beestem, előre szólítottak és 5 perc alatt végeztem.
a termékkel sem volt gond sosem.
tehát el sem romlott (bár ez nem a bolt érdeme) és mindig sérülésmentes, ép dobozban kaptam meg.
és az ára is elég jó sokszor...most pl. szakállvágót kellett vennem és itt volt a legolcsóbb...igen, se emag, se MM, se árukereső, se sehol nem volt olcsóbb. És a cucc működik...jól meg is vágtam magam.MM is van a környéken...na ott ésszel kell lenni, ha a boltban vásárolok, mert elég sok doboz úgy néz ki a pult alatt, mint ha 2x átment volna rajta az úthenger...meg kiállított terméket sem veszünk meg, amit 3455-en már megtapogattak...ha az az utolsó termék, még ha olcsóbb is, akkor ez van, nem kell. Majd netről.
Amúgy MM jó netről rendelve is. Hamar itt volt, jó áron, nem volt gond az épségével.
Aqua is van helyben...ott sem volt gond.Aztán ha gariztatásra, vagy reklamálásra kerülne a sor nem tudom mi lenne.
De addig én nem akarok rosszat mondani róluk, míg én nem tapasztaltam meg. -
-
dell600
csendes tag
mi az extrem d vel szívtunk.. nem jött a termék majd mikor elálltunk nem jött a pénz hetekig szivattak.. mi biztosan nem vásárolunk tőlük soha többet
-
#24845312
törölt tag
válasz
sutyesz96 #24 üzenetére
Álomnak álom az Edigital, ezzel egyetértek, csak éppen egy rémálom, méghozzá a rosszabbik fajtából. Nekem eddig csak és kizárólag negatív tapasztalataim vannak velük kapcsolatban, és még nagyon sokan vagyunk ezzel így. Van külön facebook csoport is a károsultakról, és egy rakás per zajlik jelenleg is az Edigital ellen.
-
Mivel 5 perc volt a futár és köztem, így kollégám vette át, kibontást így nem tette meg.
Én bontasnal fotóztam videoztam...
A futár egy üres lapot adott át.
Lehet én b.sztam el, viszont mégis elismerték most, hogy nagyon sajnálják... Ha nem lennének sarosak , akkor ez nem történt volna meg.
@Rick4: Részemről nem volt vita velük. Én bevitték másnap a helyi boltba, ott mondták hogy ezt tuti nem én csináltam...3 nap múlva jött az elutasítás.
Most mutl héten pedig azt írták, hogy már december 14-en jóvá volt hagyva a penzvisszafizetes... Ez kamu, mert februárban kaptam újabb elutasítást..
Nem is foglalkoztam vele, ott volt náluk...
-
Rick4
félisten
Mondjuk nálam erre alternatíva, hogy nem a szomszéd néni veszi át, hanem én, egyrészt a kamera nonstop figyeli a kaput, a futár csak alatta tudja átadni az árut, és értéktől függően vagy ott helyben kinyitom a drágább dolgot, vagy idebent, de itt is videofelvétellel nyitok. Volt már szokszázezres probléma is, szó nélkül küldték az új terméket a sérült helyett. Ha kint nyitom ki, 10 másodperccel azután, hogy a futár lerakta, egyértelmű, hogy nem én tettem tönkre. Nem is volt még egyszer se vita ilyesmiből...
-
Rick4
félisten
válasz
arnyekxxx #56 üzenetére
Oké, akkor kérlek válaszolj, hány problémát jelentettek az emagnak az én nyűgöm előtt?
Na látod, te se tudod. Ezek a cégek jönnek- mennek, az SB projektmanagement, ahogy sejthető volt, jelen pillanatban kényszertörlés alatt van, a jelenlegi háttér cég a weboldal mögött még nincs egy éves, beszámolót sem adtak be, gyanítom soha nem s fognak... Ki tudja, hány céggel dolgoznak ugyanígy, és mikor jön el az a pont, ahol buktatják a dolgot,m és egy új csövivel alapítják az újat. Minden megy tovább, az új cégre pedig nincs panasz. Szerinted erre akárcsak a hatóságok, akár egy emag kategóriájú gyűjtőhely részére mi a megoldás? Ezzel meg azzal foglalkozunk, most alakultunk,szeretnénk nálatok megjelenni. Jó, gyertek.
-
Gusztáv
addikt
Mindkét cégtől elég sokat rendeltem céges és privát felhasználásra is, nekem eddig nem volt problémám. Volt olyan (Emag), hogy egy megrendelés után felhívtak, hogy a beszállítónál van készleten, de nem tudják mikor jön meg, várok vagy adják vissza a pénzt? Nem volt sürgős, mondtam várok. Aztán kb 2-3 hét után még mindig semmi. Épp akkor volt BF és a Edigitálnál olcsóbb volt a kinézett cucc, meg készleten is volt, szóval megvettem ott. Írtam Emag-nak, hogy elállnék a vásárlástól, és simán visszautalták a pénzt pár napon belül.
Arra azért kíváncsi vagyok, hogy a GVH rábólint e a dologra, mert két elég jelentős szereplője a piacnak. -
Cyber_Bird
senior tag
Akkor toluk sem veszek tobbet semmit.
eMaggal, eddig sok negativ tapasztalat volt, egyertelmuen keruljuk is oket azota, meg ha mashol dragabb is akar. -
janeszgol
félisten
Van az, hogy elmész csomagosnak, "na majd én rendesen dolgozom". Első nap kapsz 30-40 címet, ez a beetetés, aztán megy a duplája, te pedig csinálod, ahogy tudod. Nos, itt a gond. Ráadásul az 1900 forintos postaköltség nem opció, legyen ingyenes, plusz még a termék is óriási kedvezménnyel legyen.
-
azbest
félisten
Főleg az ok a történetek érdekesek, amikor több héttel érkezés után bontják ki, s akkor szembesülnek azzal, hogy az építési területen tárolt doboz tartalmát összetörte az edigital
Mindezt úgy, hogy kikötik, a futár jelenlétében ellenőrizni kell a sértetlenségét - de jaj, mindig a nagymama szomszédjának unokája van csak otthon. És nem arról a blődségről van szó, hogy minden futárral ki kell bontatni a csomagokat, mert az baromság. Hanem arról, hogy kifejezetten erre szerződtek a szállítmányozóval, csak a vevő nem akarja ellenőrizni.
Ettől persze mindig lehet hiba bármelyik oldalon, de valahogy mindig azok panaszkodnak, akik mindent megtettek azért, hogy sérült legyen a termék és ne ellenőrizzék, s csak hetekkel később vegyék észre.
Persze az is látszik a csoportban is, hogy páran nem értik azt, hogy 30 nap az 30 nap és nem azonnal.
-
#77646080
törölt tag
-
steele80
senior tag
" Ettől nem lesz senki funkcionális analfabéta, mert valaki beleszalad egy ilyenbe. (pl. hibás termék, körülményes szállítás, stb.)" Természetesen nem ettől lesz valaki funkcionális analfabéta ebben egyetértünk! Mint ahogy már lejjebb is írtam az iponnál én is alászaladtam, mégsem szidom őket, mert a dolog végére pont került. Viszont ha valaki nem tudja a saját problémáját menedzselni, akkor ott felmerülnek kérdések. Ha valaki az emag oldaláról rendel, de nem az emag által forgalmazott terméket, de probléma esetén az emaggal kezd el perlekedni, ott is felmerülnek értelmezési problémák. Gyanúsak azok is, akik újracsomagolt terméket rendelnek olcsóbban és csodálkoznak, hogy újracsomagolt. Ha újat rendelt és újracsomagoltat kapott 30 napig visszaküldheti. Az ügyfélszolgálatot sem kell hívni, online intézhető. A gariztatás sem egy bonyolult művelet, aki tud olvasni pillanatok alatt megtalálja a módját. Ingyen elviszik, ingyen visszahozzák. Közlik előre a szállítás, elszállítás, visszaszállítás időpontját. Az ha hibás terméket kap az ember nem az emag sara, hanem a gyártóé, de az emag így is jótáll. Természetesen a nem az emag által forgalmazott, de az emag online piacterén vásárolt termékek az emagétól eltérő gyakorlatot eredményezhetnek. De ez is rögzítve van az ÁSZF-ben, amit nem árt elolvasni időnként és ha értelmezni is tudja az emberfia, akkor nagy valószínűséggel nem éri meglepetés. Bár a mai világban rohamosan fogy azoknak az embereknek a száma, akik értelmezni is tudják azt amit elolvasnak.
-
BiP
nagyúr
Hol hangsúlyozta itt bárki, hogy román az emag, vagy hogy román csak szar lehet? Senki. Ezért felesleges is volt általánosításba kezdeni, meg "divat szidni" meg "funkcionális analfabéta" mondatokkal hergelni a népet.
Mindkét bolt nagyforgalmú cég, amiben teljesül nagyon sok jó üzlet (neked ezekből jutott), meg valamennyi problémás. Ez tiszta sor.
Az arány és a problémakezelés mikéntje a nem mindegy. És sajnos ebben egyik sem jeleskedik.Ettől még nem lesz ördögtől való, lehet náluk vásárolni, sok elégedett vevőjük van. De tudomásul kell venni, hogy akad elégedetlen vevő is, és ez nem csak a vevő hibája lehet, hanem legtöbbször a termékkel, és sokszor a bolt hozzáállásával is probléma van. Ettől nem lesz senki funckionális analfabéta, mert valaki beleszalad egy ilyenbe. (pl. hibás termék, körülményes szállítás, stb.)
-
janeszgol
félisten
Biztos, hogy van trükközés is, de sajnos a futárcégeknél is nagy a fluktuáció, plusz kevesen vannak, plusz egyre több a meló, így a minőség nagyon gyatra. Én hál égnek a fővárosban élek, így személyesen veszem át a dolgokat, illetve kiszállítás előtt meg tudom nézni (háztartási cikk).
De amíg Dunaújvárosban laktam, addig hanyagoltam a rendelést az utóbbi években. Ott van Euronics, így csak onnan vásároltam. Ha drágább volt, drágább volt, ha nem volt az, amit kinéztem, akkor vettem azt, ami volt. Kompromisszumokat kötöttem az értékvesztés függvényében. Mert ha a futár töri el, az valamelyik félnék értékvesztés lesz pénzben kifejezve.A cikkhez: az Emagot kerültem eddig, az Edigitalban pedig szeretek vásárolni.
-
kano
nagyúr
Ugye tudod, hogy hogyan működik a hirdetések megjelenítése egy weboldalon?
Nem hiszem, mert akkor nem írnál ilyen hülyeségeket.
"Mind mondják, hamis állítás az, hogy kapcsolatban lennének bármilyen médiacéggel, a hirdetések egy része például a Google Adsense-en keresztül jelenik meg. Ezt erősíti meg az egyik olyan cég képviselője, akit sokan az nCore mögött álló forrásnak tartanak. "Semmilyen kapcsolatban nem állunk az nCore-ral, ha jelenik is ott meg hirdetésünk, az csak a Google-ös kampányon keresztül történhet" – válaszolta kérdésünkre az Aqua bolthálózat munkatársa."
Forrás: [link] -
A hibát nem ismerik el,most alakult valamiféle szpesöl ügyfélszolgálat....
De csak amiatt, hogy ne kapjon nagyobb nyilvánosságot az ügy...
Én is köztük vagyok.. Nekem most írtak, hogy 4 hónap után elismerik, hogy mégis ők szállították törve a rendelt termékem...
Előtte állították, hogy én törtem össze ..
Érdekes fordulat ...
Van akinek 20 ezer forint a kar, van akinek 200 ezres laptop, TV, hűtő....
Én remélem az ED beleáll a földbe. Évekig vásároltam tőlük, de minősíthetetlen hozzáállással elvágták magukat ...
Most azzal próbálják elmaszatalni, hogy kártérítés gyanánt kifizetik a termék árát. ..
Kéne egy kis média nyilvánosság nekik...Lehet persze a futárszolgálat is hibás... De az ügyféllel való kapcsolattartás nulla...
Én ezt kaptam... Olvadjanak csak össze... Így legalább tudom honnan nem kell vásárolni
-
arnyekxxx
veterán
Naszóval csak jelzem, hogy ha nem az emaggal, hanem egyik partnerével volt gond, azt ne az emag hibájaként tüntessétek
amelyik cég befogad partnernek a saját neve alá átverős szar céget az ne csodálkozzon ha ő is részesül az átverősszar címkéből. Szóval de, az emag hibája hogy enged a saját felületén ilyen hitványságokat művelni.
-
marositech
senior tag
Húha! A 2 legtöbbet szidott cég egyesül...hogy is van a mondás, ha a hülyeség a szorgalommal párosul...
Azért elég utánanézni mondjuk a híres rákollós blogra.Személyes tapasztalatom szerint mindkettőnél vásárlásnál még nem találkoztam fatális hibákkal. De ahogy látom a szervizekkel van baj velük.
-
Myers
senior tag
Csupa jó dolog jön Dél-Afrikából: Jófosás, Emag.
-
Rick4
félisten
Emagról rosszat nem tudok, edigital se lepett meg, ami nem kellett, visszavittem, ami rossz volt, cserélték, de hogy érhető legyen, az emag miért más, mint az edigital, itt egy régebbi sztorim:
Az egyik forgalmazójukról van szó. Ez a nagyonolcson.hu oldal, volt, eleve átverésre épített, a képekkel véletlenül sem azonos, használhatatlan gagyi autós kamerákat postáztak, ( kibontós, próbálós video volt, menü gomb nem is volt, sd kártyát nem is láthatta a gép, mert a foglalat egy lyuk volt csak) ez egy Soltvadkertre bejegyzett cég, aminek szerb utolérhetetlen tulajdonosa volt, és a helyi jegyző se tudott róla, hogy ott van a cég, saját weboldalon és az emagon is árult ezt azt, aztán végül az emagon jutottam a nyomukra, náluk érdeklődtem a cégről, letagadták, hogy ismernék őket, szóval hazudoztak egy picit, majd gyorsan eltüntették az információkat.
A cég utána a szerb tulajtól a bács fém kft alá került, kamuztak hetekig, majd gondolom okos megfontolásból nem számláról utaltak, hanem rózsaszínű csekken küldték vissza a vásárlás összegét, azt is épp a budaörsi tesco postán feladva.... Egy ilyen bárkivel, bármikor megtörténhet, akár ma délután is.
Mostmár mindentolcson.hu néven futnak, és egy sima székhelyszolgáltatónál van a székhely bejegyezve.
Naszóval csak jelzem, hogy ha nem az emaggal, hanem egyik partnerével volt gond, azt ne az emag hibájaként tüntessétek fel, de persze miután kitudódik egy- kettő- öt-tíz áttételesen az emagnak is érdeke, hogy az ilyenek ne legyenek ott.
-
Apollyon
Korrektor
"Hol osztottam azokat, akik rosszat írnak az emagról?"
Itt:
"Nyilván funkcionális analfabéták nehezen jutnak dűlőre a webáruházak világában, nekik ezért ott van és rendelkezésre áll a normál kereskedelem."Ezzel gyakorlatilag nem csak az emag elleni tábort küldted el a pokolba, hanem mindenkit, aki webshopból vásárol bármilyen boltból és problémája adódott a rendeléssel.
-
steele80
senior tag
Hol osztottam azokat, akik rosszat írnak az emagról? Én azokra gondoltam akik a "román csak szar lehet" elvet vallják és rájuk értettem a divat szidni kifejezést! Nyilván akit sérelem ért az majd orvosoltatja, mint ahogy én is tettem az iponnal. De nem szidom őket, mert nem mindenkit vertek át. A másik meg most ne tegyetek már úgy, mintha a funkcionális analfabetizmus nem létezne! Az írási, olvasási nehézségben szenvedők azok, ma már akik nem értenek a számítógép kezeléséhez, nem értenek az internetes média használatához ők is azok.
-
BiP
nagyúr
Én sem akarok vitázni.
De ha nem akarsz Te sem, akkor ahhoz képest elég erős kezdés egy "Divat szidni manapság az emagot." felütés.
Ill. egy ilyen zárómondat: "Nyilván funkcionális analfabéták nehezen jutnak dűlőre a webáruházak világában,"Örülünk, hogy neked nem volt negatív tapasztalatod, főleg sok vásárlás után sem. Ez jó.
Másnak viszont volt, és ehhez hülyének sem kell lenni. És ezt a vonalat szerintem hanyagoljuk is, mert mások becsmérlése nem fér bele.
Akadnak problémák a bolttal, örülj neki, hogy Te nem tapasztaltál ilyet. -
válasz
fornettisuti #29 üzenetére
Hűha, kösz.
Amúgy én már egyiktől se merek rendelni mert félek, hogy bontott terméket kapok.
-
kisselandras
senior tag
Uh nekem az emagal semmi gond 45 vásárlás mind pozitív extrém digitál az negatív 2 vásárlás mind a 2 termék törve jött pénzt nagy nehezen békéltető testülettel sikerült vissza kapnom 4 hónap után
-
Mindegyiktől rendeltem már többször is, Extreme Digital hibátlanul teljesített és viselkedett mindig, az eMAG pedig egyszer hazudozott, de azt sokáig; pénzembe viszont legalább nem került. Összességében talán az eMAG sem annyira rossz, mernék most is rendelni tőlük, csak nem túl nagy örömmel. Innentől kezdve viszont az Extreme Digital-t is úgy fogom kezelni, mint az eMAG-ot: ha nagyon muszáj, ha nagyon jó az ár, akkor bevállalhatóak; de ha lehet mástól is jó áron, akkor még a Media Markt is vonzóbb egy akciózós napján.
Futár jelenlétében lehet majd akkor csomagot bontani az eMAG rendelések után is? Nem fog elszaladni a futár, ahogy megkapta a pénzét?!
-
steele80
senior tag
Nem vitázni akarok! Nálam több millió Ft elköltése után 10/10. Lehet, hogy nekem volt szerencsém velük idáig, bár az árukeresős értékelések - közel 120 ezer értékelés - nem úgy mutatja, mintha az ördögtől lennének. Nyilván funkcionális analfabéták nehezen jutnak dűlőre a webáruházak világában, nekik ezért ott van és rendelkezésre áll a normál kereskedelem.
-
lócitrom
őstag
nem vagyok meggyőződve arról, hogy ez tartós és hogy nem a hype vitte fel az eMAG dolgát. az ügyfélszolgálatuk egyelőre rémisztő. a honlapjuk hitvány. rendre tapasztalom, hogy rossz a szűrő, nem jó kategóriában vannak feltöltve a termékek, hibás/pontatlan adatokkal. ez bizonyos rétegeket biztos megfog, engem nem. ED esetében is találok fals infókat, de ott ilyen szintű hanyagság nincs. kedvencem, hogy anno feltettem egy műszaki jellegű kérdést egyik termék alatt, amit nem hagytak jóvá és nem jeleztek vissza (mint később rájöttem). eltelt 3 hét, feltűnt, hogy semmi nyoma annak már, hogy én oda írtam valaha. megkérdeztem erre, hogy "hova tűnt a kérdésem?" erre már érdekes módon jött a levél, hogy ezt törölték, ami nem segített kicsit sem, de legalább rájöttem, hogy náluk ez így megy. aztán úgy egy hete jött egy levél, hogy egyik kérdésem valaki pontozta. csak azt nem értem hogyan, hisz én magam sem látom. zavaros ez nekem.
nem tudom amúgy milyen céllal vették meg alig egy éve a mostani tulajok, de mivel nem olyan rég lett bevezetve ez a bontott árus értékesítés is, meg láttam olyan szervizfolyamatot, amiben eleve az eMAG-on át érkezett a cucc, így gondolom ők csak befektettek valamibe és nem akartak vele foglalkozni eleve. az eMAG már ott tart, hogy wish módjára noname szarokat is terít elég drágán ráadásul. inkább ne olvadjanak össze.
-
GreatL
őstag
Extreme Mag? Emag Digital? Mindkettővel volt már rossz tapasztalatom külön-külön is. Nevetséges hogy egy ilyen bűnözőcég mint az ipon tarol... Ncore-hirdetésekkel szedte össze a vásárlóit, közben meg prédikált az illegális tartalmak ellen, miközben egy régi torrentoldal bevételei biztosították az alaptőkéjét.
-
BiP
nagyúr
Ez nem divat kérdése, hanem a negatív tapasztalatok kifejezése.
ON: én is aggódom, de remélem csak a jó dolgokat tanulják el egymástól.
(#29) fornettisuti: én is kipatasztaltam, hogy ha előre elutalom, (bármennyire is szerettem volna előre letudni a saját kötelezettségem) akkor lassabban kapom meg. Ebben mindkét cég hasonlóan viselkedik. Úgyhogy pár éve már nem utalok előre.
(#32) GreatL: megtartják a jelenlegi brand-eket, úgyhogy nem lesz itt semmilyen ExtremeMag, meg Digitalmag, meg stb.
-
RudY
addikt
Ravasz húzás, innentől kezdve a GVH, NAIH stb.embere legyen talpas, aki eléri valamilyen problémás ügyben a felelősöket.
(pl. román kiskerek az emag piacterén jövedéki termékdíjak nélküli magyarországi forglamazással).
-
fornettisuti
veterán
Látom páran felszállnak/tak a szopórollerre.
1.: Előre nem utalunk (nem, nem fogod gyorsabban megkapni a terméket), sőt!
2.: Emagon lehet ám szűrni forgalmazóra.
Ez a két tipp most ingyenes volt.
-
Zsák a foltját.
Egyébként csak én olvastam elsőre "pénzmozgás" helyett "pénzmosást"?
-
pw12345
aktív tag
Kiváló, eddig, azért választottam az ED-t, mert bontatlan terméket küldtek, nem a polcos, visszahordott, szervizelt, gányolt, fél világot megjárt vackot. Most ez bukta. Ne legyen igazam, de az Invitel felvásárlásakor a Digi is szépen átvette a céggel a mentalitást is, ahogy előre jósoltam.
-
Gabesz87
veterán
Na gyönyörű, ez aztán sok jót ígér. A két talán legtöbbet vitatott cég reklamáció, garancia, panaszkezelés szempontjából. Nekem mondjuk eMAG-al szerencsére pozitív a tapasztalatom, most év elején volt egy ügy velük, decemberben vásárolt TV törött volt (ami gondolom inkább a futár cég sara), és szó nélkül ki is cserélték, csak épp ez több mint egy hónapig tartott. De a karácsonyi hajrá után ez még érthető is talán.
Az Edigital viszont egy iszonyat nagy kókler, csőcselék bagázs lett. Velük van negatív tapasztalatom, de sok negatívat hallottam már akkor is, amikor épp ott voltam a boltban és valaki (jogosan) vitázott velük. A kis paraszt edigitalos gyerek meg rágót csámcsogva hallgatja a vevőt. Ez aztán a kulturált kiszolgálás! -
-
lm83
őstag
Hát szerintem sem jó hír ez
Remélem meg marad azért a két külön üzlet
Pont nem jó ha két nagy cég egyesül... -
Nekem már az Emag indulásakor elegem lett belőlük, amikor az egyik legszemetebb sufni gsm bolt kínálatát is forgalmazták. Ez csak egy gyűjtőoldal, amin sok a szemét is. Nem egy bolt, hanem olyan kb mint az eBay.
Az Edigital legalább üzlet, saját árukészlettel.
(#18) sixpak
"soha nem volt semilyen probléma" - "lehetnek problémák, csúszás, ilyesmik"
Pfff... -
sutyesz96
őstag
Ezek szerint céggel kooperatívak. Magánszemélyeket meg nagyon-nagyon enyhén szólva telibe f*ssák.
Elutaltunk nekik közel 150.000 forintot, és másfél hónapig (!!!) fingunk nem volt, hogy hol a pénzünk, vagy a megrendelt termékünk. Követési számot nem kaptunk, a rendelés visszaigazoló e-mailben feltüntetett számlaszámra elutalt összeget követően 1,5 hónapig nem hallottunk felőlük! Írtam több tucat e-mailt időközben, teljesen feleslegesen. Hívtam őket, 10-ből 8-szor fel sem vették, a maradék 2 alkalommal pedig Nikicica elmondta a betanult robotszöveget, illetve a "szíves türelmét kérjük" monológot.
Ezen kívül máskor garanciáztatással kapcsolatban szintén hetekig húzták a dolgot, erős seggbe rugdosás után voltak hajlandóak mozdulni az ügyben.
-
cuebler
senior tag
emag - utoljára akkor rendeltem tőlük, amikor ugyanazt az okosórát háromszor egymás után nem a megrendelt verzióban küldték ki (pedig a két visszaküldés előtt egyeztettem is velük).
-
sixpak
nagyúr
Ugyanez, a kezdetektől fogva rendelek tőlük, soha nem volt semilyen probléma, a narancssárgákkal viszont igen.
Nálam nem is kérdés, hogy mindent az Emag-tól szerzek be, BF-kor vannak igazi akciók, ellentétben a magyar riválissal....Szerk.: azt érdemes megnézni, hogy ki a forgalmazó, ha nem az Emag, akkor lehetnek problémák, csúszás, ilyesmik.
-
Youri
veterán
összefújja a szemetet a szél
-
Pro Koryak
addikt
Hát ez így előreláthatólag szopás!
Éljen -
lócitrom
őstag
már megint? kicsit unalmas már ez kívülről nézve. ezek a dél-afrikaiak nagyon érzik ezt a piacot, ha megint egyik be akarja gyűjteni magának az ED-t. de ezek szerint a jelenlegi tulajdonosok nagy suttyók lehetnek, ha már megszabadulnának ettől, holott kétlem, hogy sz@rul menne a szekér. az eMAG meg egy vicc.
-
koxminator
senior tag
EMAgitál...
-
oriic
HÁZIGAZDA
De vajon mi lesz ezek utan a felarazott majd visszaakciozott kamu eMag ajanlatokkal? o.O
-
atike
nagyúr
Nálam ugyanez. Edigital pozitív, Emag negatív tapasztalatok.
Hogyan jött ki a 48/52 vajon?
-
steele80
senior tag
Divat szidni manapság az emagot. A vállalkozásom és a háztartásom évek óta onnan vásárol. Az autógumitól a mobiltelefonig nagyon széles palettán. Több millió Ft-ot költöttem már ott el és soha semmilyen problémám nem volt velük. Voltak 30 napos elállások is és az is szó nélkül gördülékenyen ment. Lehet, hogy én voltam szerencsés, de nálam idáig 10/10 az emag.
-
Apollyon
Korrektor
Emigitál.
Nekem nem volt még rossz tapasztalatom az emaggal, mert még nem rendeltem onnan.
Az edigitallal viszont csak jó tapasztalatom van, már lassan 15 éve hogy először vásároltam ott.
-
Drughi
addikt
ExtremEmag
-
azbest
félisten
ha a brandeket megtartják, akkor lehet csak a mögöttes logisztikát fésülik össze, egyelőre. Még nagydobb szereplőként, nem versenyezve egymással, még jobb beszerzési árakat tud kapni.
Lehet a mediamarkt - saturn kombót utánozzák? [link]
(#3) jozefgucci1
mondjuk arra is kell figyelni, hogy mit rendel az ember. Mivel lehet kapni bontott terméket is náluk. PLusz emagnál vannak külsős cégek is, akiknek csak a webshop felületet adják. -
Uhhh.... Az eDigitallal inkább pozitív tapasztalataim voltak, az eMag-al viszont inkább negatív. Mondjuk brutális lesz, ha ők összeolvadnak. Nem tudom mennyi idő lesz, amíg összefésülik a logisztikájukat, weboldaljukat.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A vállalatok már aláírták a megállapodást, melyet pénteken mutatnak be a Gazdasági Versenyhivatalnak engedélyezésre.
- ASUS TUF Gaming F15 FX506 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - 1,5 év gari
- Samsung Galaxy A35 5G 6/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Minolta objektívek
- ThinkPad T14 Gen2i 14" FHD IPS i5-1135G7 16GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Silicon Power 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz SP032GBLFU320X02 RAM
- HYNIX 2GB DDR3 RAM eladó
- Intel Processzorok sok db : Xeon E5-1620V3, Pentium G4400T, i3 6100, i3-4130, i3-2140T
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen PRO 7 I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest