Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz
csorbajeno #48 üzenetére
Származhat megújulóból is. Plö a házad tetején levő napelem által megtermelt árammal töltheted.
-
csorbajeno
veterán
-
Šolaire
veterán
válasz
hyperspace #43 üzenetére
-
válasz
hyperspace #43 üzenetére
Előbb olvass aztán írj... A vótmánméter kiakadt... :)
-
Máté94
addikt
Semmi sem tökéletes. Haladjunk.
-
hyperspace
őstag
[link] ez is hozzátartozik a teljes képhez.
-
dzsi23
addikt
válasz
mongoose66 #2 üzenetére
Autót és mobilt tesztelhet egyszerre egy ember, de életvitelszerűen használni/tesztelni nem lehet egyszerre két telefont, szal nem hiszem, hogy az autótesztek a telefontesztek kárára mennének.
-
8th
addikt
Tudod, benzint meg a fűnyíróba. Ne menjünk már le óvodás szintre.
140ezer kilométerrel ezelőtt ültem át dízelbe. Nem tartom nyilván excelben de nagyjából 350ezer forintot költöttem a karbantartására ezalatt. Viszont spórolt nekem 1,2 milliót az üzemanyagon a benzinesemhez képest. Még így is 850e Ft pluszban vagyok. Alkatrészárai nevetségesek ahogy a fogyasztásai is. Nincs kettőstömegű nincs részecskeszűrő se semmi drága bonyolult szar benne. A büdös életbe nem kéne még egyszer benzines.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
FIREBLADE78 #29 üzenetére
Az elektromos kocsik nagy része nem ilyen..megbízhatatlan.(sőt inkább megbízhatóbb mint a benzin dízel).
Az a kocsi ráadásul egy teszt kocsi...nem a végleges...
Ebből levonni, hogy szar EU.
Hát...Esetleg akkor lehet gond később, ha elkezdik kispórolni a gyártók a technikát az anyagot és megáll az inverter...leég a vill motor...szar akku hűtés stb. mert csak össze van dobálva...
Nem úgy mint egy prius hogy atomjaira van tesztelve.
Helyi, városi közlekedésben egyértelműen a villanykocsi fog jönni. Mert a lokál környezetszennyezése kb kimerül a gumi-ban (nincs kipufgáz, nincs fékpor)
És ez nem csak EU elképzelés, legfeljebb itt kezdik először. -
Mi kicsit többet megyünk napi 60 körül, nagyobb távra 308as diesel lel járunk. Most a bejárás Pestre havi 40e Ft üzemanyag körülbelül amit az e208assal fogunk kivaltani. 3 milliós beülő, havi 75e körüli törlesztő, majd 4 év múlva 1,2millios maradvanyertek. Évi 20e kmt tuti menni fogunk vele kB 15 évig kitarthat :)
-
Itt is valami spéci dolog lehetett alapból a videó is arra ment, hogy kattintás vadász legyen... Volt náluk 3 elektromos autó.. 2 ebből PSA ugyanazzal hardverrel. A másikról semmit sem tudunk (e208), az elején még azt mondja, hogy két autó robbant le... De a Zoé nem robbant le, Csak megállt az infó rendszer...
-
angyalpc2
aktív tag
sose lesz rá pénzem...még használtan se...
-
PDA_FAN
tag
válasz
FIREBLADE78 #29 üzenetére
Ez a típus, de nem ez az autó. Egyébként attól, hogy elektromos, még nem szar. A Leaf vagy az i3 például nagyon megbízható, a legtöbb hagyományos autónál alacsonyabb a hibastatisztikájuk. Amelyik gyártó nem spórol, és nem csak a büntetések csökkentése végett gyárt alibi-autót, annak nem állnak meg az autópályán az autói.
-
nemlehet
őstag
Egy házas, friss 2. gyerekes haverral dumáltam ezekről az elektromos kocsikról és végül oda lyukadtunk ki hogy nekik ez marha jó lenne, mert a felesége kb napi maximum 30-40 km-t megy, jellemzően rövid távokat (otthon ovi, ovi-munka, munka ovi bevásárlás stb) amire ez tökéletes lenne, pláne hogy már van 1 elsődleges családi kombi, de ennyiért ez túl sok. Minden spórolást nagyvonalúan számolva és figyelembe véve, hogy kertes házban laknak tehát a töltés nem probléma sem térül meg az élettartam alatt. 2. rohangálós autónak ez egyszerűen túl drága egy közép-alsó közép osztálybeli családnak.
-
FIREBLADE78
addikt
Ez állt meg totalcar forgatáson az autópálya közepén. 63 hibakóddal. Hajrá elektromos! The best
Balfasz eu. Remélem kilépünk minél előbb.
-
hemaka
nagyúr
Inkabb egy jo dizel
-
duke
aktív tag
Remelem toltheto USB-rol.
-
És magas ár mellé gyermekbetegségek társulnak: néha csak úgy megáll...
-
válasz
<Adamsky> #12 üzenetére
PSA-nál (ha már az opel is az) kb 2000 € a büntetés átlag autónként tehát egy diesel / benzines kb 700e Ft-tal lett drágább csak emiatt...
Illetve ne fejeltsük el a 350-es € árfolyamot ... ami 308-asunk még 8 millió volt újonnan (jól felszerelt) fél évesen 5,7-ért vettük... most várjuk a megrendelt e208-ast, s az 8,5 elektromosban kicsit kevésbé felszerelt változattal (ami befért a pályázati összegbe)
-
Hallosz
senior tag
válasz
mongoose66 #2 üzenetére
Automobilaréna
Ennyi -
<Adamsky>
nagyúr
Nem tudom mit értesz a "normális" alatt, de 2008-ban a majdnem full-os dízel kombi Cee'd-em 4,7 volt (kis alkuval). Azóta - sokat - romlott a forint, valamint rengeteget szigorodtak a környezeti normák. Én ez utóbbiban látom főleg az autók (természetesen nem a villanyosakról beszélek) árának emelkedését. Mára már egy olyan dízelmotor, ami 2008-ban tök "OK volt", a halálba lett bonyolítva, hogy megfeleljen pl. az Euro 6d-Temp-nek. Ez nagyon sok pénz kutatás-fejlesztés oldalon + ugye a beépített okosságok sincsenek ingyen ...
És, akkor ott van még a CO2 bünti, amit grammonként kell fizetni. Ugyan nagyon nem jó példa, de csak ez utóbbi (!) a Shelby GT500 esetén valami 8 misi.
Egy szó, mint száz a régi technológiát sikerült drágává és bonyolulttá tennünk, úgy, hogy annak kiváltására még nincs igazi alternatíva (a villany még nem az). -
Pipó
őstag
Ez a motorház tető olyan ronda így elvágva. Mé' nem csinálják egybe.
-
8th
addikt
Arról az 3millárd forint keretösszegű állami támogatásról beszélünk amire eleve többszörös volt a "túljelentkezés" és ami órák alatt elfogyott? Akinek jutott belőle jól járt aki nem az csúnyán beszaladt tátott szájjal abba a bizonyos erdőbe. Amúgy szerinted tényleg jó ár ~11M egy ilyen kisautóért?
mod: Annyiért már rendes autót is vehet az ember.
-
XuChi
addikt
Jó ár ??? Szerintem meg dupla áron van mint amennyibe kerülnie kellene. Dodzsemet 8.4 millióért ?? Max 4 milla amit eszek megérnek. És a benzines is 7 milla belőle. Az meg max 3.5 millát érne. Elszálltak mocskosul az autó árak.
Pár éve még simán lehetett normális autót venni 4-5 millióért és nem fapadosat.
-
janeszgol
félisten
Kezdenek normális árat kapni az autók. Pl ez már szerintem jó ár, pláne állami támogatással.
-
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Klaus Duran #3 üzenetére
+1
Ez fájóan igaz! Mindegyik kb. ugyanakkora (nincs se igazán kicsi, se igazán nagy).
Paraméterek:
• 3+ "dudorkamera" rendszer
• notch, lyuk, "kamionos dekoltázs" minden mennyiségben
• TV-távirányító forma (16:9 képarány halott)
• mindegyik sárnehéz
• csúszós, sérülékeny anyagokA cikkhez: vajon ez mennyire konkurenciája az ID.3-nak?
-
Máté94
addikt
válasz
mongoose66 #2 üzenetére
Haladnak a korral. Tedd azt te is.
-
válasz
mongoose66 #2 üzenetére
A kocsikban több a különbség mint a mai mobilokban.
Mobilt tesztelni már unalmas mert mind ugyanaz. Üveg + Android + hárompluszx kamera. -
mongoose66
tag
A Mobilaréna az automobilokra és érvényes megnevezés?
Pedig de sok telefon vár tesztelésre.
Szerintem nem csak én vagyok ezzel így -
Ádám16
addikt
Nagyon jól döntött a PSA, hogy hagyta az Opel-t "Opelesnek" maradni.
Túl "sportos/fiatalos" a 208? Itt van a "német" társa. És mennyivel jobb lett az új Corsa az elődjétől így, hogy a Peugeot keze benne van a dologban... Szerintem kelendő lesz. Én a 208 felé mennék, de ezt is szívesen rúgnám.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nvidia RTX 3080TI Founder Edition
- Eladó jóárísított vízhűtők, Lian Li, Artic, Enermax, Alphenpön! LCD-s is több féle!
- Apple Watch Series 8 45mm Silver Alu bontatlan szíjjal + kiegészítők
- Eladó Gamer szék párna csomag!
- Lenovo ThinkCentre M710s SFF / i5-7500 / DDR4 / USB 3.1 / NVMe M.2 / WIFI / több db / számla
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Csere-Beszámítás! AMD Számítógép PC Játékra! R5 5600X / RX 7800XT 16GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- AKCIÓ! Intel Core i7 4790K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest