- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- Milyen SSD-t vegyek?
- Autós kamerák
- Házimozi haladó szinten
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
#45997568
törölt tag
Osszekevered az onvezeto autot az elektromos autoval.
Mindkettonek van letjogosultsaga, en az onvezeto autokrol beszeltem, hogy Te melyik musort nezted kozben azt nem tudom A Tesla egyszerre otvoz ket zsenialis megoldast, ettol meg vannak benzines es dizel megoldasok is mas gyartoktol
Az elektromos autok Elon Musk utan szabadon azert jobb megoldasok mint a foszilis tarsaik, mert: [link]
szerk: annyit hozzatennek, hogy ha en nem sokat ertek az auto meghajtasarol, legyen az elektromos vagy foszilis alapu, nem is nagyon kell ahhoz hogy tudjam hogyan tudom barmelyik megoldast onvezetove tenni A technikusok majd belepakoljak a kocsiba es megy, leven ok meg ahhoz ertenek, ettol szep es jo dolog a csapatmunka ha mukodik.
A Tesla sem csak ugy ott termett egyik naprol a masikra.
[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
Az elektromos motorok a jovo, minden nagyobb gyarto raallt ezek fejlesztesere, nem csak azert mert lepeskenyszerben vannak a Tesla miatt, hanem mert a politikai donteshozok is kiallnak mar Europaban a technologia mellett, Kina mar most megfullad a szmogban, nekik is elemi erdekuk a valtas, az USA-ban a high-tech cegek fogjak kikenyszeriteni a jelenlegi vezetesnel hogy valtoztassanak a jelenlegi allaspontjukon, ha nem, hamarabb bukjak a technologiai elonyuket.
Az onvezeto autok, vagy a tenyleg okos rendszerek, az AI-k ettol meg terjedni fognak, most az USA es Japan a ket vezeto az iparagban, onvezeto autokban az USA az elso, de azsia eszmeletlen modon jon fel, Europa bealudt eleg csunyan.
-
Ren Hoek
veterán
Ezt írta:
"Az alap elgondolas abbol indult ki, hogy hogyan lehetne a kozlekedes biztonsagat fokozni,..."
Innentől kezdve fingreszelés ebbe belekötni
Az alap elgondolás valóban ez volt. Biztonságosság, stabilitás, hatékonyság, torlódások elkerülése, közösségi haladás. Mert hát valljuk be, az emberi sofőrök nagyrészét simán el lehetne tiltani az útról, mert vannak útszakaszok amikor konkrétan hátrányba kerülsz ha betartod a sebességhatárt. Egyszerűen nyomnak lefelé, és te leszel a "köcsög hétvégi vezető" aki 60-al megy ahol ott a tábla. Magyarul néhol kisebbségben vannak a szabálykövető sofőrök. Ez pedig igencsak félelmetes emberi tulajdonság. Szerintem a gyökér autósok érezhetően többségben vannak, és az a döbbenetes, hogy ezt észre se vesszük, mert annyira megszoktuk.. csak "dinamikus" vezetésnek tituláljuk... holott életek százait oltják ki naponta a felelőtlen vezetők.
Alapvetően a közösségnek jót tenne, ha ezt az emberi gyarlóságot, mohóságot, állandó rohanást, bizonyítani akarást, agressziót felváltaná egy szabályozható és kiszámítható rendszer...Ez az alapgondolat
Az, hogy erre milyen marketinget és "terméket" épít fel az autóipar, az teljesen más téma... és minden így működik a világban. Magyar termék, biogyümölcs, biztonságos autó stb... ez mint ilyen...
A kérdés már nem az, hogy mikor lesz önvezető forgalom, hanem hogy mikor. Először a kereskedelmi szféra fogja alkalmazni, hiszen ott egyértelműen sokkal olcsóbb egy 24/7 soha elnem fáradó kamion konvojt fenntartani. Aztán jön a civil szféra. A technika szinte adott már most... az ipar rákapott, és még van hová fejlődni.
(+ én már azt is csodának tartom, hogy egy átlag emberi elme ilyen összehangoltan képes nagy sebességű járművekkel közlekedni, mindössze reflexek alapján. Az, hogy erre törvényszerűen nem mindenki alkalmas, mert hót primitív ...ennek ellenére simán kap jogsit, na az a para)[ Szerkesztve ]