Hirdetés
- Az Enermax nagyon belehúzott a "tápozásba"
- Holdbázis és űrkupola az Egyesült Államok csillagászati terveiben
- Nem a képgenerálásnak van köze a képmegjelenítés egyenletességéhez
- A Windows 11 nem akarja ránk erőltetni az AI applikációkat – vagy mégis?
- A Minisforum kiegészítőjével száműzhetjük a VGA-t a házból
Új hozzászólás Aktív témák
-
jaki131313
csendes tag
Üdv Mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni mivel még mondjuk kezdő vagyok a pfsense terén.
A Vas: asrock q1900itx 4Gb Ram plusz 1 pcie 1Gb lan kártya
1. A kérdés az lenne hogy ha a Tp-link 1Gb-os lan kártyát kicserélném egy Intel "82576EB Dual RJ45 Port E1G42ET PCI-E X1 Gigabit Server Adapter ROS VMare" kártyára kell e e valami extra beállítás a pfsense-ben ahoz hogy a hálókártya jól működjön ?2. A feltelepítettem a csomagok közül a Squid-ot proxy-t mindennel eggyütt elméletileg műkszik ,pfblockerNG-t szintén működik.
A kérdés az lenne hogy : fut egy plex server amit távolról is el kellene érjek. Az UPNP & NAT-PMP bekapcsolása után a statusban látszik szépen a dolog de a szerver távoli elérése nem lehetséges. Rájöttem hogy a pfblocker fogja meg az egésszet mert ha letiltom akkor elérhető a szerver.
Mit és hogyan kellene beállítani a pfblockerNG-ben ahoz hogy ne blokkolja a szervert?
Előre is köszönöm a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- VGA kibeszélő offtopik
- Futás, futópályák
- Windows 11
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Derült égből villámcsapás: vége a Ford elektromos kalandjának
- Minden, ami hőszivattyú
- Steam topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- Asrock B75M-ITX + i5-3570k + Kingston 2x4GB ram
- Apple iPhone 15 Pro Max 256 GB Natural Titanium 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S25 Ultra - 12/256 GB Használt, karcmentes 6 hónap garancia
- Razer Blade 17" i7-12800H / 32GB / 1TB / RTX 3080 Ti 16GB / 4K 120Hz