Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz Chapel #21 üzenetére

    Nem ez a lényeg. A régi játékok iszonyú tákolmányoknak tűnnek a maiakhoz képest. Pl. A Max Payne-ben több olyan rész is van, hogy ha rossz helyre állsz, automatikusan meghalsz, vagy bizonyos scriptek nem következnek be. Vagy a GTA III-ban ha sprintelsz egy 5 fokos lejtőn, néha lecsúszol és azonnal meghalsz. Igaz, pár mai játékra is igazak, pl. a Battlefield 3-ban néha az orrom elé "dobja" a hullákat, amiknek már ott kellett volna feküdniük, vagy a hullák a levegőben lebegnek, mint a Tomb Raiderben...
    A régi játékok továbbá teli vannak logikátlanságokkal, könnyű őket kiakasztani. Pl. a Tiberian Sunnál 5x kellett új pályát indítanom, mert elmaradtak a scriptek. Akkoriban fel sem tűntek, mert természetesek voltak az ilyen hibák, de 10-15 év múltán újra végigtolva őket már ég és föld. Tapasztalat, 6 hétig nem volt vga-m, ezért retróztam. Az engine a lényeg, azaz a motor, ami a virtuális valóságot és annak fizikai szabályszerűségeit egyben tartja... Sok dologban bénák a mai játékok, primitívek, csőjátékok, konzumidióta vonásaik vannak, de a technikai kivitelezés alaposságára manapság ritkán lehet panasz.

Új hozzászólás Aktív témák