- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ornagy
tag
válasz
FragMaster #141 üzenetére
Engem majdd csak cryengineben fog érdekelni
-
Erinb
csendes tag
Szóval srácok jó valamire ez a Mantle, vagy csak benchmark programoknak készült?
-
Mozso26
senior tag
válasz
WongFeiHong #130 üzenetére
Nekem 290el akad de csak ritkán, 3-5 percenként akad be a bf4 , de ma még játszani sem tudtam vele mert dx-ben és mantléban is folyamatosan kifagy.
-
powered
tag
válasz
WongFeiHong #130 üzenetére
De van! Nekem 270-el és nem csak mantle, hanem dx-ben is
driver hiba szerintem
-
WongFeiHong
senior tag
R9 280x-el nem próbálta valaki a Battlefield 4-et Mantle-val?
DX11.en fixen megy a single, viszont Mantleval vannak érdekes beakadások. Megáll a kép kb 0.5 mp-re.
Másnak nincs ilyen gond esetleg? -
-
SAABPEPE
tag
Sziasztok AMD Phenom II X4 965 3.4GHz +Asus hd7870
Extreme
API: Mantle
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 5265Average FPS: 14.62
Average Unit Count: 4095
Maximum Unit Count: 5662
Average Batches/MS: 1361.01
Maximum Batches/MS: 1656.52
Average Batch Count: 94603
Maximum Batch Count: 164179
===========================================================Diectx
== Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 2150Average FPS: 5.97
Average Unit Count: 3709
Maximum Unit Count: 5705
Average Batches/MS: 591.01
Maximum Batches/MS: 740.63
Average Batch Count: 98175
Maximum Batch Count: 164508
=========================================================== -
Ornagy
tag
Hogyha valakinek van türelme csinálhatna 1 összefoglaló oldalt ahova mindenki feltöltheti az erdményeit vagy ha nem akkor csinálok én egyet!
-
csabi0805
senior tag
Na akkor megnyugodtam,hogy mindent jól csináltam.
-
csabi0805
senior tag
Én is megcsináltam.
I5 2400 és egy hd 7790
RTS Extrem
DirectX
7.07
Mantle
17.37Szóval több mint dupla fps.Vagyis 2.5 szeres növekedés.Intel 4 magos processzorral.
Én elégedett vagyok vele.
Szerintetek? -
Radványi
aktív tag
Durva!
Nalam nagyon jol mukodik, nem hittem volna, hogy ekkora lesz a kulonbseg.
-
#10691584
törölt tag
Akinek lassú a BF4, esetleg próbálja ki ezt
-
csab1
csendes tag
válasz
FragMaster #106 üzenetére
Mindenre már lassan...
Igen, minden általad leírt dolog megtörtént. Paracelen egy üres szerveren egy adott pontban teszteltem az értékeket és ez jött ki sajna... -
jozsef8
aktív tag
A HD 7000-es széria és pár R9 széria kártyák mikor lesznek elérhetőek mantle formában? Mert ezt valahogy nem említi az AMD.
-
csab1
csendes tag
válasz
szallasi007 #100 üzenetére
Én se gyorsultam... Nekem is lassult!!! És nem 1-2 fps-el, hanem legjobb esetben is csak 10-el! 1hetes konfigon!!! És nem mókoltam semmit... Komolyan mondom ez a vergődés már amit az amd művel...Soha többet nem veszek battlefield-et! Valószínűleg ez is a kukában végzi napokon belül...HOOAH
-
#85552128
törölt tag
-
Ornagy
tag
válasz
dergander #98 üzenetére
Mindenképp GDDR5.
Visszatérve mantle: Azért nincs nagy külömbség BF4-ben INTEL proci alatt, mivel úgy van iptimalizálva eredetileg hogy kevés Rajzolási parancs van a játékban (tehát nem túl sok Tárgy van a térképen egszerre)
Nos a mantle API lényegében akár 9x annyi rajzolást tud végrehajtani mint a DX(Persze ez az elméleti rész ehhez a Hardver is kell ami 9xesét kituja rajzolni ) A "tech demo" épp ezt mutatja be hogy 4000-5000 Egységet rajzol kis folyamatában (Viszonylag tűrhető részletességgel, animálva, efektekkel) és itt azért nagy gyorsulást mutat a Mantle.Még gyerekcipőben van ez a dolog de várhatóan 1-2 év és beindul( vagy eltűnik a porban). Majdd meglátjuk!
-
dergander
addikt
Mégis nagyon sok inteles mondja hogy bf4 nem sokat javult,az amd-s cpu limitet tolja ki ezért az a nagy százalék,intelnél már igyis magasan ment a gpu,nincs mit nagyon gyorsítani.
A techdemo meg engem nem izgat,nemtudok vele játszani. Hamarosan jön a thief aztis megkuksizzuk.Más téma lehet beruházok egy R7 250re,kipróbálni mit dob az a bűvös CF + mantle , kérdés pedig a következő GDDR5 vagy GDDR3al érdemes venni?
-
Ornagy
tag
válasz
dergander #95 üzenetére
Én érteni mond mit, kicsit fura kiolvas, de igaz egy rész.
Amúgy a Mantle nem csak AMDnek jó, hanem Intel CPU-soknak is... Lás A jelnlegi Star Swarmer demo...
A lényeg az hogy nem kell a VGA-nak várni a CPU ra hogy kiadja a parancsokat, saját maga is eléri a memóroiából amit kell. -
dergander
addikt
Konkrétan a mantle nem az inteleseknek lett kitalálva hanem pont az AMD apukra,mert valami rákfene miatt nem tekerte a VGAt meg,most a vga teker a cpu kevesebb szerepet kap. Tömören itt nem az intelre összpontosított,hál istennek igy annyira majd a játék nemfog függni az erős cpuktól.
Számoljon minden feladatot a vga,ott még van rengeteg tartalék. -
jozsef8
aktív tag
válasz
szallasi007 #87 üzenetére
Nekem csak a BF4-el van gondom, ahol nem lett sok gyorsulás (4-5 fps)
-
Mozso26
senior tag
Nekem bf 4 alatt azzonal leáll a játék ahogy az optionsra katintok.
-
#10691584
törölt tag
Nekem valahogy smooth-abbnak tűnik ez a driver (ha béta, ha nem béta) még így is, hogy HD4870-hez moddoltam át. A mantle-ből ugye esélyem sincs látni valamit, de az eddig kipróbált összes játék valahogy "olajozottabban"/folyamatosabban megy (plusz a böngésző is hwaccel-el)
-
jozsef8
aktív tag
Úgy látszik ezzel csak ti nyertetek. Én felraktam mindent, nekem FHD-ban minden fullon, motion blur maxxon, minden ultra HBAO+max MSAA 115% RES. Scale. Eddig volt 41-45 fps-em, most meg van 46-48.
Konfig:
FX 8350 @ 4GHZ
HD 7950 950 Mhz ED.
8 GB 1866 Corsair RAMStar Swarm steam, mantle: 50 FPS átlag minden fullon
DX:27 FPS minden fullon FHD.Valamit rosszul csináltam srácok?
Megjegyzés:
Known Issues
Mantle performance for the AMD Radeon™ HD 7000/HD 8000 Series GPUs and AMD Radeon™ R9 280X and R9 270X GPUs will be optimized for BattleField 4™ in future AMD Catalyst™ releases. These products will see limited gains in BattleField 4™ and AMD is currently investigating optimizations for them.Lehet ezért nem jó?
-
Ornagy
tag
===========================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1658.txt
Version 1.00
02/02/2014 16:58
============================================================= Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R7 200 Series
CPU: AuthenticAMD
AMD A8-6600K APU with Radeon(tm) HD Graphics
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 5575057408
Allocatable Memory: 8796092891136
============================================================= Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\FrameDump_14_02_02_1658.csv
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 2257Average FPS: 6.27
Average Unit Count: 3729
Maximum Unit Count: 5619
Average Batches/MS: 621.92
Maximum Batches/MS: 799.78
Average Batch Count: 99041
Maximum Batch Count: 170120
======================================================================================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1705.txt
Version 1.00
02/02/2014 17:05
============================================================= Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R7 200 Series
CPU: AuthenticAMD
AMD A8-6600K APU with Radeon(tm) HD Graphics
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 5575057408
Allocatable Memory: 8796092891136
============================================================= Configuration ==========================================
API: Mantle
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\FrameDump_14_02_02_1705.csv
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 6033Average FPS: 16.76
Average Unit Count: 3993
Maximum Unit Count: 5588
Average Batches/MS: 1507.24
Maximum Batches/MS: 1892.47
Average Batch Count: 91361
Maximum Batch Count: 173269
===========================================================Közel 300%!!!! os gyorsulás!
nem vártam volna
-
juve600
nagyúr
dx -ben volt amikor 5-6 fps volt és akadt,mantle-nál a minimum 25-26 fps és nem akad,talán ez a legszembetünöbb különbség
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\zoltán\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1629.txt
Version 1.00
02/02/2014 16:29
============================================================= Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R9 200 Series
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i5-3470 CPU @ 3.20GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 8543006720
Allocatable Memory: 140737488224256
============================================================= Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: C:\Users\zoltán\Documents\Star Swarm\FrameDump_14_02_02_1629.csv
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 10423Average FPS: 28.95
Average Unit Count: 4330
Maximum Unit Count: 5629
Average Batches/MS: 505.34
Maximum Batches/MS: 1190.28
Average Batch Count: 20016
Maximum Batch Count: 130344
===========================================================Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\zoltán\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1635.txt
Version 1.00
02/02/2014 16:35
============================================================= Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R9 200 Series
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i5-3470 CPU @ 3.20GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 8543006720
Allocatable Memory: 140737488224256
============================================================= Configuration ==========================================
API: Mantle
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: C:\Users\zoltán\Documents\Star Swarm\FrameDump_14_02_02_1635.csv
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 15577Average FPS: 43.27
Average Unit Count: 4304
Maximum Unit Count: 5560
Average Batches/MS: 880.58
Maximum Batches/MS: 2196.32
Average Batch Count: 22029
Maximum Batch Count: 85598
=========================================================== -
csab1
csendes tag
Érdekes módon nekem ez a fos mantle elvett az fps-ből grafikai beállításonként ultán 8-at, high-on 10-et, mediumon 13-at, low-on 17-et... HD 7850-alatt... Megy is a kukába egyből!
-
harvy666
csendes tag
noh tesztelgettem en is kezdesnek a Starswarm (a gépem 8 giga 1333 RAM 965BE@3.4 és MSI 270x 4GB gaming edition)
DX: 20 fps
Mantle: 35 fps (a dxes minimum 5 fps 15re ugrott a legnagyott urcsatakban, motion blur nelkul nem teszteltem oket valszeg meg tobb lenne)ami a bf4et illeti a betaban volt egy bug win7 alatt amitol 5 masodpercenkent leugrott 5 fpsre es jatszhatatlan lett nah most itt is csinalja, viszont win 8 alatt sokkal jobb lett,eddig alig volt meg 40-45 fpsem akar highon jatszottam akar lowon (illetve ugy sikerult tobbet hozni hogy kulsoleg konfigolva lottem mar be low ala a grafikat) most gyakorlatilag hozza a 45-50 fpst multiban atlagos korulmenyek kozott ultran HBAO-n MSAA 4xen
illetve a SS is hajlando a hatterben neha nem valaszolni futas kozben de siman alt tabbal engedi hogy atvaltsak a futo tesztre
-
m0h0senator
őstag
== Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon HD 7800 Series
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i5-3470 CPU @ 3.20GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 8547446784
Allocatable Memory: 8796092891136
============================================================= Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 8673Average FPS: 24.09
Average Unit Count: 4226
Maximum Unit Count: 5656
Average Batches/MS: 513.43
Maximum Batches/MS: 1364.94
Average Batch Count: 24764
Maximum Batch Count: 137755
-----------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------
API: Mantle
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 17109Average FPS: 47.52
Average Unit Count: 4371
Maximum Unit Count: 5822
Average Batches/MS: 842.01
Maximum Batches/MS: 2654.17
Average Batch Count: 20281
Maximum Batch Count: 175119 -
Zack0079
csendes tag
Sziasztok!
Lehet kicsit OFF, de utánanézés után sem találva semmit, megosztanám veletek is.
Amióta a 14.1-es driver van fennt, a Minecraft-ban semmi grafika és textúra. Így: http://i.imgur.com/PPDai44.png
Esetleg valaki valami megoldás? -
Csak érdekességnek, mert a #32-es hsz.-ben lévő javaslatomat látom senki sem fogadta meg.
Hogy a felesleges dolgokat egyszerűsítsük, a gépem adatai az felhasználói adataimnál megtekinthető, RTS módban futtattam, 1920x1080 felbontás mellett, először Extreme, aztán Custom (Extreme minusz Motion Blur) az alap 6 perces teszttel. A GPU kihasználtságot MSI Afterburnerrel néztem:
Dx11, Motion Blur on:
Average FPS: 9.44
Average Unit Count: 4046
Maximum Unit Count: 5619
GPU usage: 35-37%Mantle, Motion Blur on:
Average FPS: 27.15
Average Unit Count: 4068
Maximum Unit Count: 5269
GPU usage: 70-77%Dx11, Motion Blur off:
Average FPS: 32.52
Average Unit Count: 4107
Maximum Unit Count: 5245
GPU usage: 55-59%Mantle, Motion Blur off:
Average FPS: 58.13
Average Unit Count: 4234
Maximum Unit Count: 5371
GPU usage: 99% (konstans)Mi a konkluzió?
A teszt erősen CPU limitált, egy tuningolt, 1050/1500Mhz-en futó Radeon 7950-est egy 4,3Ghz-en futó i5-3570K sem képes kifuttatni extreme részletesség mellett, még Mantle alatt sem, ebből azt lehet lekövetkeztetni, hogy a játék elég erősen támaszkodik a CPU-ra. Ebben az a legmeglepőbb, hogy a Motion Blur kikapcsolásával hirtelenjében 3x akkora lett az FPS Dx11 alatt, míg bő 2x akkor Mantle alatt, egyedül az utóbbi esetében lehet látni, hogy a teszt GPU limitált lett. Mi köze van a Motion Blur-nek a CPU-hoz, tehetjük fel a kérdést... Erre feltehetően érdemben csak az Oxide emberkéi tudnának válaszolni.
-
proci985
MODERÁTOR
szoval akkor a crossfire + eyefinity frame pacing fix meg mindig sehol. (legutoljara januart mondtak)
meg jo, hogy en annyira erre nem vagyok erzekeny.
-
evo86
csendes tag
i5 4570 + 7870 Tahiti
== Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon HD 7800 Series
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i5-4570 CPU @ 3.20GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 8517128192
Allocatable Memory: 140737488224256
============================================================= Configuration ==========================================
API: Mantle
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 8144Average FPS: 22.62
Average Unit Count: 3987
Maximum Unit Count: 5466
Average Batches/MS: 1950.37
Maximum Batches/MS: 2525.38
Average Batch Count: 87405
Maximum Batch Count: 171671
============================================================= Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 3091Average FPS: 8.58
Average Unit Count: 3993
Maximum Unit Count: 5721
Average Batches/MS: 897.76
Maximum Batches/MS: 1240.30
Average Batch Count: 102336
Maximum Batch Count: 162903
=========================================================== -
Petyyyyy
addikt
Ennek sok értelme nincs egyelőre, azon kívül, hogy aktiválható BF4-ben a Mantle. A sok sírás elkerülése érdekében elég lett volna, ha megmondják, hogy igen kész van, de nem kapjátok meeeg.
Csak ha lesz belőle stabil(abb), esetleg WHQL verzsön. Csak sajna nem volt választás, a nép szava győzött és tartani akarták a határidőt.
-
Jacek
veterán
4.5ghz megy az ivy a VGA meg egy TahitiLE 1200/1600 és nem boostol le..természetesen extrem
== Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 3698Average FPS: 10.27
Average Unit Count: 3933
Maximum Unit Count: 5773
Average Batches/MS: 1017.58
Maximum Batches/MS: 1444.69
Average Batch Count: 97550
Maximum Batch Count: 172138
============================================================= Configuration ==========================================
API: Mantle
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 10399Average FPS: 28.88
Average Unit Count: 3941
Maximum Unit Count: 5248
Average Batches/MS: 2383.55
Maximum Batches/MS: 3114.29
Average Batch Count: 83593
Maximum Batch Count: 169567
=========================================================== -
roommate
csendes tag
hd7790 -en szinte semmi változás nem történt...
parasztvakítás ez az egész -
Tazsam01
tag
Először kedvesen megjegyeztem úgy általánosságban.
Aztán feljöttem a forumra és volt 2 újabb follow teszt. Ezért voltam határozottabb. Elnézést ha a lelkedbe gyalogoltam de mint az eredmények is mutatják itt van a különbség amit kerestetek.
A nitrous pont azért született, hogy lehessenek ilyen stratégiák, ha jól emlékszem eddig 3 játék készül rá. -
pvtfoley
csendes tag
GPU: AMD Radeon HD 7700 Series
CPU: AuthenticAMD
AMD Athlon(tm) X4 750K Quad Core Processordx extreme rts mode
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 2001Average FPS: 5.56
Average Unit Count: 3596
Maximum Unit Count: 5564
Average Batches/MS: 538.30
Maximum Batches/MS: 689.58
Average Batch Count: 96969
Maximum Batch Count: 172184mantle extreme rts mode
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 5203Average FPS: 14.45
Average Unit Count: 4047
Maximum Unit Count: 5771
Average Batches/MS: 1334.06
Maximum Batches/MS: 1721.42
Average Batch Count: 93352
Maximum Batch Count: 169333 -
TechArtist
aktív tag
No, egy RTS-es teszt:
API: DirectX
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 2993Average FPS: 8.31
Average Unit Count: 3972
Maximum Unit Count: 5654
Average Batches/MS: 865.30
Maximum Batches/MS: 1139.39
Average Batch Count: 102691
Maximum Batch Count: 176877
============================================================= Configuration ==========================================
API: Mantle
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 8860Average FPS: 24.61
Average Unit Count: 4039
Maximum Unit Count: 5545
Average Batches/MS: 2065.25
Maximum Batches/MS: 2688.96
Average Batch Count: 85278
Maximum Batch Count: 177416
=========================================================== -
finkelstein
tag
Ha a bf4-ben beállítom a mantle api-t, akkor újra kell indítani a játékot? Mert nekem úgy tűnik, hogy ha nem eszközölök újraindítást, akkor a d3d-t használja továbbra is. Így méginkább világos, hogy miért nem tapasztaltam sebességbeli változás.
-
Jack@l
veterán
Ide is beírom:
Teszteltem az új drivert star swarm-al.
Konfig: 2500k + 7970, mindkettő alapon
Follow bench, Extreme mode:
DX: 26.36
Mantli: 46.76
Extreme mode, kikapcsolva a motion blur-t:
DX: 67.81
Mantli: 68.08
Ami látszik, hogy valami irtó pocsékoló módon csinálták meg a motion blurt, valószínű többször is kirajzolja egy képen ugyanazt az objektumot. Ehelyett egy szépen egyszerűen megírt 2d shaderrel megoldhaták volna összvissz pár fps árából.
A rendesen megírt játékok kb annyit profitálnak mantliból, mint sw motion blur nélkül. (0.3%) -
pvtfoley
csendes tag
Sziasztok!
Lefuttattam a Star Swarm tesztet gondoltam megosztom az eredményeket.
config: amd athlon x4 750k, amd hd 7770
dx extreme beállításokkal:Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 5306
Average FPS: 14.74
Average Unit Count: 4019
Maximum Unit Count: 5530
Average Batches/MS: 332.04
Maximum Batches/MS: 750.77
Average Batch Count: 25148
Maximum Batch Count: 118811mantle extreme:
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 6981
Average FPS: 19.39
Average Unit Count: 3787
Maximum Unit Count: 5525
Average Batches/MS: 375.69
Maximum Batches/MS: 1542.90
Average Batch Count: 19414
Maximum Batch Count: 118006bf4-et még nem próbáltam de megnézhetem azt is, ha esetleg van rá igény
-
Kasya
nagyúr
Ha jol ertem, ezt akkor felesleges feltenni Intel proci melle? Valamint a Mantlen-n kivul mas ujitas nincs benne...
-
Tazsam01
tag
válasz
enginev3.0 #42 üzenetére
Ne follow hanem rts módban teszteljetek, follow módban sokszor egy egység sem látszik a képen, nem stressel eléggé.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Végül is nem csúszott februárra.
-
Tazsam01
tag
DX
== Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon HD 7800 Series
CPU: AuthenticAMD
AMD FX(tm)-8350 Eight-Core Processor
Physical Cores: 4
Logical Cores: 8
Physical Memory: 8500195328
Allocatable Memory: 8796092891136
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 2269Average FPS: 6.30
Average Unit Count: 3716
Maximum Unit Count: 5616
Average Batches/MS: 638.01
Maximum Batches/MS: 799.64
Average Batch Count: 100345
Maximum Batch Count: 168370
===========================================================Mantle
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 6593Average FPS: 18.31
Average Unit Count: 4051
Maximum Unit Count: 5597
Average Batches/MS: 1587.08
Maximum Batches/MS: 1964.41
Average Batch Count: 87573
Maximum Batch Count: 162230
=========================================================== -
enginev3.0
félisten
Lefutott a DX teszt, feltettem az új drivert, majd egyszer csak újraindult a gép magától
-
juve600
nagyúr
válasz
Sontir Fel #38 üzenetére
az se rossz......
win 8.1 elvileg frissiti a drivereket magától,de ez meg beta driver
-
Sontir Fel
őstag
Nekem nem indul a telepites, win 8.1 kiirja, hogy sikeresen megvedte a gepet egy kartevotol
-
stefi76
aktív tag
válasz
Johnny Cage #25 üzenetére
Nem kell újratelepíteni ilyenkor, elég az újraindítás, amíg nem piszkálod megint az órajelet.
-
juve600
nagyúr
válasz
enginev3.0 #34 üzenetére
BF4 vagy
Star Swarm benchmark is támogatja a Mantle-t, Steam-ról tölthetőez kettő amivel ki tudod próbálni
-
enginev3.0
félisten
Ki akarom én is próbálni, hogy tudom ellenőrizni hogy milyen javulást hozott?
Csak Cs: Go van fent, de ha kell felteszek más játékot, csak melyiket, és abban hogy ellenőrizzem?
-
.LnB
titán
Nos nekem helyenként van 10-15fps plussz-om. De nem mindig, valószínűleg itt lép be a GPU limit. Nagy darálásba, leesik így is, de még játszható szintig. Viszont szépen játszható még mindig.
-
prakp
csendes tag
Nekem 8470D-vel meg sem jelent a renderer kiválasztása opció... De directxben is javított valamelyest.
-
Johnny Cage
addikt
válasz
Johnny Cage #13 üzenetére
annyira jöttem rá, h bekapcsolt overdrive-al visszaugrik a GPU órajele 350mhz-re és hiába kapcsolom utána már ki, az ott megkövül.. driver újratelepítés megoldotta, de az overdrive-ot most meg nem merem bekapcsolni.
-
powered
tag
válasz
finkelstein #22 üzenetére
Én néztem Fps-t , nekem sajnos semmit nem változott, Frapsal néztem más nem volt hirtelen.
Vajon ha átteszem Mantle-ra akkor restartolni kell a játékot?
-
bozont
veterán
válasz
finkelstein #16 üzenetére
Elvileg CF rendszerrel nem megy még rendesen a dolog:
Known Issues
- Mantle performance for the AMD Radeon™ HD 7000/HD 8000 Series GPUs and AMD Radeon™ R9 280X and R9 270X GPUs will be optimized for BattleField 4™ in future AMD Catalyst™ releases. These products will see limited gains in BattleField 4™ and AMD is currently investigating optimizations for them.
- Multi-GPU support under DirectX® and Mantle will be added to StarSwarm in a future application patch
- Intermittent stuttering or stability issues may occur when utilizing Mantle with AMD CrossFire™ technology in BattleField 4™ - AMD recommends using the DirectX code path when playing Battlefield 4 with multiple GPUs. A future AMD Catalyst release will resolve these issues
- Notebooks based on AMD Enduro or PowerXpress™ technologies are currently not supported by the Mantle codepath in Battlefield 4™
- AMD Eyefinity configurations utilizing portrait display orientations are currently not supported by the Mantle codepath in Battlefield 4™
- AMD Eyefinity technology is not currently supported in the Star Swarm application
- AMD testing for the AMD Catalyst™ 14.1 Beta Mantle driver has been concentrated on the following products: AMD Radeon™ R9 290X, R9 290, R9 280, R9 270, R7 260X, R7 260, HD 7000 Series, HD 8000 Series, A10-7850K and A10-7700K. Future AMD Catalyst™ releases will include full test coverage for all AMD products supported by Mantle.
- Graphics hardware in the AMD A10-7850K and A10-7700K may override the presence of a discrete GPU under the Mantle code path in Battlefield 4™
- Frame Pacing for Dual Graphics and non-XDMA configurations above 2560x1600 do not currently work with Battlefield 3 and Battlefield 4. An upcoming release will enable support
- DX9 Dual graphics is not supported in AMD Catalyst 14.1 Beta. An upcoming release will enable support -
powered
tag
Star Swarm
Follow scenario ,Extreme sett, Timed run(6min)
i5-2500k@4ghz R9 270@1050/1500
Mantle : Average FPS: 44.40
DirectX: Average FPS: 34.35(sikerült kikapcsolni az IGP-t)
-
wednesday
őstag
válasz
finkelstein #16 üzenetére
Ha nem is gyorsul úgy önmagában nálad a játék (az erős CPU miatt) arra azért kíváncsi lennék, hogy mennyire "szór" az FPS. Tehát Mantle alatt stabilabb, mint DX alatt vagy nem?
Magyarán mennyire fix a frame. Elméletben ez is jobb.
-
Alister71
nagyúr
válasz
finkelstein #16 üzenetére
Mivel monitoroztad a BF4 alatt?
Ha mantle-ba indítom, az nem mutat semmit.
-
finkelstein
tag
Bf4 alatt nálam kb. ugyanazzal a sebességgel megy mint a dx11. Mivel már dx11 mellett is közel 100%-os volt mindkét gpu használata, ezért nem is lepődtem meg. Ezek szerint egy i73820 cpu elég egy 7970cf rendszerbe.
Ami viszont a legnagyobb pozitívum, hogy megszűntek a dx11 alatti folyamatos fagyások. -
Alister71
nagyúr
válasz
Johnny Cage #13 üzenetére
Milyen vga-hoz raktad?
-
Johnny Cage
addikt
amióta feltettem, nálam az órajelek egyszerűen megfagytak, nem hajlandóak 3D módba kapcsolni.. kb. 5fps-t kapok minden játékban. más nem tapasztalt ilyet?
-
juve600
nagyúr
válasz
Snip3r_HUN #4 üzenetére
neked semmit ,mit akarsz még ,nem elég BF4-ben az a 200fps ???
-
evo86
csendes tag
A 14.1 driver tökéletesen megy, szemmel látható a folyamatosság i5 4570 + 7870 Black. Csak igy tovább AMD!
-
powered
tag
Bf4- Optionsba lépve kilép a játékból. Star swarm test futtatás gomb után összeesik.Ennyit a driverről.
-
Snip3r_HUN
addikt
HD7970 - i5 3570k párossal kíváncsi leszek mennyit dob
-
WongFeiHong
senior tag
Na jövőhéten úgy néz ki lecserélem egy időre a zöldeket.
-
Atom_Anti
senior tag
Jó látni hogy a 8000-es széria is támogatott, viszont Vistára már nem készít AMD meghajtót?
-
mongoose123
aktív tag
Wohoo
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Nyaralás topik
- Macska topik
- bambano: Bambanő háza tája
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 8GB COOLER MASTER CMP 510 CM 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy Watch Ultra LTE 47mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Iphone 16E 128GB Fekete Bontatlan 24 Hónap Garancia
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged