Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ornagy
tag
===========================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1658.txt
Version 1.00
02/02/2014 16:58
============================================================= Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R7 200 Series
CPU: AuthenticAMD
AMD A8-6600K APU with Radeon(tm) HD Graphics
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 5575057408
Allocatable Memory: 8796092891136
============================================================= Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\FrameDump_14_02_02_1658.csv
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 2257Average FPS: 6.27
Average Unit Count: 3729
Maximum Unit Count: 5619
Average Batches/MS: 621.92
Maximum Batches/MS: 799.78
Average Batch Count: 99041
Maximum Batch Count: 170120
======================================================================================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1705.txt
Version 1.00
02/02/2014 17:05
============================================================= Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R7 200 Series
CPU: AuthenticAMD
AMD A8-6600K APU with Radeon(tm) HD Graphics
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 5575057408
Allocatable Memory: 8796092891136
============================================================= Configuration ==========================================
API: Mantle
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\FrameDump_14_02_02_1705.csv
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 6033Average FPS: 16.76
Average Unit Count: 3993
Maximum Unit Count: 5588
Average Batches/MS: 1507.24
Maximum Batches/MS: 1892.47
Average Batch Count: 91361
Maximum Batch Count: 173269
===========================================================Közel 300%!!!! os gyorsulás! nem vártam volna
A győztesek nem várnak a lehetőségre, hanem megteremtik azt!
-
Ornagy
tag
válasz dergander #95 üzenetére
Én érteni mond mit, kicsit fura kiolvas, de igaz egy rész.
Amúgy a Mantle nem csak AMDnek jó, hanem Intel CPU-soknak is... Lás A jelnlegi Star Swarmer demo...
A lényeg az hogy nem kell a VGA-nak várni a CPU ra hogy kiadja a parancsokat, saját maga is eléri a memóroiából amit kell.A győztesek nem várnak a lehetőségre, hanem megteremtik azt!
-
Ornagy
tag
válasz dergander #98 üzenetére
Mindenképp GDDR5.
Visszatérve mantle: Azért nincs nagy külömbség BF4-ben INTEL proci alatt, mivel úgy van iptimalizálva eredetileg hogy kevés Rajzolási parancs van a játékban (tehát nem túl sok Tárgy van a térképen egszerre)
Nos a mantle API lényegében akár 9x annyi rajzolást tud végrehajtani mint a DX(Persze ez az elméleti rész ehhez a Hardver is kell ami 9xesét kituja rajzolni ) A "tech demo" épp ezt mutatja be hogy 4000-5000 Egységet rajzol kis folyamatában (Viszonylag tűrhető részletességgel, animálva, efektekkel) és itt azért nagy gyorsulást mutat a Mantle.Még gyerekcipőben van ez a dolog de várhatóan 1-2 év és beindul( vagy eltűnik a porban). Majdd meglátjuk!
A győztesek nem várnak a lehetőségre, hanem megteremtik azt!
-
Ornagy
tag
Hogyha valakinek van türelme csinálhatna 1 összefoglaló oldalt ahova mindenki feltöltheti az erdményeit vagy ha nem akkor csinálok én egyet!
A győztesek nem várnak a lehetőségre, hanem megteremtik azt!
-
Ornagy
tag
válasz FragMaster #141 üzenetére
Engem majdd csak cryengineben fog érdekelni
A győztesek nem várnak a lehetőségre, hanem megteremtik azt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Spigen Lite Fit Ultra Apple Watch 42-44-45-49MM kék szíj
- Apple Watch 42/44/45/49MM Alpine loop zöld színben, M-es méretben
- PlayStation 5 825GB lemezes (CFI-1216A), 2db kontroller, 2025.11.13-ig garanciás
- ÚJ! Eredeti Apple iPhone 13 Pro Magsafe bőrtok aranybarna színben
- LG 65C11LB 4K OLED 2028-ig gari!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen