- Autós kamerák
- Home server / házi szerver építése
- Unigine Superposition Benchmark
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ornagy
tag
===========================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1658.txt
Version 1.00
02/02/2014 16:58
============================================================= Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R7 200 Series
CPU: AuthenticAMD
AMD A8-6600K APU with Radeon(tm) HD Graphics
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 5575057408
Allocatable Memory: 8796092891136
============================================================= Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\FrameDump_14_02_02_1658.csv
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 2257Average FPS: 6.27
Average Unit Count: 3729
Maximum Unit Count: 5619
Average Batches/MS: 621.92
Maximum Batches/MS: 799.78
Average Batch Count: 99041
Maximum Batch Count: 170120
======================================================================================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1705.txt
Version 1.00
02/02/2014 17:05
============================================================= Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R7 200 Series
CPU: AuthenticAMD
AMD A8-6600K APU with Radeon(tm) HD Graphics
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 5575057408
Allocatable Memory: 8796092891136
============================================================= Configuration ==========================================
API: Mantle
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\FrameDump_14_02_02_1705.csv
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 6033Average FPS: 16.76
Average Unit Count: 3993
Maximum Unit Count: 5588
Average Batches/MS: 1507.24
Maximum Batches/MS: 1892.47
Average Batch Count: 91361
Maximum Batch Count: 173269
===========================================================Közel 300%!!!! os gyorsulás! nem vártam volna
A győztesek nem várnak a lehetőségre, hanem megteremtik azt!
-
Ornagy
tag
válasz dergander #95 üzenetére
Én érteni mond mit, kicsit fura kiolvas, de igaz egy rész.
Amúgy a Mantle nem csak AMDnek jó, hanem Intel CPU-soknak is... Lás A jelnlegi Star Swarmer demo...
A lényeg az hogy nem kell a VGA-nak várni a CPU ra hogy kiadja a parancsokat, saját maga is eléri a memóroiából amit kell.A győztesek nem várnak a lehetőségre, hanem megteremtik azt!
-
Ornagy
tag
válasz dergander #98 üzenetére
Mindenképp GDDR5.
Visszatérve mantle: Azért nincs nagy külömbség BF4-ben INTEL proci alatt, mivel úgy van iptimalizálva eredetileg hogy kevés Rajzolási parancs van a játékban (tehát nem túl sok Tárgy van a térképen egszerre)
Nos a mantle API lényegében akár 9x annyi rajzolást tud végrehajtani mint a DX(Persze ez az elméleti rész ehhez a Hardver is kell ami 9xesét kituja rajzolni ) A "tech demo" épp ezt mutatja be hogy 4000-5000 Egységet rajzol kis folyamatában (Viszonylag tűrhető részletességgel, animálva, efektekkel) és itt azért nagy gyorsulást mutat a Mantle.Még gyerekcipőben van ez a dolog de várhatóan 1-2 év és beindul( vagy eltűnik a porban). Majdd meglátjuk!
A győztesek nem várnak a lehetőségre, hanem megteremtik azt!
-
Ornagy
tag
Hogyha valakinek van türelme csinálhatna 1 összefoglaló oldalt ahova mindenki feltöltheti az erdményeit vagy ha nem akkor csinálok én egyet!
A győztesek nem várnak a lehetőségre, hanem megteremtik azt!
-
Ornagy
tag
válasz FragMaster #141 üzenetére
Engem majdd csak cryengineben fog érdekelni
A győztesek nem várnak a lehetőségre, hanem megteremtik azt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Hoppá! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-10875H 32/512 Quadro RTX 3000 6GB FHD
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell 7390 13,3" FULL HD/i5-8250U/DDR4 8Gb/256GB M2 SSD/HDMI/4G/CAM/BT/Wifi/Új AKKU 1 Év Gari!
- Aszta! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i9-10885H 64/512 Quadro RTX 5000 16GB! FHD
- Thrustmaster racing clamp kézifék tartó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest