Új hozzászólás Aktív témák

  • nemlehet

    őstag

    válasz SunMount3r #1 üzenetére

    Engem bugoktól eltekintve meglepne, ha a ReBAR teljesítménycsökkenést okozna. Ugye ez igazából csak annyit csinál, hogy a VGA frame buffer-hez a CPU nem 256 MB blokkokban fér hozzá, hanem akár teljes egészében, így ott ahol ez volt a szűk keresztmetszet ott kiikatatódik egy bottleneck.

    Ettől nyilván nem fog semmilyen VGA megtáltosodni, de ahol nagyon intenzív write-read van a frame bufferben ott számíthat. Amúgy tudtommal ennek csak dedikált VGA-nál van értelme, egy IGP-nél eleve hozzáfér a CPU.

    Magam részéről be van kapcsolva, a 3060 Ti-on volt ahol megszűntette a texture poppingot illetve talán a minimum frame rate javult 1-2 játékban, de nem szoktam tesztelgetni külön, nem mértem ki.

    Amúgy ez ugyan az mint az AMD féle SAM, csak ez már intel CPU-val (11 Gen-től) és Nvidia GPU-val is működik.

Új hozzászólás Aktív témák