Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #34 üzenetére

    Az OpenGL problémája API szintű, mivel a fordításnál nincs köztes shader IR, vagyis minden gyártóra alternatív shader az ideális. Ezt például a Doom eléggé jól kezeli, mert gyártóspecifikus shadereket generál az ID tech 6 ennek a problémának a kezelésére. Emellett az OpenGL implementáció is gyártóspecifikus. Van egy az NV-nek, egy az AMD-nek és egy az Intelnek.
    Ami miatt az AMD sokat gyorsult a Vulkan alatt az a shader intrinsics. Emiatt Vulkan alatt van egy szabványos implementáció mindenkinek, és egy úgynevezett gyors implementáció az AMD-nek.

    Az NV-n azért nem ideális a Doom, mert nehezen tudtak megfelelni a GeForce page table modelljének. Azt egyébként sosem ígérte az ID, hogy a Vulkan GeForce-on is gyorsít. Csak az AMD-n gyorsít, mert ott van olyan mélységekben dokumentálva az architektúra, hogy ebből előnyt építsenek egy programon belül.

Új hozzászólás Aktív témák