- Szó szerint táptitán az FSP legfrissebb üdvöskéje
- Bluetooth hangszórók
- SSD kibeszélő
- Az új Radeonok is a hagyományos tápcsatlakozóra szavaznak
- Ugee UT2 - mókás kis rajztablet
- Apple asztali gépek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem ezzel van a baj, hanem azzal, hogy túlkoros az API, sok a legacy funkció, nem úgy működik, ahogy a modern hardverek, a kiterjesztések bizonyos függvényekkel nem kompatibilisek, nincs egységesítve a shader fordítás és mire ezek mellet írsz egy működő komplex rendert, addigra minden hardver esetleges saját API-jára is megírhattad volna a programot.
Most ezzel az AEP-vel csak azt éri el a Google, hogy xy iOS vagy Windows Phone port nem, vagy csak butításokkal fog megjelenni Androidon. Ez olyan, mint a SteamOS esete. Hiába van ott az OpenGL 4.x-ben a funkció, ha nem lehet kihasználni valamilyen probléma miatt. A játék megjelenik, csak butított grafikával, aztán lehet lázadni a fórumokon, hogy biztos az Apple meg az MS van a háttérben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest