Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz smkb #4 üzenetére

    Nem ezzel van a baj, hanem azzal, hogy túlkoros az API, sok a legacy funkció, nem úgy működik, ahogy a modern hardverek, a kiterjesztések bizonyos függvényekkel nem kompatibilisek, nincs egységesítve a shader fordítás és mire ezek mellet írsz egy működő komplex rendert, addigra minden hardver esetleges saját API-jára is megírhattad volna a programot.

    Most ezzel az AEP-vel csak azt éri el a Google, hogy xy iOS vagy Windows Phone port nem, vagy csak butításokkal fog megjelenni Androidon. Ez olyan, mint a SteamOS esete. Hiába van ott az OpenGL 4.x-ben a funkció, ha nem lehet kihasználni valamilyen probléma miatt. A játék megjelenik, csak butított grafikával, aztán lehet lázadni a fórumokon, hogy biztos az Apple meg az MS van a háttérben.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák