Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kódolás Qwen3-mal saját gépen, Cline AI-alapú autonóm kódolási ágenssel
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- BIOS frissítés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Példátlan a 2 nm-es TSMC node iránti kereslet
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomPack
őstag
Nem az appja miatt népszerű az uber, hanem az ára miatt, és a hatalmas médiahype miatt. Amit a kedves utas fizet ki, ha már itt tartunk... Mert ugye a költség az utasnál csapódik le.
Miért kell kifizetni a fuvar negyedét az Ubernek, ha ez közösségi szolgáltatás? Mi ebben az innováció, miért kerül az utasnak 2x annyiba az app használata, mintha taxiszolgáltatást venne igénybe appal és telefonos kisasszonnyal?
A sofőrnek miért éri meg napi 10 ezer haszonért 3-400Km-t belevernie az autójába a városban? Először jó keresetnek tűnik, de ebből nem fogja 3 évente lecserélni az autóját úgy, hogy a jelenlegit szervizeli is. A matek ezt mutatja. 10 év alatt 1 millió km-er, az 1 millió km! Ha csak tényleg költségmegosztás lenne, akkor nyilván nem számít az amortizáció! De ez nem az, ez vállalkozás, aminek meg kell térülnie, és amire ráhazudja a hangzatos féligazságot az Uber!
De ameddig lószar van, veréb is lesz, a kihullottak helyére jönnek az újak, akik majd pár hónap után elkezdenek számolgatni. Ezt használja ki az Uber. Röhögve tömi a zsebét, ameddig mi itt vitatkozunk. -
E770
aktív tag
tipikus, abszolút tipikus: [link]
-
Möhe
addikt
Nekem csak az a fura,hogy itt (máshol sem) a hozzászólásokban még nem olvastam olyant,ahol az uber sofőr nyúlta volna le az illetőt. De taxis negatív példát igen. Ezen tessék elgondolkozni annak aki vérszemet kap az uber láttán. A személyes érintettséget vegyétek alapul,ne azt,hogy a gazdaságra milyen hatása van (adó és egyéb) ,aztán lehet kardoskodni hogy hol a kiskapuja ennek a transzportnak.
szvszu.i.: szeretnék egy uber sofőr tapasztalatát is megismerni,hogy mégis milyen ez belülről, számokkal, észrevételekkel , tapasztalattal. A taxisat már tudjuk.
-
E770
aktív tag
- bizony, ez verseny
szerintem a jelenlegi jogszabály megalkotását követően nem jelent meg plasztikusan az a hatalmas ellenszenv, felháborodás amit minden normális gondolkodású emberben okozott
az elit taxi és nem taxi, az oszkárok és a sofőr szolgálatok mellett mégis az Uber megjelenése váltotta ki szerintem a korábbi felháborodás helyre tételét: ha a sárga taxik ezt a fix tarifát elintézték maguknak, de van jobb, akkor sárga taxival többet nem megyek- a legfontosabb a tisztaság és korrektség és a taxik jellemzőek ezek ellentéte - még a hiénáik nélkül is
öröm megszabadulni az átverő, lenyúlós taxiktól
a fix tarifa egy vicc pesten, sosem tudhatod mennyivel fog meglopni a taxis- bejelenteni utólag, hogy átvert egy taxis? és mégis hogyan bizonyítom, hogy buherát a taxiórája vagy be sem kapcsolta? agyrém
a megelőző kontroll a legjobb hatékonyságú
az Uber sofőrnek az érdeke, hogy precíz legyen
a taxisnak az az érdeke, minél több pénzt nyúljon le, mert a fuvar után nem marad nyoma a csalásának- mi a rossz vagy mi lehet jobb annál, ha azt mondod: köszönöm, itt jó lesz és ezzel már fizettél is?
-
Béééla
őstag
Ezek szerint a cigicsempészet előre mutató tevékenység...
Szalmabábozás ezerrel...Nem lehet pontos a költségkalkuláció, mert egyszerre számol perc és km díjat.
Akkor megyek és felgyújtom az NNG, Google, HERE és sok egyéb székházát, hogy a világ az elképzeléseidhez igazodjon. Melyik normális térképszoftver nem számol forgalommal? (és meglehetősen pontosan teszik)Aha. Meg persze. Meg ja. Ha átvert a taxisofőr felvetted a telefonod, és bejelentetted egyszer is? Ja hogy ja
Megelőzésnek hívják (nem kell taxiba szállni, vagy előtte egyet számolni kell), és ismeretlen terepen nem tudhatod meg, hogy átvert-e, csak utólag. Vagy akár az is előfordulhat, hogy aznap tényleg futóverseny van a városban vagy baleset volt a jó úton, esetleg épp bontják, és azért tekereg. (de amíg nincs róla számlád, mivel bizonyítod hogy utaztál?)Sztem meg nem a legjobb. Sőőőt sokkal rosszabb mint kártyával fizetni. Ez van.
Mert NEM kártyával fizetsz az Übernél, hanem a kápé átvarázsolódik a pénztárcádból. Zseniális vagy! Melyik troll új regje tetszik lenni? -
redgreg
tag
"""új szolgáltatás visszahozza a versenyt a piacra"""
Sosem fogom megérteni, hogy hogy van pofátok versenyről beszélni egy olyan szolgáltató esetén, aki semmilyen szabályt nem tart be, ami rá vonatkozna... Ezek szerint a cigicsempészet előre mutató tevékenység...
"""pontos költség kalkuláció, nincs átverés"""
Nem lehet pontos a költségkalkuláció, mert egyszerre számol perc és km díjat. Szóval Szentendréről Pünkösdfürdőig nagyságrendi eltérés is lehet reggel 6 és este 7 órás út között...
""" felhasználói kontroll a sofőr felett"""
Aha. Meg persze. Meg ja. Ha átvert a taxisofőr felvetted a telefonod, és bejelentetted egyszer is? Ja hogy ja
"""a legjobb fizetési mód"""
Sztem meg nem a legjobb. Sőőőt sokkal rosszabb mint kártyával fizetni. Ez van.
-
Jajj, ne már! Ugye ezt hatalmas bullshitet te se gondolod komolyan?
Magad is elismered, hogy volt egy fapados taxi app amit senki se használt? Vajon csak nem azért mert fapados volt? A sofőr értékelés az app-on keresztüli bankkártyás fizetés, illetve a tervezett út összege csak nem ezek hiányoztak abból a csodálatos taxis app-ból amit senki se használt? És mivel senki se használta így nem is kellett foglalkozni vele és mivel senki se fejlesztette senki se foglalkozott vele. 22-es csapdája?
Miért van az az érzésem az ilyen hozzászólásoknál, hogy nem objektív az illető?
-
redgreg
tag
"""Hidd el, a iPhone 3G környékén írt volna valaki GPS alapján címre rendelős, a viteldíjra becslést adó appot (NYOLC éve, hogy a technikai lehetőség adott!) akkor tarolta volna a piacot. De azért tenni is kellett volna valamit...""""
Aha, meg ja, meh izé. Az UBER azért lett sikeres mert olcsó. Már amikor...
Eleve, ha az UBER elhinné, hogy ez elég, akkor azt mondaná, hogy oké, elfogadjuk a fix tarifát (ami lehet, hogy hülyeség, de attól, hogy valami hülyeség még nem kikerülhető szabály) bejegyeztetjük magunkat mint fuvarszervező, aztán had menjen... Ő csak jól jár, hisz a 280 Ft 20% magasabb
53
""""nem a rendelés a nagy csoda, hanem a gps alapú fuvarmérés és az automatikus fizetés, aztán persze az értékelés is, de ezt leginkább a sofőr hozzáállásából látod"""Meg az autó műszaki állapotát és a sofőr egészségi állapotát is...
Ku'leth
Tehát a drosztért és a buszsávért a taxis fizet. Ez nem igazán optimalizálható dolog, merhogy az engedélyéhez kell. Szóval ez az érved bukós.
Az egyéb személygépkocsis-személyszállítás törvényi feltételeinek se felel meg az UBER. Már azt az amúgy tényleg nem hűű de rohadtul szívatás dolgot se lépte meg, hogy Magyarországon bejegyezze a személyszállító tevékenységet. Pedig ez aztán nagyon-nagyon hűű meg ha...
34:
"""az Uber szolgáltatásánál nincs tisztább és átláthatóbb - és mindig kapsz számlát"""
Azt leszámítva, hogy Uniós előírások és a banktitok alapján magánszámlákba nem lát bele a NAV, márpedig az UBERes pénzmozgás magánszámláról magánszámlára vándorol átlátható.
És persze számlát is ad, ami ugyan nem felel meg a számlatörvénynek, de legalább van(Amúgy tényleg
)
35:
Ezt a hatalmas érvet... Most vágjak vissza azzal, hogy én nem, de neked mennyit fizet ezért az UBER?
Esetleg az nem lehet, hogy valaki ezek nélkül se essen hasra egy olyan cég előtt, aminek az üzletpolitikája annyi, hogy kerüljük ki a szabályokat, így occsóbak vagyunk, oszt ha már mienk a piac azt teszünk amit akarunk? -
Béééla
őstag
Már az Uber megjelenése előtt voltak taxirendelő appok, és kötelezővé tette a BKK a gps alapú néma címkiadást. Tehát nem az Uber kellett ehez...
Valahogy mégis az Ubi rúgta rá az ajtót a rendszerreAz, hogy kezdetleges voltak ezek az appok, annak az volt az oka, hogy a kutya se használta őket.
Vagy inkább NULLA befektetéssel írták meg. Ha Pistikének odaadom hogy "kapsz egy tábla csokit ha megírod", az eredmény olyan is lesz. Emelt színvonalat akarsz? Mögé kell tenni valamit, elsősorban pénzt. "Tipikus vállalkozó" hozzáállás, hogy csak a szupertutiba akar beleülni, befektetni legfeljebb magát akarja az ágyba, de dőljön a pénz (a jelenlegi diszpécserszolgálat erről szól, egy felesleges parazita réteg).
Hidd el, a iPhone 3G környékén írt volna valaki GPS alapján címre rendelős, a viteldíjra becslést adó appot (NYOLC éve, hogy a technikai lehetőség adott!) akkor tarolta volna a piacot. De azért tenni is kellett volna valamit...Nem reklám, csak a srácok mellett dolgoztam: KÜLFÖLDRE írnak taxirendelő szolgáltatást (ez is beszédes, hogy itthon nem ők csinálják). A mottójuk se semmi: "Don’t just compete with Uber and Lyft. Beat them."
Megkésve bár, de töretlenül, mert a szoftverben nincs lehetetlen. Ezt miért nem tudták meglépni közel egy évtizede a taxis társaságok? -
E770
aktív tag
nem a rendelés a nagy csoda, hanem a gps alapú fuvarmérés és az automatikus fizetés, aztán persze az értékelés is, de ezt leginkább a sofőr hozzáállásából látod
de éljen a verseny - és az arányos kontroll (számlaadás, nem 2 órás munkaviszony, nem buherált taxiórák, ...)
ha van rálátásod, akkor áruld el kérlek, pesten miért a sárga hiénák az urak minden jól menő helyen?
-
TomPack
őstag
A fix tarifa pedig a szükséges rossz. Valahol meg kellett húzni, amit gazdaságossági szempontok alapján számoltak ki. A rendelet előtt nappl 240Ft volt a tarifa, éjjel 336. +-18%=280Ft. Ennél olcsóbban csak a taxisok 10%-a gurult, öreg autókkal, csomagtartóban alvó váltótárssal. Ma az Uber alaptarifája kb. 20%-al olcsóbb mint a taxi, mert egyszerre számolja a km és percdíjat. A taxi nem. Ha az Uberes mindent befizet, akkor veszteséget termel. Nagyon nagy a lemorzsolódás náluk, de madarat még mindíg találni. Már vidékről hordják fel az embereket. Hasznot esetleg csak a szorzós időszakban tud termelni. Ha eltörölnék a fixárat, akkor a fuvarszervezők egymásalá licitálnának a sofőrök zsebére, és így nem lenne fenntartható a főváros által előírt autó. Az Uberesek éppen részletekben adják el az autójukat a seggük alól az Uber hasznára.
Aki meg bérli, az kétszer annyit fizet az autóért, mint egy felszerelt taxiért. Irdatlan városi km-eket vernek bele. Higgyétek el, mindkét oldalra van rálátásom.
-
TomPack
őstag
Már az Uber megjelenése előtt voltak taxirendelő appok, és kötelezővé tette a BKK a gps alapú néma címkiadást. Tehát nem az Uber kellett ehez... Az, hogy kezdetleges voltak ezek az appok, annak az volt az oka, hogy a kutya se használta őket. Az utasok max 0.5%-a. Mi a fenének fejlesztettek volna? Közben megjött az Uber, és mindenki el volt ájulva, hogy okostelefonon is lehet taxit rendelni. Amikor meg az emberek fel lettek arról világosítva, hogy taxit meg már 3 éve lehet, akkor jöttek azok a kifogások, hogy nem lehet értékelni, fuvardíjat becsülni, stb. Na most ezeket pakolták bele, erről szól a cikk. Nem az Uber találta fel az okostelefonos taxirendelést.
-
E770
aktív tag
á, ezt nem lehet abba hagyni:
"A fővárosi taxi-rendelet bevezetését követően (sárgítás), a magasabb szolgáltatási színvonalat igénylő ügyfeleink kiszolgálásának érdekében, létrehoztuk a személygépkocsis személyszállítással foglalkozó üzletágunkat.
A személygépkocsis személyszállítás a törvényi szabályozások szigorú figyelembe vétele mellett, az alábbi előnyöket jelentik az Önök és kedves vendégeik számára.
Mercedes W211, illetve W212, gépjárművek fekete, illetve eredeti gyári színben
Transzferek alkalmazása, a fuvar megkezdése előtt, pontos tájékoztatás a fizetendő viteldíjról (FIX Repteres ki és betranszferek)
Dresszkód szerint öltözött sofőrök (öltöny nyakkendő)
Minden sofőrünk legalább egy idegen nyelven (angol) minimum társalgási szinten kommunikál
Sofőrjeink kiváló városismerettel, és a protokoll előírásai szerint szolgáltatnak
Bankkártyás , átutalásos és készpénzes fizetés
A biztosított feltételek, minden esetben a taxi-szabályozás szigorú feltételeit figyelembe véve, annak túlteljesítésével, szolgálja az 5* Hotelek és a magas színvonalat igénylő vállalati ügyfelek által jogosan elvárt minőséget." [link] -
E770
aktív tag
ez a kedvencem:
"A 2013. szeptember 1-én életbe lépett „taxirendelet” a taxi-személyszállításban résztvevő gépjárművek számára a sárga szín alkalmazását írta elő, így veszélybe került az MB Elit Taxi egyik fő erőssége: az elegáns megjelenés. Ezért létrehoztuk a „személygépkocsi-személyszállító” ágazatunkat, mely a jelenlegi szabályok betartása mellett ad lehetőséget tevékenységünk folytatására.
A taxi szolgáltatásról, és a személygépkocsis személyszállító szolgáltatásról a „Szolgáltatásaink” menüpont alatt olvashat bővebben." [link]és ez is 2013 óta így van érintetlenül, de a definíció nagyon sokat mondó
-
E770
aktív tag
az Uber szolgáltatásánál nincs tisztább és átláthatóbb - és mindig kapsz számlát
pont annyira, mint pl. bármely évek óta működő sofőrszolgálat, üzleti oszkár, furgonokkal végzett nemzetközi személyszállítás - annyira van pl. taxiórájuk
De nem is kell, miért akarod ennyire csak az Ubert beleerőszakolni egy - amúgy is torz - jogszabályi környezetbe?
Örülj neki, hogy van egyre több lehetőség és verseny a közlekedésben, minden utasnak ez a legfontosabb!
-
Ku'leth
tag
A 0 Ft-nál nehéz kevesebbet fizetni.
Adóvisszaigénylés, támogatás , ... ? A buszsáv használata is egyfajta előjog/támogatás ... ha véletlenül pont nem nyomja be az órát, cancelt nyom a diszpécsernél a fuvarra, de az utas kb -ban kifizeti az utat, az micsoda ?
Az elittaxi, tehertaxi, sofőrszolgálat, reptéri transzfer, ... ?
-
E770
aktív tag
nono, az Elit taxi sem sárga és más előírást sem tart be, hanem így nyilatkozik:
"A szállodák előtt a hotelek vendégeit szállító speciális szállítószolgálatok továbbra is működhetnek fekete autókkal, de ez esetben azok az autók nem lehetnek a továbbiakban taxik, rájuk nem vonatkozik a taxirendelet, leintésre nem állhatnak meg, taxiállomáson utast nem vehetnek fel. Az itt felsorolt feltételek alapján annak a járműtulajdonosnak vagy társaságnak, amely eddig taxiszolgáltatást nyújtott, döntenie kell: vagy taxiként, a jogszabály minden pontját betartva, sárga színnel és fix tarifát alkalmazva, vagy egy speciális személyszállítási szolgáltatóként, a fent leírtak szerint működik a továbbiakban..."
az Uber nem taxi csak egy a sok személyszállító szolgáltató közül
a sárga taxik pedig először a hiénákat üldözzék el, majd fizessenek adót (min. annyit mint egy Uber sofőr) és töröltessék a fix tarifát - na akkor nyissák majd csak ki először a szájukat
szvsz: soha többé sárga taxi, amíg e hatályos rendelet él biztosan nem
-
redgreg
tag
válasz
1 among many #28 üzenetére
"""Normál jogsija kell legyen"""
Nem neked kell elvárnod, a törvények kötelezik rá.
"""Ha stoppolok, akkor sem szoktam elkérni a pilótavizsgáját a sofőrnek."""
Ha stoppolsz nem taxiba szállsz. Az UBER viszont taxi.
"""Az utcában a gyrososnak sincs szakács mestervizsgája."""
De van. Különben nem nyithat se gyors, se lassú, se közepes büfét
"""Az a lényeg, hogy majd én eldöntöm, mi az igényem, miért fizetek."""
Jogod van hozzá. Csak épp az előírásokat a szolgáltatónak be kell tartania.
27:
Az oszkár és a telekocsi még mindig nem taxi. Az UBER még mindig az. -
1 among many
tag
Nem is várom el tőle. Normál jogsija kell legyen. Ha stoppolok, akkor sem szoktam elkérni a pilótavizsgáját a sofőrnek. Aki kockázatosnak tartja, ne stoppoljon, ne Uberezzen. Ott a taxi, de van limuzin is. Az utcában a gyrososnak sincs szakács mestervizsgája. Ha igényem támad rá, megyek a Ritzbe. Limó sofőrök ne zárják le a fél várost, hogy ha nincs krómozott rúd a lányoknak meg minibár a taxiban, akkor ne kaphasson engedélyt? Rontja a taxi a limósok forgalmát. Ha csak ők lennének, biztos több fuvarjuk lenne...
Talán az ócska maffiákat kéne betiltani végre. A valamirevaló maffiák megférnek szépen egymás mellett.
Az a lényeg, hogy majd én eldöntöm, mi az igényem, miért fizetek. -
redgreg
tag
-
1 among many
tag
"Miért a gyorsbüfére más higiéniai előírások vonatkoznak, mint az éttermekre?"
Általánosságban nem. De éppúgy az Uber sofőr sem lehet mondjuk részeg. És kell adózzon.
Viszont a gyorsbüfés nincs kötelezve rá, hogy éttermi minőségű asztalai, székei, felszolgálói és épülete legyen. Előbbiek nagyja egyáltalán nem kell legyen, és lehet olyan helyiségben gyorsbüfét üzemeltetni, amiben éttermet nem lehetne. -
redgreg
tag
válasz
1 among many #20 üzenetére
Miért a gyorsbüfére más higiéniai előírások vonatkoznak, mint az éttermekre?
22: Az atatürk reptéren nem lesz neted, ha nincs török kártyád. A rohadtak...
-
mikung
aktív tag
"a taxisok szerint ez nem is fontos, mert a kocsiban bőven meg lehet beszélni élőszóban is a dolgot."
Le is inthetném őket, a fekete fuvarról egy kósza bit nem maradna.
"a fizetés helyett véletlenül kiléptem az alkalmazásból, a folyamatot újrakezdeni nem sikerült, már csak értékelni tudtam az utazást"
Ja, akkor ilyenkor ingyen volt a fuvar ... csak tudni kell futni.
"Korábbi rendeléseim menüpontban csak a dátumot és az indulási, illetve érkezési címet lehet megnézni újra, sem a fizetett összeg, sem útvonalbeli információk nem érhetőek el."
Banknál letiltani a tranzakciót, hisz nem emlékszem hogy mire fizettem ki 3013 forintot.
"külföldi nem fogja tudni regisztrálni a mobilszámát, ha az több vagy kevesebb karakterből áll, mint a hazai sztenderd"
Ha Magyarországra jössz, vegyél egy prepaid kártyát.
Ilyen hibák mellett elég lett volna csak a harmadikat (főtaxi) tesztelni. Pl. a sofőr megkapta e az infót hogy frigóban akarsz utazni két dándoggal és egy dobozolt macskával vagy a célhoz hasonlóan az se megy át.
-
nubreed
veterán
válasz
petipetya #18 üzenetére
Te tudod mennyit ér meg neked a borravaló, de szerintem egy ezres az túlzás. Nagyon max 500 szvsz. Meg, ki mondta azt, hogy kötelező borravlót adni azoknak, akik ilyen vagy olyan szolgáltatási szektorban dolgoznak? Én már nagyon leszoktam erről és éjszakánként nyugodtan alszom...
-
1 among many
tag
Nem tudom, hogy a magasan művelt, visszafogott és kulturált útlezárogató taxisok mit szólnának, ha a fiáker- és konflis-hajtók zárnának le utakat a belvárosban, hogy tiltsák be a taxit. Bunkó horda.
Igen, fizettessék meg az adókat mindenkivel. Ez teljesen jogos elvárás, én is elvárom, hogy az itt tevékenykedő multik éppúgy adózzanak, mint a többiek.
És nem, ne várják el az Uber-esektől, hogy ugyanazoknak a szabályoknak feleljenek meg, mint a taxisok, mert akkor nem Uber lenne, hanem egy x-edik taxi társaság.Az étterem-tulajdonosok is zárjanak le utakat, hogy tiltsák be a gyorsbüféket??
Talán majd én eldöntöm, hogy milyen színvonalú szolgáltatást kívánok igénybe venni, és szánok-e több pénzt a magasabb kategóriára.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
szupermacs #12 üzenetére
Rákoslópikuláról menj Pesterzsébetre mondjuk éjjel 2-kor, fáradtan és/vagy piásan. Ráadásul 32 évesen már lusta vagyok 1-1,5 órákat utazni éjjel, főleg télen. Ha belefér, nagyon kényelmes megoldás a taxi/uber.
Amúgy végre észhez tértek a taxiscégek, eddig is ezt kellett volna.#18: Na és akkor csodálkoznak a taxisok, hogy kissé szar a renoméjuk.
-
petipetya
nagyúr
válasz
szupermacs #12 üzenetére
Pesti vagyok. Az egyik munkahelyen taxit kaptunk, ha 23 órakor vagy utána lett vége a munkának. A taxi cég 1800 Ft helyett 2800-ért hozott haza egy hosszabb útvonalon. Megmondtam neki hogy ezt felesleges volt csinálnia, mert kapott volna borravalót (a cég számlájára ment minden). Onnantól kezdve az összesnek el kellett magyarázni, hogy a legrövidebb ideig tartó úton vigyen haza (szeretnék mihamarabb az ágyamban lenni), mert a végén így is úgy is rátolok egy ezrest a végösszegre.
-
szilasz007
aktív tag
válasz
szupermacs #12 üzenetére
Embere vallogatja. En mondjuk mar annyira or... hmm.. kenyelmesnek tartom magam, hogy egy kellemes ejszakazas utan a leheto leghamarabb agyamba keruljek es ne pedig az ejszakai buszokon szobrozzak egy orat.
En a Citynek az alkalmazasat hasznaltam parszor, egeszen korrekt. 1x volt egy gondom, hogy pickupra betett az a pesti also rakpartra, mikozben, kisse feljebb voltam. Mikor ezt eszrevettem, a felvetel cimet nem tudtam valtoztatni, mert vagy nem reg rendeltem, vagy mittudomen. Torolni kellett es ujra leadni a rendelest. Nem a vilag vege.
Arrol nem is beszelve, hogy a taxi az tenyleg oda erkezik es akkor, ahhol a terkep mutatja, sokkal konnyebb megtalalni egymast.
Az is jo lenne, ha esetleg sikerulne megallapodniuk a googlival es esetleg bekerulni a mapset ajanlatok koze. Ugye egyseg arak vannak Budapesten, de akkor legalabb nem csak az Uber lenne a mapsbe promotalva.
Jo latni, hogy MO-ra is beszokik a 21. szazad. BKK Futar volt az elso es most mar a taxik is kezdenek fejleszteni.
-
E770
aktív tag
végre valami ami kezdetnek nem rossz, de vajon mi történik, ha a taxióra 2× annyit mutat mint amit az app saccolt? de jó lenne itt is gps alapon rögzíteni, majd visszamérni az utat
további hiánypótló alkalmazásra van még igény: hiéna űző appot kérünk! ugyan ilyen fotókkal + rács
-
nubreed
veterán
Az EU-s irányelvvel nem mehet szembe a kormány, szerintem nem fogják betiltani az ubert. Csodálkoznék ha igen, de ha mégis, az csak ideig-óráig lesz érvényben, azt is azért, hogy addig is befogják a suttyó paraszt, városi közlekedést megbénító, ingyenélő, népet átverő, csaló rohadék kis taxis gennyládákat.
-
szupermacs
veterán
Sose ülnék taxiba. Nem azért, mert utálnám őket, szimplán csak nem tudok olyan helyzetet elképzelni, hogy szükségem legyen rá fővárosi lakosként. Reptérre transzfer, hajnalban buli után éjszakai busz és villamos. Bérletet fizetik nekem, de egyébként sem egy nagy összeg 10 rongy egy hónapra az utazásra, mivel a városon belül bármivel közlekedhetek a vonattól kezdve a buszokig.
Kik és miért használnak taxit? Turistákat is tömegközlekedni látok minden nap. Egyébként meg a lábamnál jobban nem bízok semmiben, mindenhova eljutok gyalog is. Ha sietek, akkor pedig jöhet a kocogás is. -
petipetya
nagyúr
Inkább nem minősítem a taxis szektort és az appokat, mert azzal kitiltanának a Föld bolygóról is.
-
BlackPriest
őstag
Szoval az uber meg nem is volt kishazankban, a taxisok mar fejlesztettek, a sok rinya meg idohuzas volt? Vagy tenyleg belatta a normalisabbja, hogy lassan oket fogjak megverni? Pozitiv csalodas mindenesetre, hogy fejlodni is kepesek. A hienak lepontozosanak eredmenyere azert kivancsi lennek.
-
DenesBa
csendes tag
Örülök, hogy kezd színvonalas lenni a taxik sszolgáltatása.
De!
Talán végre az arakat is vissza lehetne venni 200/km környékére.
Ezért is tuntethetnenek egyet -
skathy
csendes tag
A verseny mindig jó, hátha a Főtaxi is el kezd terjeszkedni Európában
-
Szmeby
tag
Nekem egy all in one taxi alkalmazás hiányzik nagyon. Nincs igazán kedvem letölteni kismillió taxis cég alkalmazását, és mindegyiket végigpróbálgatni, ha el akarok jutni A-ból B-be. Nyílt APIt mindenkinek! Bár ahogy a dolgok haladnak, nagyon sokára lesz ebből valami.
-
Béééla
őstag
Azért tényleg van még mit reszelni. Kezdetnek nem rossz.
Egy "de szép dolog hogy hét folyó van a fővárosban" gomb se ártana, nyomkövetéssel, utazásazonosítással, hogy be lehessen jelenteni az önkéntes kóborlásokat. -
Ironikus, hogy ezen alkalmazások létrejötte az ubernek köszönhető. Persze ezt nyíltan senki nem fogja elismerni, ha valaki rá is kérdezne akkor letagadnák és azt mondanák, hogy már rég tervben volt meg stb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Már csak pár nap van a parlament tavaszi ülésszakából. Elvileg döntenek majd arról, hogy az Ubert tiltsák, vagy netán maradhat. De mit tudnak a hazai appok?
- Mégsem lesz divat az atomerőműre kötött adatközpont?
- Linux Mint
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Anime filmek és sorozatok
- Kódolás Qwen3-mal saját gépen, Cline AI-alapú autonóm kódolási ágenssel
- LEGO klub
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BIOS frissítés
- További aktív témák...
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- AKCIÓ BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- Pioneer SC LX 502 7.2 4K Atmos házimozi erősítő
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad T540P - i5-4GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- Xerox WorkCentre 3025 hibás/donor
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i7-G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Kezdő Gamer számítógép. I5 6400 / GTX 1060 3GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 1TB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest