- Alacsony profilú, madzagmentes klaviatúrák jöttek a Razer színeiben
- ASUS ROG csúcslap érkezett, ezúttal a "lopakodó" fajtából
- Átvette a DRAM-piac trónját az SK Hynix a Samsungtól
- Pénztárcabarát, ugyanakkor trendi mikrotorony jött a Jonsbótól
- A Linux támogatását vágja meg leginkább az Intel leépítése
- Milyen monitort vegyek?
- Autós kamerák
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen házat vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezetékes FEJhallgatók
-
PROHARDVER!
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodee_
őstag
Ez jogos! Viszont ha a teszten megfelel és visszakerül hozzám a készülék, Én pedig egy héten belül többször újra és újra tapasztalom a hibát akkor második szerviz alkalmával nem kell a tesztet (willtek) lefuttatni mert ugyanúgy nem fog jelentkezni. El kellene hinni a felhasználónak hogy jó a telefon és kezdeni vele valami érdemlegeset. Bosszantó hogy semmibe veszik a felhasználó hibajelentését. Nekem Ez a hiba volt illetve beszélgetés közben és/vagy elején nem hallottak vagy visszhangosan. Négyszer ment a szervízbe, mind a 4 alkalommal lement a willtek teszt és megfelelt. A lapra rá lett írva hogy nem sikerült a hibát beazonosítani, készülék javítatlanul visszaküldve. Ezt elégeltem meg. Majd az ötödik visszaküldés előtt épp a HTC ügyfélszolgálattal beszéltem amikor is a hiba jelentkezett. Ekkor Ők tapasztalták hogy nincs rendben a készülék, és István kérelmezte is a készülék azonnali cseréjét. Jelenleg várom az új készüléket. Az egészben az a baj hogy az első leadás és a jelenlegi állapot között eltelt lassan fél év... És gondolom nem sok olyan "birkatürelmű" vásárló van mint én, hogy érdemi javulás nélkül oda-vissza küldözgeti a készüléket ennyiszer... Másnál már valószínűleg a fiók alján landolt volna a készülék. Egy ilyen árkategóriájú és "minőségű" készüléknél ez elfogadhatatlan! Természetesen ezt a jóváhagyott cserét is akkor fogom majd elfogadni ha már nálam lesz a készülék. Mert az eddigi hercehurcát tekintve még az is benne van a pakliban hogy megint visszajön ugyanaz a hibás készülék amit elküldtem. Nem tudom hogy a HTC vezetősége tud e erről hogy mi folyik itt nálunk, de ez vicc. Ha tudják és finoman szólva lesz@rják akkor azért vicc, ha meg nem tudnak róla akkor meg azért!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Nothing Phone (3) – tervezett kaotika
- Milyen autót vegyek?
- PlayStation 5
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Óvodások homokozója
- Motoros topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Eladó iPhone 13 Blue 128Gb független Akku 100%
- IPhone 11 64GB gyári független purple új akku megkímélt
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB Fekete Színben,6 Hónap Garanciával
- Samsung Galaxy A55 5G 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Motorola Edge 60 12/512GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 32GB RAM 1000GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 512GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3075
- Xiaomi Redmi 12C 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest