Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz 7600GT #22 üzenetére

    1. General-Purpose computing on GPUs. Azaz a GPU-k általános(abb) célú számításokban való felhasználása, a programok futtatására kiképzett shader egységek igénybevételével. [link] [link]
    2. Nem lehet csak úgy egyik napról a másikra átállni hasonlóra, de hosszabb távon éppen ilyesmi a céljuk: x szokásos procimag + y matematikai számításra kihegyezett mag. (Végülis a CPU és FPU összehozásának esete ismétlődik meg, csak úm. specifikusabban.)
    3. Larrabee. Az Intel válasza a GPU-ra, több értelemben (grafika mellett egyéb számításigényes feladatok). [link] [link]
    4. A GPU-kban ma is sok számoló egység van, de ez a grafikában nem jelent gondot, mert könnyen párhuzamosítható műveleteket végeznek, főleg, ha egyedi pixelekkel dolgoznak (pixel shader). Sok tudományos számítás is jól párhuzamosítható.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák