- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Aktív témák
-
Den
veterán
A mai tüa celláknak nagy az élettartamuk, sokkal nagyobb mint a hagyományos akkumlátoroké. Autókban azért nem használják, mert még egyrészt nincs meg a megfelelő infrtasrtuktúra egy hidrogén, vagy metanol üzemű járműparkhoz, másrészt a jelenlegi piaci igények, és környezetvédelni előírások, a mai jól bevált, megfelelő infrastruktúrával megtámogatott, megfelelő mennyiségben gyártható belsőégésű motorokkal kielégíthetők.
www.simson4t.hu
-
Peat;)
veterán
Szobahőméréskleten az életben nem lesz szupravezető, vagy nagyon lemaradtam valamiről. No meg ha lenne akkor a cpu meg gpu gyártók már lecsaptak volna rá és élvezhetnénk is a gyümölcsét. Ezt az üzemanyagcellát meg autókba is biztos be fogják rakni előbb utóbb, pl. toyota hibrid példányaiba (pl. prius 3-ba, 2 most jelent meg abban akksis elektromotor plusz benzinmotor(1,5l) van, a5.hu-ha valakit érdekel az ára:) )
-
Den
veterán
Hát lehet alternatív világokban élünk, de az én világomban, még a viszonylag bonyolult és rossz hatásfokú reformeres rendszereknél (a metanolból külön egységben csinálnak hidrogént és azzal megy a tüa cella) is 45% körül van a rendszer hatásfoka. A tiszta hidrogénes rendszereké meg 90% fölött.
Márcsak azért is érdekes lenne 10-25% mert akkor a veszteség értelem szerűen 90-75% lenne ami elég komoly hőt jelentene, márpedig ezeknél a celláknál erről szó sincs.
A belsőégésű motorokhoz képest még az is óriási előny hogy sokkal jobban szabályozható a felszabaduló energiamenyiség. ráadásul közvetlenül elektromos foremában, és így villanymotorok használhatók, amiknek nagyon jó a hatásfokuk, és egyenletes a nyomatékleadásuk, tehát egy csomó energiazabáló mechanika fölöslegessé válik...
A nagyméretű kapacitások is szerepet fognak kapni, átmeneti tárolóként, a fékezéskor visszatáplált energia tárolásárawww.simson4t.hu
-
Den
veterán
Akkor nem értelek. A harmadik oldalon leírod hogy mi a terjedés gátja: ár, tárolás, infrastruktúra. Mintha én is ezt mondtam volna (a tárolási nehézségekre nem tértem ki külön). Valamint ecseteled a tüa cellás járgányok előnyeit, stb...
Most akkor vagy itt a fórumban írtál mást mint amit gondolsz, vagy ''szegény'' befektetőket vágtad át, vagy én nem értettem a poént :)www.simson4t.hu
Aktív témák
- Milyen routert?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...