Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • Den

    veterán

    válasz aurum #40 üzenetére

    Hát lehet alternatív világokban élünk, de az én világomban, még a viszonylag bonyolult és rossz hatásfokú reformeres rendszereknél (a metanolból külön egységben csinálnak hidrogént és azzal megy a tüa cella) is 45% körül van a rendszer hatásfoka. A tiszta hidrogénes rendszereké meg 90% fölött.

    Márcsak azért is érdekes lenne 10-25% mert akkor a veszteség értelem szerűen 90-75% lenne ami elég komoly hőt jelentene, márpedig ezeknél a celláknál erről szó sincs.

    A belsőégésű motorokhoz képest még az is óriási előny hogy sokkal jobban szabályozható a felszabaduló energiamenyiség. ráadásul közvetlenül elektromos foremában, és így villanymotorok használhatók, amiknek nagyon jó a hatásfokuk, és egyenletes a nyomatékleadásuk, tehát egy csomó energiazabáló mechanika fölöslegessé válik...

    A nagyméretű kapacitások is szerepet fognak kapni, átmeneti tárolóként, a fékezéskor visszatáplált energia tárolására

  • Peat;)

    veterán

    válasz aurum #40 üzenetére

    Szobahőméréskleten az életben nem lesz szupravezető, vagy nagyon lemaradtam valamiről. No meg ha lenne akkor a cpu meg gpu gyártók már lecsaptak volna rá és élvezhetnénk is a gyümölcsét. Ezt az üzemanyagcellát meg autókba is biztos be fogják rakni előbb utóbb, pl. toyota hibrid példányaiba (pl. prius 3-ba, 2 most jelent meg abban akksis elektromotor plusz benzinmotor(1,5l) van, a5.hu-ha valakit érdekel az ára:) )

Aktív témák