Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
mahatma
aktív tag
A nagy kérdés nem is ez. Mi lesz a januártól induló havi bevallásokkal? Készen áll a rendszer a fogadásra?
Én amikor APEH-os fejtágítón voltam, augusztus elején, akkor a nő bevallotta, hogy még mindig nem tudják feldolgozni, az áprilisban beküldött bevallásokat...na, azóta sikerült, de még a mai napig elég döcögve dolgozzák föl, de tény, hogy most már egyre gyorsabban jelenik meg a folyószámlán a bevallás, a befizetés meg már 2 nap múlva látszik. Szerintem fejlődik a rendszer, bár még mindig vannak érdekes dolgok. -
mahatma
aktív tag
jó, csak ne egy emberben gondolkodjatok. egy irodában, ha megbetegszik valaki, akkor helyette is fel kell tudni tölteni a bevallásokat, mert különben áll a munka. nehéz ügy ez, és nem lehet kihagyni tényleg az emberi tényezőt.
-
mahatma
aktív tag
Nem fanyalogni kell, hanem tenni valamit, mert nyakunkon a minden vállalkozást érintő havi bevallási kötelezettség.
2005. júniusa óta mindent elektronikusan adok be (könyvelőiroda), ismerem a rendszert. Tény, a mostani ÜK a legszarabb az eddigiek közül, 78 kattintás után jutok el oda, hogy egy nyomtatványt feltöltsek. Ha jó könyvelő iroda kell, jöhet a privi (ez a reklám helye)
ha tilos, úgyis kimoderálják 
Egyébként a régi rendszer szerint, a legnagyobb adózóknak, chipkártyás rendszer volt, amit most leépítettek
[Szerkesztve] -
mahatma
aktív tag
Persze, nem lehet indok, elfogadom. Csak ha meg nem tudna belépni egyszerűen, ordítana hogy milyen bonyolult és szar a rendszer, tudod, hogy fikázni sokkal könnyebb. Így is amikor bevezették, és alig használták, már mindenki mondta hogy mennyire trágya, meg nehéz. Aztán elcsitultak a hangok...
Nem minden cégnél van rendszergazda, vagy sajnálják rá a pénzt. Arról nem is beszélve, ha betanítod, de nem az a képernyő fogadja amit betanult, kapkod a telefon után, beveszi a szívgyógyszerét, és pocskondiázza a rendszert. Tapasztalat... -
mahatma
aktív tag
én mint nem csak informatikai szakember használom ezt az ügyfélkapus rendszert, hanem mint aki bevallásokat ad föl nap mint nap ezen keresztül. Én az emberi oldalát közelítem meg a dolognak, amit látok nap mint nap. Egyszerűen a felhasználók zöme (nem tudom hány %, de nagyon sok), nem tudja kezelni az interneten történő bevallást. Örülök ha a kollégák be tudnak egyáltalán lépni az egylépcsős azonosítás után, nem hogy még usb, dig. aláírás, mobiltelefon stb.. Ezért nem csodálom, hogy ezt az egyszerű módszert alkalmazzák az üzemeltetők. Sajnos ezt is figyelembe kell venni. A könyvelők nagy zöme, középkorú hölgy, akik ha már nem az a bejelentkező képernyő fogadja őket, lefagynak mint a windows. Így azért nehéz modern rendszereket építeni, márpedig ezek a hölgyek használják nap mint nap.
Új hozzászólás Aktív témák
- A Retro Games feltámaszt egy legendát
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- 3D nyomtatás
- TCL LCD és LED TV-k
- Háztartási gépek
- Tudományos Pandémia Klub
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 TI 16GB Rampage SHIVA A-Data 650W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- Razer Blade 17" i7-12800H / 32GB / 1TB / RTX 3080 Ti 16GB / 4K 120Hz
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Keresünk iPhone 13/13 Mini/13 Pro/13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
ha tilos, úgyis kimoderálják 



