- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Egy módosított állománnyal több GPU-ra is engedélyezhető az AMD-féle FSR 4
- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple asztali gépek
- Everest / AIDA64 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
faster
nagyúr
válasz
Yushchenko #264 üzenetére
A konzolok ott vannak mindenhol, nemsokára átveszik a hatalmat az emberiség fölött. Tulajdonképpen a Mátrix is egy naaagy konzol, nem láttad a designját?
-
faster
nagyúr
Az OpenGL és DX9 tözött távolról sincs akkora eltérés (lásd Cg, ami crossAPI), mint a DX9 és DX10 között.
Én nem osztom ezt a nézetet.
A GS benn van a VS és PS ''futószalag'' kellős közepén, ahova a CPU elég bajosan tud benyúlni.
Egy jó wrapper osztállyal, ha el lehet rejteni az OpenGL és DX9 közötti különbségeket, akkor el lehet rejteni azt is, hogy a fizikai részt melyik alkatrész számítja ki. Szerintem.
Persze az engine-nek írása még komplexebbé válik, és ezért elképzelhető, hogy még kevesebb engine-gyártó lesz, és több engine-licenszelő.
Nem ismerem azt, hogy a fizikai modellezés mennyire igényel szabadon variálható shadereket, de jelenleg a fix fizikai API kielégítő megoldásnak tűnik. Így az api-ra van bízva, hogyan és milyen hardveren végezteti el a számításokat.
Annak sem látom még az egyértelmű cáfolatát, hogy a GS rendszert a DX9 capsbit rendszerébe vagy az OpenGL bővíthető extension kezelő részébe miért is ne integrálhatnák bele.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
No, emiatt a máshogy miatt lehetnek gondok, majd meglátjuk.
Erre valók a Havoc vagy az Ageia féle motorok, amik a hardvertől viszonylag függetlenül képesek elvégezni a fizikai számításokat (az Ageia api-ja is úgy van megírva, hogy nem csak Physx kártyán, hanem a CPU-n is képes elvégezni a modellezést, mindezt az alkalmazás szempontjából transzparensen, és a Havocnál is hasonló törekvéseket látni)
Anno a Far Cry, ami híres volt szép grafikájáról, úgy készítették el, hogy működjön DirectX9 és OpenGL felületen is, csodálkoznék, ha nem lehetne megoldani a DX9 - DX 10 - fizikai számítások vonalon a portablitási problémát.
Új hozzászólás Aktív témák
- CNC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Filmvilág
- Egy módosított állománnyal több GPU-ra is engedélyezhető az AMD-féle FSR 4
- Milyen TV-t vegyek?
- Villanyszerelés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- További aktív témák...
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- ÚJ Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential robotporszívó feltörlő 2db 1999 Ft
- Xiaomi Redmi 14C 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest