Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz sh4d0w #134 üzenetére

    Na jó, csak egy globális perspektívában kezelt állításra/véleményre szerintem nem jó tagadás az, hogy Magyarországon az OEM-ek X százaléka nem nyújt megfelelő supportot.

    Ha arról van szó, hogy Magyarországon belül egy adott cég esetén ez probléma, úgy persze oké.

    Egyébként én úgy látom, hogy ha egy sima végfelhasználót nézünk, akkor inkább az MS-es variáns van előnyben, hiszen amellett, hogy a Linuxhoz megfelelően segíséget a neten, leírásokban, fórumokban, szakmai oldalakon (pl. Technet) is tudsz találni, még adott a support is (vagy az MS vagy az OEM részéről).
    Persze ha egy Linuxszal szerelt netbookot veszel, ahhoz köteles a gyártó supportot biztosítani - ellenben ha veszel egy EEE-modellt XP-vel (és történetesen nincsen Linuxos verzió forgalomban), te meg Linuxszal akarod használni, akkor a gyártótól nem fogsz supportot kapni, tehát marad a net, illetve ha van az adott distrónak működő supportja, akkor természetesen az.

    Az OEM-nézőpont szerintem helyes, mert ha mindenki közvetlenül a szoftvercéghez telefonál be a feldolgozatlan, kielemzés nélküli problémájával, az borzalmasan lassítaná a munkát.
    Szerintem tökéletesen jó lenne ez a rendszer. A probléma max. annyi, hogy ha nincsen egy cégnek Linuxos terméke, akkor nincsen rá supportja sem. Erre ugye "egyszerű" a megoldás: forgalmazzanak Linuxos terméket, és adjanak rá supportot. És persze legyen képviselet a balkán pocsolyában is.

Új hozzászólás Aktív témák