- Kiemelkedően csendes ASUS VGA jött a Noctua közreműködésével
- Mini kijelzős SSD-hűtő a Thermalright névjegyével
- Windows: mi történik valójában Leállításkor, Alvó módban és Újraindításkor?
- Gyenge Wi-Fi otthon? – a leggyakoribb hibák és megoldások
- Korábbi vezetője szerint 40 milliárd dollár kell az Intel versenyképességéhez
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Home server / házi szerver építése
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- 3DMark (2013) eredmények
- Mini-ITX
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a CPU esetében probléma, a GPU-nál ez ellen lehet védekezni. A TAN API meg tud hívni egy real-time módot, ami gyakorlatilag statikusan particionálja az ezt támogató GPU-kat. Leválaszt két CU tömböt, amin nem futhat más munka.
A végeredmény ugyanaz. A TrueAudio Next egy API. Ha a CPU teljesítménye elég az adott számítás elvégzésére, akkor nem fogsz mást hallani GPU-s számítással sem, maximum sokkal több lesz az fps-ed. A program szintjén minden hardver OpenCL-en keresztül van célozva.
Mondjuk a Steam Audio SDK egy picit más, mert az nem enged meg annyit, mint maga a TAN API. A Valve a GPU-s számítást csak statikus particionálással futtatja. De ezt hardver szinten támogatni kell, tehát hiába a szabványos OpenCL mód, a GPU-s gyorsítás csak Polaris és Vega hardvereken fut. Ugyanakkor a CPU-s fallback minden CPU-n működik, csak kell hozzá az Intel vagy az AMD OpenCL drivere. Maga a TAN API még kínál egy harmadik megoldást is, ami aszinkron munkavégzésben engedi az futtatást GPU-n is. Ez ugyan nem real-time, de prioritást azért lehet adni neki, azt elég sok GPU támogatja.
(#32) Duracellm... : A DSP-s megoldást senki sem fogja támogatni. Egy olyan elgondolás kell, ami a fejlesztők felé egységes alapot ad, és maga az API majd gondoskodik arról, hogy minden gépen működjön. Ergo ezzel a fejlesztőknek ne is kelljen törődniük, maximum annyit, hogy beállíthatóvá teszik az impulzusválaszok hosszát, hogy aztán az adott géphez lehessen paraméterezni a működést. De semmiképp se kelljen itt azzal foglalkozni, hogy külön kód legyen a CPU-nak és külön a GPU-nak. A Valve is erre figyelt fel leginkább, amikor felvásárolták az Impulsonicot, és ezt beépítve adtak a fejlesztők felé egy transzparens megoldást, aminél nem kell figyelniük a hardverre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tesla topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Autós topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Google Pixel topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3058
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- Xiaomi Redmi 13 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Microsoft Surface Laptop 5 13,5" i7-1265U 16GB 256GB magyarbill 1 év garancia
- Új és újszerű 15"-16" Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest