Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • devast

    addikt

    válasz nonsen5e #11 üzenetére

    Értsd: A földön levő aoe kör/pizzaszelet/stb, abban a pillanatban amikor a jelzés eltűnik, akkor sebez. Tehát az animáció utána csak parasztvakítás.Ha az eltűnés pillanatában benne vagy, akkor bekaptad. Ez viszont azzal is jár, hogy a jelzés eltűnése után simán belemehetsz.... animáció szerint jól odavág, de sebződés nem történik :) Ezt kombinálva az előző hsz-emben írtakkal, előfordul, hogy az én képernyőmön már kint vagyok, de mégis bekapom :D Nem annyira durva, mint régen volt ( lásd: [link]) de a pinget még mindig érezni.

  • devast

    addikt

    válasz nonsen5e #7 üzenetére

    Azért ez nem teljesen így van :) Pár hónapja már tolom, és az endgame kb úgy néz ki, hogy fullosan script-elt boss-ok/események vannak. Nem véletlenszerű, megvan pontosan milyen sorrendbe csinálja a dolgokat, és mindig ugyanazt ugyanúgy. És igazából 2 dolgon tudnak nehezíteni: 1, dps chec-ek 2, pozícionálás. A 2-es neccesebb gyenge pinggel. Egyrészt a kliens nem kapja meg előre az adatot, hogy mikor hol lesz egy aoe például. Ezért nálad a megjelenítés már x ms-el csúszik. Ezután te észreveszed, és elindulsz kifele... és itt megint a szerver szerint nem ott vagy ahol a képernyőn, hanem x ms-el korábbi állapotodban. Plusz a szerver instance-okban 100ms-enként kérdezi le a pozíciódat. Tehát ha neked 0ms a reakcióidőd (mert tudod fejből előre mi fog történni) akkor is 200 körüli pinggel kanadában kb 400-500ms késéssel indulsz. Ez, ha előre tudsz mindent elég. Ha nem tudod, és van egy kis reakcióidőd, már nem elég. És meghaltál :)
    Nem rossz game különben, csak kicsit kiábrándító hogy a végjáték, igazából memória játék.

    tl;dr :szerintem túlságosan agyon van szkriptelve, így unalmas a fight ha már csukott szemmel is megcsinálod...

Új hozzászólás Aktív témák