Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz belinho #45 üzenetére

    A TressFX egy szabványos technológia, így minden konfiguráció ugyanúgy működik vele. Ha a PhysX szabványos lenne, be lenne kapcsolva, mert lehetne vele mérni az eredményeket. Most azt lehet mérni, hogy a szoftverbe milyen mesterséges korlátozásokat lehet építeni.
    A Bioshockban eleve nincs GPU-val gyorsított PhysX. Nincs szükség rá, ha több szálon fut a CPU-s kód, ez ugyanis gyorsabb.
    A Metro LL-t berakjuk, de a GPU-s PhysX még a Titánt is 25 fps minimum alá küldi nem egyszer, ha a 4xAA is aktív, akkor az átlag is 15 fps alatt lesz. Így nem sok értelme van.
    Az NV csináljon szabványos effekteket, és be lesz kapcsolva nekik is. A Metro 2033 DDoF effektjét ők fejlesztették és aktiváljuk. Ez persze pont kimarad az új Metróból, de ha benne lenne bekapcsolnánk.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák