- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A TressFX egy szabványos technológia, így minden konfiguráció ugyanúgy működik vele. Ha a PhysX szabványos lenne, be lenne kapcsolva, mert lehetne vele mérni az eredményeket. Most azt lehet mérni, hogy a szoftverbe milyen mesterséges korlátozásokat lehet építeni.
A Bioshockban eleve nincs GPU-val gyorsított PhysX. Nincs szükség rá, ha több szálon fut a CPU-s kód, ez ugyanis gyorsabb.
A Metro LL-t berakjuk, de a GPU-s PhysX még a Titánt is 25 fps minimum alá küldi nem egyszer, ha a 4xAA is aktív, akkor az átlag is 15 fps alatt lesz. Így nem sok értelme van.
Az NV csináljon szabványos effekteket, és be lesz kapcsolva nekik is. A Metro 2033 DDoF effektjét ők fejlesztették és aktiváljuk. Ez persze pont kimarad az új Metróból, de ha benne lenne bekapcsolnánk.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.