Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #82146048

    törölt tag

    válasz [CsuCsu] #51 üzenetére

    Te amúgy tényleg azt hiszed, hogy ha el tudna úgy igazán terjedni ez a megoldás, akkor nem váltaná le végül a jelenlegi rendszert? Mintha ez lett volna a Steammel is. A kiadóknak jóval nagyobb hatalmuk lenne a játékaid felett.
    Egy példa: előfizettél, mennek a streamelt játékok, a gépeden a 150 játékodból semmi sincs telepítve. 2 év múlva licencproblémák miatt elérhetetlenné teszik az egyik kedvenced, te pedig majd mosolyogsz hozzá, mert mást nem tudsz tenni, sosem volt nálad. Aztán lejár az előfizud is, és az összes játék eltűnik a böngésződből, és csak az emlékek maradnak. Igen, ez megtörténhet a Netflix-szel is, de ezért kéne a játékokat is ebbe az irányba terelni?

    (#75) janeszgol: Egy böngészővel tényleg bármit meg tudsz csinálni, csak 95%-ban nehézkesebben és kevésbé jól, mint egy célprogrammal. Ebbe az Office is beletartozik (főleg mikor a friss O365-ben elkészített dokumentum rosszul jelenik meg az OOnline-ban). Az meg a másik, hogy minden fájlodat fel kell töltened a szerkesztéshez, bármilyen oldalról legyen szó.

  • bunfi

    őstag

    válasz [CsuCsu] #51 üzenetére

    Ez nem demagógia a részemről. Egyre kevesebbet kapok, egyre többért. És még mellette megtesznek mindent, hogy tényleg elhiggyem, ez nekem jó.

    Ki kérte a DLC-ket, az előre kifizetett Season Passokat, a mikrotranzakciót? Mindezt lehetne fer módon is csinálni, de már az elején sem sikerült és azóta egyre kevésbé. És akkor most még előállnak azzal, hogy majd ők streamelik nekem. Bocs, elvárom a kontrollt afelett, amiért fizetek. Ha te annyira naív vagy, hogy elhiszed, hogy nem fognak veled szívfájdalom nélkül kicseszni és nem csak egy szám leszel a vállalható veszteség oszlopban, ha esetleg valami olyan történik, ami neked épp rossz.

    Te azt feltételezed, hogy a szabad piacgazdaság selejt termékeket ellehetetlenítő - elméleti - működése érvényesülni fog. Én meg azt látom, hogy nem működik. A Tesco gazdaságos ízű krém esetében sem, a Call of Duty esetében sem és a nagy vakítás UHD 3D ívelt HDR kvantumtv (nem elírás, ez elhangzott egy ember szájából) esetében sem.

    Ez nem szól egyébről a részükről, hogy ami nem kerül ki egy zárt hálózatból, azt nem lehet feltörni.

    [ Szerkesztve ]

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

  • AusWolf

    őstag

    válasz [CsuCsu] #51 üzenetére

    Gyanítom, attól félnek az emberek, hogy a felhőzés idővel kötelezővé válik. Te ezzel szemben azt feltételezed, hogy a felhős játék csak egy lesz a sok, ma is meglévő opció közül. Őszintén remélem, hogy a két szemlélet közül a tiéd igazolódik be (ami a hardverpiacot figyelembe véve szerintem valószínű). :) Nem dísznek építettem játékos gépet, amivel akkor is vígan elvagyok, ha a Steam éppen offline módban fut egy esetleges hálózatkarbantartás, vagy bármi más miatt.

    [ Szerkesztve ]

    Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.

  • nubreed

    veterán

    válasz [CsuCsu] #51 üzenetére

    Mert ha egy akkora cég, mint az EA (akik az Ubisfottal együtt egyébként is kb. az anti-Krisztust testesítik meg a játékiparban, nem véletlenül) lát benne fantáziát, akkor az már jelent valamit. És általában semmi jót.

    [ Szerkesztve ]

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

  • válasz [CsuCsu] #51 üzenetére

    Valszeg azért demagóg mert az a tény hogy direkt szerverről játsszuk azt a játékot ami egyébként itthon is elfut, egy nettó baromság. A felhő tökéletes adatokat tárolgatni, de az is egy barom aki otthon nem tart magának legalább egy másolatot.

    Okés, nem 120/160fps játékok, kezdetben lesz 60fps ami szvsz a legalacsonyabb elvárható sebesség. Vissza kellene ásnom magamat a mai vga megvalósításokba, de legyen itt egy hót régi és kedvenc vga-m paramétere ami alapvetően meghatározza azt hogy mennyivel fut egy játék. Ez a memória sávszélesség ami az ATI 9800Pro vga-n 21632MB/s volt. Hogy ezt kihasználta e a GPU vagy sem, de tény hogy ennyit szántak neki hogy az akkori csúcsjátékok elfussanak 1024×768-ban és akkor a Doom3 vagy a HL2 elporoszkált 60-100fps-el teljes grafikán.

    Ma már egy átlagos vga sávszélessége is 100GB-okban mérhető turbó fokozatban. Ezt egy szerverfarmon hogy tervezik megoldani? Hogyan milyen minőségben jön el az ilyen módon előállított kép az én monitoromra? A késés még csak fel sem merült, csak idejön a kép. Mekkora infrastruktúra kell majd ehhez? Sztem ezt nem pár ezer emberre tervezik majd ráerőltetni hanem milliókra - ami késik nem múlik - bár most még csak "beszélnek" róla. Vagy mindenki 720soron 24fps-ben játszik a 2K 120Hz-es monitorok korában aki felhőzik?

    IDEAZON Zboard MERC gaming billentyűzetet keresek.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés