- A Razer új irányba nyitott a mechanikus billentyűzetek piacán
- Streaming vs kábeltévé: feldarabolják a Warner Bros Discoveryt
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- Bemutatkoztak a be quiet! Pure Power 13 M szériás tápjai
- Miért nem működik a 4K 60 Hz minden HDMI kábellel?
- Projektor topic
- Szomorú jövőt vetít előre a dedikált GPU-knak a Jon Peddie Research
- A Razer új irányba nyitott a mechanikus billentyűzetek piacán
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- AI-ra, játékra, mindenre kiváló lehet a Gigabyte új PC-je
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Fujifilm X
- Melyik tápegységet vegyem?
- TCL LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
Nem, a befejezésnél pont, hogy a sok ölés miatt büntetett. Mondjuk ez volt az egyetlen dolog, ami nem tetszett benne...
Az való igaz, hogy a gyilkolásra több képesség volt. De ha belegondolsz, lopakodáshoz nem is nagyon lehet olyan sok képességet társítani. Általánosságban egy játék ilyen dolgokat adhat neked, ha lopakodni akarsz: Falakon átlátás és/vagy valami spéci hallás, hangtalan mozgás, láthatatlanság/camouflage, vagy valami olyan képesség, amivel elérhetőek olyan helyek (és útvonalak), amivel más dolgok nem, hangtalan, távolsági fegyver (akár kábító, akár halálos), testek eltüntetésének lehetősége, közelről hangtalan gyilkolás/kábítás. Kb ennyi, ha valami még szóba jöhet, az az adott játék speciálisabb megközelítéséből következhet (nem gondolok itt semmi konkrétra amúgy).
Na ezek nagy része megvolt a Dishonored-ban. A lopakodásnak végül is pont az adja a "zamatát", hogy szűkös erőforrásokkal, türelmesen, a környezett maximálisan kihasználva haladsz előre. Ha lopakodáshoz is lenne egy nagyon vérbő képességskála, akkor kb. értelme nem lenne, mert nem lenne benne kihívás...ha valamit elcseszel, nosza, előkapok gyorsan valami képességet, aztán korrigálom a hibát (visszapörgetem az időt, kitörlöm az engem észrevett emberke memóriáját, hangtalanná teszem, hogy ne tudjon kiabálni és szólni a társaknak...whatever).
Xaels
A nem volt túl tekervényes enyhe kifejezés, volt benne egy pici fordulat, a többi nyílegyenes volt, és ahogy írod, semmi különleges nem volt benne. Mondhatni lapos volt. Viszont a játéknak nem is ez volt a lényege. Hanem a fantasztikus pályadizájn, a sokféleképpen megoldható problémák, a kenyérre kenhető atmoszféra és a fantasztikus hangulat. Ahogy írták is (talán pont nem ebben a topicban, nem tudom már), grafikailag ronda volt a játék, de művészileg elképesztő.
Új hozzászólás Aktív témák
- RTX 2060 6GB DDR6/ garancia/ ingyen foxpost
- ZBook Fury 16 G10 16" FHD+ IPS i7-13850HX RTX 3500 Ada 32GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
- DDR4 Kingston és Corsair 2x16GB 3200MHz CL16
- LG OLED 48C11LB - 122 cm OLED TV
- NEC MultiSync EA275WMi 27" képátló/ AH-IPS panel/2560x1440 (WQHD)/ A- kategória nagyon apró hibával!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025)- 3 Ciklus-3 év gari - MAGYAR
- Xbox Ultimate előfizetések
- BESZÁMÍTÁS! Asus M5A99FX PRO R2.0 990FX chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest