Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • imajor2

    csendes tag

    válasz Raymond #267 üzenetére

    Multipass hianyat valoban lehet orvosolni PS-en beluli blendelessel de az atlatszo feluletekkel mar mas a helyzet. Ott maximum azt lehetne csinalni hogy kirenderelni mindent ami nem atlatszo, atmasolni egy masik texturaba, es az atlatszo feluletekhez hozzablendel-ni PS-ben az eddigi render eredmenyet, de ez egyreszt nagy hekk ami alapos lassulassal is jarna, masreszt pedig nem mukodik akkor ha tobb atlatszo felulet fed egymast (oke mukodne, de nem adna korrekt eredmenyt). Ugyanez a helyzet pl particle effekteknel is ahol alltalaban addolast szoktak hasznalni. Marpedig ezt a ket dolgot egy magara valamit is ado jatek engine-nek mindenkepp tamogatnia kell. Ugyhogy a legjobb megoldas az lett volna ha megcsinaltak volna az ATi-ek is a HDR blend/filter-t. Igy most az a helyzet hogy igazi HDR effektet NV40-re pofon egyszeru lesz irni, ATi-ra pedig valoszinuleg a fejlesztok nagyresze ugy dont hogy kihagyja a dolgot. Lattam enis a HL2 videot amiben a teton beszurodo feny szep glowokat csinal, kivancsi vagyok hogy kerultek meg a problemat de valoszinu hogy nem alltalanos megoldasrol van szo. Mindent osszevetve azt kell hogy mondjam hogy annak ellenere hogy eddig nagy ATi fan voltam (jelenleg is ilyen kartyam van) most egy nagyot csalodtam egyreszt a SM3.0 hiany miatt, de legfokeppen a HDR blend/filter hiany miatt. Ez utobbit azert tartom nagyon fontosabbnak mert ez az a dolog ami velemenyem szerint jelenleg legjobban kihasznalhato lenne, mar en szemelyesen is szenvedtem ennek a hianya miatt. Ha most kellene uj kartyat vennem en mindenkepp NV40-et vennek (bar en nem csak jatekra hasznalom).

  • anaqer

    veterán

    válasz Raymond #267 üzenetére

    ''Az R420-nal ezt nagy valoszinusegel az ''uj'' F-buffer megkonnyiti/felgyositja (majd meglatjuk),''

    Csak nehogy a ''régi'' F-buffer sorsára jusson... ( amit mondjuk legalább az új catalyst apropóján nem lenne rossz végre be is kapcsolni ).

Aktív témák