- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple MacBook
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Computex 2025: mindenkinek elérhető AI szuperszámítógépeket vizionál az NVIDIA
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
--Rawlings-- #54 üzenetére
A PPU egy DSP volt. Semmi több. Nem igazán hasonlít egy GPU-ra. Ezért van az, hogy számos korábbi játék fut PPU-t, de GeForce-on már nem. De eleve a PhysX teljesen más irányba fejlődött, miután megvette az NV. Az alapítónak számító Manju Hedge pont ezért hagyta ott az NV-t egy idő után, mert ő nem grafikára akarta ezt használni, mivel arra ott a DirectX API. Fizikát szeretne, ami a játékmenetre hat. Egyébként ő ma is ezt csinálja, és mostanában fogadkozik, hogy a next-gen konzolokon majd meglátjuk mit szeretett volna a PhysX-szel elérni. Talán PC-re is megkapjuk.
(#55) alratar: Ha így nézed egy csomó játék tele van és tele lesz az AMD kizárólagos cuccaival. De eleve a szabványos kód nem lehet kizárólagos.
-
alratar
addikt
válasz
--Rawlings-- #54 üzenetére
No-no, nehogy az jöjjön ki a végérem hogy védem az nvidiát!
Én csak azt mondom, hogy a TressFX ugyanolyan kizárólagos cucca az ati-nak, mint a PhisX az nvidiának.
Új hozzászólás Aktív témák
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Apple iPhone 15 Pro / 128 GB / 100% Akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Bomba ár! MacBook PRO 13" 2020 4TB3 - i5 I 16GB I 512SSD I OS X Sequoia I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest