Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz peterm711 #27 üzenetére

    Az AMD a Radeon HD 5000 óta hardveres túlterhelés elleni védelmet használ. Az NVIDIA még ma is félig szoftvereset. A szoftveres védelem alapvetően működik, de a védelmi funkciók bekapcsolását a driver intézi, és mire válaszol, addigra már lefagyhat a hardver. A hardveres védelem sokkal gyorsabban reagál a körülményekre. Nyilván itt azt kell nézni, hogy az NV a lapkát még akkor sem tesztelte gyári tuningra, ha beállítják a gyártók. Ezért ajánlják a referencia-órajeleket, mert abban biztosak, hogy stabilan a hardver VRM részéhez van szabva.

    Szerintem alapvetően amikor dizájnolták a játékot nem gondoltak arra, hogy ha telepakolják shaderrel a DX11 módot, akkor kiválthatnak egy Furmark terhelést.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák