Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz totyax #115 üzenetére

    "Nekem eddig valahogy sosem okozott problémát hogy a textúrák ismétlődnek. Tényleg nem, pedig sok játékkal játszottam már. Főleg egy fps-nél..."

    Javaslom, kezdj aláírásgyűjtésbe, hogy kedvenc FPS-eidben vagy azok következő kiadásaiban ne alkalmazzák a megatextúrázást... Máshol, ahol pl. egy egész várost szimulálnak és nem agyatlan lövöldözés (már bocs az FPS rajongóktól) a lényeg, ugye azért alkalmazhatják?

    "Nem írtam hogy csak ő akar, de ha sokan veszik az integrált megoldásait, akkor logikusan a diszkrétet már kevésbé, és amit kevésbé vesznek abból kevesebb a bevétel, a haszon, csökken tehát a fejlesztési kedv/keret... nő az ár..."

    Az APU-k egyelőre a belépő szintű VGA-kat váltják ki (vagy még azokat sem, lásd Dual Graphics), amik amúgy is évekkel ezelőtti fejlesztések átnevezései... Eltelik még nénány év, mire akár csak a középkategóriát veszélyeztetnék ezek, szerintem. Inkább az lesz, szvsz, hogy egyre több feladatot vesznek át a CPU-któl (egyben kibővítve a feladatok körét és mennyiségét).

Új hozzászólás Aktív témák