- Tajvani mintára alakíthatná át a chipgyártást Dél-Korea
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Költséghatékonyságra törekszik a Patriot legújabb, PCI Express 4.0-s SSD-je
- Játékok futtatásán segít a legújabb GeForce driver gyorsjavítása
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bluetooth hangszórók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Miért ne hinném el amit mondasz? A Toyota Auris Hybrid verziójának a flotta fogyasztási átlaga 5,6 L/100 km. Ebben a nagy átlagban persze benne van a városi szakaszok alacsonyabb (benzin)fogyasztású része is, de a te 5 literes autópályás fogyasztásod benne van a szórásban.
Nekem 150 lóerős benzines autóm van, hosszabb távon autópályán 5,6 - 5,8 litert fogyaszt 130 km/h sebességre állított tempomat mellett (ez a valóságban 125-126 km/h sebességnek felel meg). Ez alapján is korrekt egy 136 lóerős autótól az 5 literes autópályás fogyasztás (még akkor is, ha az én autóm 150 kg-al könnyebb, mint a tied). Ezt a különbséget simán indokolja a te autódban lévő jobb hatásfokú belsőégésű motor.
A fogyasztás elsősorban a vezető lábától függ, lehet, hogy ha te az én autómban ülnél, akkor te eljárnál autópályán 5,1 - 5,3 literes fogyasztással, én meg a te autódban is 5,5 liter feletti autópályás fogyasztásokat produkálnék.
Azt pedig sosem vitattam, hogy városban előnyös a hibridek fogyasztása.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest