- Kemény üzenetet küldött a gyártói részlegnek az Intel társvezetője
- Teljes fényárban: Chieftec Apex Lumo gépház
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- Gyártófüggetlen módon oldja meg a részletes geometria problémáját az AMD
- Hardvereket szállít a virtuális fuvaros
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- Gaming notebook topik
- Milyen monitort vegyek?
- Amazon Fire TV stick/box
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
julius666
addikt
válasz
Menthirist #82 üzenetére
Hát én szvsz még pár nappal ezelőttig úgy tudtam, hogy az új opengl épp írás alatt áll, valamikor 2017-2018 körül lesz kész
Persze, mert egy kő alatt élsz.
Ezért jó több alternatív híroldalt is látogatni.Ehhez képest szerintem te is érzed hogy nem kicsit más így a helyzet, hogy nem sajátot írnak, hanem ÁTVESZIK a mantle 1.0-t és csak itt-ott módosítgatják, cserébe nyernek konkrétan vagy 2-3 évet.
Hát nézd, lehet ezt te most hirtelen csodaként éled meg, de ezt jó ideje lehet tudni, konkrétan mióta az AMD felajánlotta a Mantle-t. Én mondjuk inkább üzleti érzéknek nevezném - hiába a technikai fölényük, ha ez a gyakorlatban kevésbé érezhető, a saját különbejáratú API-jukat meg a kutya nem használja, logikus lépés volt tőlük ilyen irányba terelni a Khronos csoportot, be is jött - de igen, jófejség volt tölük, ez tény. És azt se tartom normálisnak, hogy ezt Michael nem említi.
Viszont ettől még zavarhat, hogy az itteni cikk 3/4-e meg az AMD-ről szól, nem? Nem értem, mit akarsz mondani.
#83 Abu85:
Amúgy sem én döntöttem úgy a Khronosnál, hogy nagyon nagy százalékban lemásolják az AMD API-ját. Jól tették, de ha megtették, akkor tény lesz, hogy ez nem az ő találmányuk. Csak másoltak, mert szerencséjük volt.Milyen másolás, milyen találmány? Te miről beszélsz ember? A Khronos egy ipari konzorcium, nem egy cég. Ezek nem "másolnak" semmit, nincsenek saját "termékeik". Tagjaik vannak, akik együttműködve hoznak létre szabadon elérhető, multiplatform API-kat. Az AMD ennek a csoportnak a tagja, ő döntött úgy, hogy a saját cuccát nem maga nyitja meg (amit a kutya nem használt volna aztán), hanem inkább bedobja a közösbe, hogy a többiekkel együttműködve kisebb-nagyobb módosításokkal egy rendes iparági "szabvány" legyen belőle. Ennyi a történet. Ezen rugózhatunk még, de szerintem felesleges.
Az opcionális funkciók kérdését meg majd meglátjuk, a gyakorlatban mekkora szerepük lesz. Az OpenGL-be is extensiönként volt mindenféle jóság, amivel mutogathatott mindenféle techdemót az nVidia, aztán nem használta őket senki. A techdemón kívül előjöttek az implementáció bugjai, vagy a platformok nagy részén el sem volt érhető az egész. Tudtommal a fejlesztők a ~3-as verzió tudását szokták úgy felhasználni OpenGL terén, az az, ami manapság elmondható, hogy mindenhol normálisan elfut (az ES nyilván más tészta).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
ph A konzorcium az AMD Mantle 1.0-s API-ra építve jelentősen felgyorsította az új generáció érkezését.
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házimozi belépő szinten
- Már a héten bejelentheti az Apple az új iPhone SE-t, állítja a Bloomberg
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eldobták az S25 Ultrát, mint egy követ
- Politika
- Egy Biztonsági őr kalandos útja.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest