- Négy nagy x86-os újítással készül a jövőre az AMD és az Intel
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple MacBook
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Itt a Panther Lake és az Intel rendkívül sokat vár tőle!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- DUNE médialejátszók topicja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az OpenGL állapota a lényeg, a driveres dolog csak extra. Az eredeti cikk azt is leírja, hogy az NV nem teljesen dolgozik szabványosan, így a legtöbb hiba az AMD-nél is ebből ered, mert ők meg követik a szabványt. Ez már eleve egy probléma, mert mindegyik drivercsomaghoz írni kell olyan leképzőt, ami stabil.
Mindenkinél fel van sorolva a negatívum és mindenkinél nagyon komoly. Az NV-nél például a segítségük nélkül nem tudod megírni a programot. Az AMD-nek van erre fejlesztőkörnyezete, de a driver miatt akkor is kell a segítségük. Az Intelre meg másfél év kell, mire írsz működő leképzőt.
Ez a teljes rendszer egy összekuszált összeomlott kódhalmaz. Rakjanak bele pénzt? Mégis miben segít az? -
Fiery
veterán
Nekem csak az OpenCL driverekre es compilerekre van eleg jo ralatasom, de az alapjan is az AMD-nel van a feketepont es az nVIDIA-nal a pirospont. Az AMD-nek mar honapokkal ezelott lejelentettunk egy eleg komoly OpenCL bugot, ami minden VLIW architekturas ATI/AMD GPU-t erint, de csak a 14.xx (idei) Catalystoknal jelentkezik. Azota is bugosak a driverek, a 14.4 WHQL is bugos. Ennyit a csodalatos AMD-rol. Csinalnak egy qrva jo hardvert (GCN), csak nem tudnak melletenni egy igazan jo drivert
Persze siman lehet, hogy az AMD eroforrasait a Mantle es HSA fejlesztesek kotik le, nem marad ido az OpenGL/OpenCL-re. Ami szomoru, hiszen a jelenben is elni kellene, nem csak a jovonek fejleszteni folyamatosan.
Csak hogy ON is legyek... Ha ennyire nagy szivas a jatekfejlesztes a gyartofuggetlen platformokra (OpenGL, DX11), akkor tenyleg lehet hogy egyszerubb lenne minden GPU-gyartonak sajat API-t fejlesztenie. Onnantol kezdve nincs rinya, mindenki sutogesse a sajat pecsenyejet. A felhasznalok meg nagyon jol jarnanak vegeredmenyben, hiszen ezzel siman lehetne platformfuggetlen jatekokat is fejleszteni. Mindenki eldonthetne, hogy Windowson vagy Linuxon vagy epp Androidon jatszik. Az tuti, hogy a Valve tapsikolna oromeben
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Battlefield 6
- Négy nagy x86-os újítással készül a jövőre az AMD és az Intel
- World of Tanks - MMO
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gumi és felni topik
- mefistofeles: A furcsa hobbi.....
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Apple MacBook
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3310
- Bomba ár! HP ProBook 645 G2 - AMD A10-8700B I 8GB I 256SSD I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Google Pixel 10 Pro 5G Porcelain AI-fotó varázs, Super Actua 120 Hz 128 GB
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 5 üzleti - Ultra 7 165U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN11
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest