Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rive

    veterán

    válasz MaCS_70 #153 üzenetére

    A reklámok mennyiségét drasztikusan lehet csökkenteni, egyben a hatékonyságukat növelni a célzott reklámokkal ... pont ebből él mondjuk a Google.

    A 'moderált' réteg igazából közömbös. Az extrém reklámozók léte önmagában garantálja a reklámblokkolók folyamatos térnyerését, a következmény pedig az egész reklámszakma profitján meglátszik. Csak amíg az extrémek (egy ideig még) fenn tudják tartani a bevételeiket az extremitás növelésével (ezzel tovább terjesztve a reklámblokkolókat), addig a 'moderált' réteg erre nem képes. Akkor se, ha mozgalmárkodik, telerinyálja a netet vagy épp megpróbálja a reklámblokkolókat démonizálni.

    ~ öngyilkos ostobaság nem számolni azzal, hogy a reklámblokkolás néhány éven belül általánossá válik.

Új hozzászólás Aktív témák