Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #208 üzenetére

    De lehetett. Igazából az első figyelmeztetéseket Dan Baker adta le a GAB-ban még 2007-ben. Akkor kísérletezték ki a fejlesztők, hogy miképp lehet az Xbox 360-at és a PlayStation 3-at hatékonyabban is programozni. Ezt viszont nem tudták PC-re menteni. A következő lépésre 2009-ben került sor. Akkor már a gyakorlatban is látható volt, hogy szorul a hurok. 2011 végén kértek a fejlesztők állásfoglalást. Az MS erre azt mondta, hogy dolgoznak rajta, de még 5 évig is eltarthat. Ekkor ment Johan a gyártókhoz, hogy neki gyorsan kell egy low-level API. Ekkor kezdődött a Mantle lényegi fejlesztése. 2013 első felében pedig elkezdődött a DX12 tényleges fejlesztése. Ez részletekben jelenik meg. Az első 2015 végén.
    Röviden az igazság az, hogy a problémát már 2007-ben felvázolták. Tehát azóta lehet tudni.

Új hozzászólás Aktív témák